AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Skrevet 6 timer siden Jeg ville aldri ha outet dem, da er det egentlig du som driter deg ut. De er vel bare nysgjerrige og kjeder seg litt. Fort gjort å sjekke ut livet til en eks og tror det er veldig vanlig. Anonymkode: 442c1...da7 1
oslomaraton Skrevet 6 timer siden #42 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn her kommer det hos meg (vanlig profil) Anonymkode: b3893...634 Dette er litt rart fordi noen ganger får jeg opp så å si alle som jeg ikke er venner med, men som.har tittet på storyen min, mens andre ganger kommer de ikke opp, enda jeg får beskjed om × antall besøkene av de jeg ikke er venner med.....
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan se hvem som har sett story på både Instagram, Facebook og Snap. Disse menneskene er innom alle stedene. Det er selvfølgelig ikke noe farlig at noen ser det som legges offentlig, det er absolutt ikke hemmelig. Jeg legger jobbting der,som en typ markedsføring. Derfor vet jeg også at disse personene har null interesse av innholdet, det er kun for å snoke. Og ettersom han er kjent for å være ekstremt sjalu og utro, hadde det bare vært gøy å lage litt drama for dem. Men jeg skal ikke gjøre det. Synes egentlig bare mest synd på henne. Anonymkode: c04df...10f Tror ikke du skal synes synd på henne. Kanskje hun bare er nysgjerrig eller faktisk synes det du legger ut er interessant. Hadde hun hengt rundt huset ditt hadde det vært noe annet. Terskelen for å gå inn på et innlegg på instagram- snap - FB er utrolig lav. Spesielt om man uansett sitter i sofaen og scroller. Mulig du har havnet inn i algoritmene slik at du popper opp på feeden hennes når du legger ut noe nytt . Anonymkode: 442c1...da7 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #44 Skrevet 6 timer siden Når man ser gjennom stories så får man opp flere etter hverandre og må bla seg gjennom de for å se annet. De leter ikke deg opp, det er appen som viser det. Legger du ut noe offentlig er det ikke snoking, du inviterer til at alle kan se. Ville ikke laget noe slikt innlegg, det blir bare merkelig. Anonymkode: a168a...872 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Skrevet 6 timer siden Jeg ser stadig vekk storyene til folk ved et uhell, fordi de kommer rett etter en story jeg så på med vilje. Ble litt stressa av denne tråden nå.😬 Anonymkode: 4a061...e0e 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #46 Skrevet 6 timer siden oslomaraton skrev (16 minutter siden): Dette er litt rart fordi noen ganger får jeg opp så å si alle som jeg ikke er venner med, men som.har tittet på storyen min, mens andre ganger kommer de ikke opp, enda jeg får beskjed om × antall besøkene av de jeg ikke er venner med..... Jeg har bare lagt merke til at det står som dette, men kan jo hende det av og til kommer opp navn uten at jeg har fått det med meg🤷🏻♀️ Anonymkode: b3893...634
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #47 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får litt white trash-vibber av deg Anonymkode: 3a9b7...606 Tuller du? Fordi trash ellers er fargede mennesker? For et lavmål og rasistisk uttrykk du måtte synke til å bruke. Anonymkode: cbcf1...9ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #48 Skrevet 6 timer siden Hva er egentlig motivasjonen bak å legge ut offentlige stories? Anonymkode: 8c02e...d65 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Skrevet 5 timer siden Så flaut av deg. Blokker dem, slutt å legge deg ut ting, eller endre til privat. Eller slutt å bry deg. Hjelpes Anonymkode: 0fe50...557 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tuller du? Fordi trash ellers er fargede mennesker? For et lavmål og rasistisk uttrykk du måtte synke til å bruke. Anonymkode: cbcf1...9ec Pass på sånn at du ikke smelter i dag, kjære snøfnugg. Kanskje legge deg i fryseboksen? Anonymkode: aa7d6...f9b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #51 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Pass på sånn at du ikke smelter i dag, kjære snøfnugg. Kanskje legge deg i fryseboksen? Anonymkode: aa7d6...f9b Er du helt idiot? Anonymkode: cbcf1...9ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #52 Skrevet 4 timer siden Du snoker mer enn de gjør. Grave i hvem som ser stories? Hvis man åpner en story kommer resten i rekkefølge til man stenger dem, det betyr ikke at man bevisst klikket seg inn på akkurat din story. Og om så var? Anonymkode: fb466...d58 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er egentlig motivasjonen bak å legge ut offentlige stories? Anonymkode: 8c02e...d65 Å få kunder, siden det er jobbrelatert. Ok, jeg ser jeg bruker sosiale medier på en annen måte enn en del andre. Jeg sitter ikke å scroller storyer fra folk jeg ikke er venn med, jeg visste faktisk ikke at det var sånn at de kommer opp fortløpende (trodde bare det var reels som var sånn), jeg ser selv kun de storyene jeg aktivt oppsøker selv av de jeg er venn med. Anonymkode: c04df...10f 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #54 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du snoker mer enn de gjør. Grave i hvem som ser stories? Hvis man åpner en story kommer resten i rekkefølge til man stenger dem, det betyr ikke at man bevisst klikket seg inn på akkurat din story. Og om så var? Anonymkode: fb466...d58 Jeg snoker svært lite, jeg ser kun på de jeg er venner med pluss sjekker om noen har sett mitt, siden dette er jobbrelatert. Anonymkode: c04df...10f 1
Mei88 Skrevet 4 timer siden #55 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å få kunder, siden det er jobbrelatert. Ok, jeg ser jeg bruker sosiale medier på en annen måte enn en del andre. Jeg sitter ikke å scroller storyer fra folk jeg ikke er venn med, jeg visste faktisk ikke at det var sånn at de kommer opp fortløpende (trodde bare det var reels som var sånn), jeg ser selv kun de storyene jeg aktivt oppsøker selv av de jeg er venn med. Anonymkode: c04df...10f Høres ut som du bør sette deg litt mer inn i hvordan some fungerer da med tanke på at du bruker det i jobbsammenheng, og evt ha egne profiler for jobben å ikke blande det med privat profil 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #56 Skrevet 3 timer siden Mei88 skrev (19 minutter siden): Høres ut som du bør sette deg litt mer inn i hvordan some fungerer da med tanke på at du bruker det i jobbsammenheng, og evt ha egne profiler for jobben å ikke blande det med privat profil Er vel mange som deler jobbrelatert ting på private kontoer? Anonymkode: b32a9...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #57 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er vel mange som deler jobbrelatert ting på private kontoer? Anonymkode: b32a9...f6d Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har slike ting helt adskilt. Anonymkode: 9d160...18a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #58 Skrevet 3 timer siden Mei88 skrev (54 minutter siden): Høres ut som du bør sette deg litt mer inn i hvordan some fungerer da med tanke på at du bruker det i jobbsammenheng, og evt ha egne profiler for jobben å ikke blande det med privat profil Nei, dette kommer i tillegg til bedriftens offentlige profil. Anonymkode: c04df...10f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #59 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er jo litt dumt å flagge så høyt, for alle de andre du kjenner på nett, at du er litt kokko. Anonymkode: 05ccc...55b Og det på en konto ts bruker til "jobbting"... Anonymkode: e243d...a28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå