Gå til innhold

Har noen som "snoker" på storyene mine, legge ut en story med navnet deres på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste jeg tenkte nå var: Hvor gammel er du? :tronderbart: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er så fantastisk!
Når et (forøvrig veldig kjent) utrykk helt spesifikt rakker ned på hvite folk, så klarer man likevel å tolke dette som rasistisk og nedlatende mot fargede.. Priceless!🤣👏🏻

Anonymkode: 51eb5...5ad

Jaha? Du er lett å underholde, åpenbart. I tillegg ignorant. 

https://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

Anonymkode: cbcf1...9ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jo, på story på Facebook kan du se det når de er offentlige også. Da ser du hvem ser de som både du er venn med og de du ikke er venn med. 

Anonymkode: ca0c7...1a8

Nei, men man ser at det er «andre» og antall «andre» som har sett. Men ikke hvem :) 

Anonymkode: 0e7eb...5a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, men man ser at det er «andre» og antall «andre» som har sett. Men ikke hvem :) 

Jeg ser alle som har sett storyen min på Face.

Anonymkode: c04df...10f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo derfor jeg ser at disse personene har sett på storyen min, vi er verken venner eller følgere og som sagt, jeg ser alle. Hvorfor du ikke gjør det vet jeg ikke.

Skrevet (endret)
TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden):

Endret av Babyface
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 21.51):

Jeg datet for en del år siden en som viste seg å være ekstremt sjalu, så jeg avsluttet. Han har alltid fulgt med på storyene mine siden. Det er selvfølgelig kun de som legges offentlig han kan se (det skjer kanskje et par ganger i måneden at jeg gjør dette), men det betyr jo at han følger veldig godt med. De siste par måneden har også samboeren hans begynt å "snoke" og hun er inne både på Face, Instagram og Snap. Jeg skjønner ikke helt at hun har noe som helst begrep om hvem jeg er, så jeg synes dette er rart. Uansett, jeg er litt fristet til å legge ut en story hvor det står "Hei Olga og Ole Gunnar, hvor snoker dere begge på storyene mine?". Bare for å lage litt action. 😈😜😂

Har også flere andre tidligere dater, flørter og en eks som er inne på de offentlige storyene mine. Gidder dere sånt? Jeg fatter ikke hva som er interessant. 

Hvordan vet du at det er de som snoker? På facebook, hvertfall, får ikke jeg se hvem som har sett mine stories, hvis jeg ikke er venner med dem. Det står kun "Andre/Others".... 

Det som også kan skje, er at dere har felles venner, og at dine offentlige snap kommer opp som forslag? Uansett, synes jeg det er rart at du legger ut offentlige stories. Folk er nysgjerrige, og tydeligvis du og, når du sjekker hvem som ser på dine offentlige stories....

Å lure på å nevne navnet deres offentlig, er jo bare en helt forskrudd tanke!

Anonymkode: a8fb4...e91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ser alle som har sett storyen min på Face.

De du ikke er venner med også? Jeg får ikke dem opp. Da står det kun "andre/others".

AnonymBruker
Skrevet

Blokker de..?

Anonymkode: b2072...0bb

Skrevet

Blir litt rart å sutre over at noen ser på storyene dine når du legger de ut offentlig!

• Liker 1
Skrevet

La dem bare se? Hvis jeg trykker igjennom story på snap, så kommer folk i tur og orden og jeg sveiper bare videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er merkelig som i det hele tatt registrerer dette. Venn deg av med å sjekke sånt, og lev livet ditt videre. Eller bare la vær med å legge ut stories hvis det får deg opphengt i en eks fra gamle dager.

Anonymkode: af9d2...cf0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 5 år? Kanskje de syns du er super rar og ler av deg. Hvem vet. Kan virke sånn hvis du er en person som under hele tatt vurderer å legge ut en story med navn. Det sier mye om deg. Kunne aaaaaaldri falt meg inn. 

Anonymkode: ed26e...bff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 12.13):

Å få kunder, siden det er jobbrelatert.

Ok, jeg ser jeg bruker sosiale medier på en annen måte enn en del andre. Jeg sitter ikke å scroller storyer fra folk jeg ikke er venn med, jeg visste faktisk ikke at det var sånn at de kommer opp fortløpende (trodde bare det var reels som var sånn), jeg ser selv kun de storyene jeg aktivt oppsøker selv av de jeg er venn med.

Hæ? Du virker overrasket over at folk scroller igjennom storyer, for slik bruker ikke du SoMe... Men du legger ut storyer offentlig i håp om at andre skal scrolle igjennom din story? 

Hvordan tror du alle andre som du ikke er venn med kommer inn på storyene dine? 

Det er nok mye mer vanlig å scrolle igjennom storyer til folk man ikke er venn med, enn å sitte å følge med å holde oversikt over hvem som ser på ens egen offentlig story... 

Anonymkode: 78027...103

• Liker 1
Skrevet

Hvis du bruker SoMe-profilene dine profesjonelt/semiprofesjonelt vil det ikke akkurat være noe sjakktrekk å legge ut et slikt innlegg som du beskriver i hovedinnlegget ditt. Da framstår du som en uprofesjonell og konfliktsøkende person. 

Mitt beste tips er: 

image.png.1494146300e3a4c96b7c440a05e0a227.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt ut skjermbilde av hva visse folk har skrevet til meg på offentlig story. Dette er for å vise folk hvordan visse folk oppfører seg og jeg kommer til å gjøre det igjen hvis noen tråkker på meg. Offentlig gapestokk er jo i vinden i USA og vil nok tidsnok komme til Norge også. 

Anonymkode: ca0c7...1a8

• Nyttig 1
Skrevet
Ullvott skrev (1 time siden):

Hvis du bruker SoMe-profilene dine profesjonelt/semiprofesjonelt vil det ikke akkurat være noe sjakktrekk å legge ut et slikt innlegg som du beskriver i hovedinnlegget ditt. Da framstår du som en uprofesjonell og konfliktsøkende person. 

Mitt beste tips er: 

image.png.1494146300e3a4c96b7c440a05e0a227.png

Jeg jobber med design og legger noe av det jeg jobber med ut privat, egentlig mest for at de som gidder av venner, familie og kolleger med samme jobb som meg i firmaet andre steder kan se, det er jo dettesom er en stor del av mitt liv. Av og til legger jeg det offentlig. Det er jo ikke en seriøs markedsføringskanal sånn sett, den seriøse markedsføringen har vi selvsagt egne folk som tar seg av. Men av og til får jeg henvendelser rundt jobben fordi jeg har lagt ut privat som gjør at jeg,  og dermed jobben min, får nye oppdrag. 

Er jo ganske mange som legger ut litt jobbrelaterte snapper privat, f eks frisører av en flott frisyre, lastebilsjåfør fra flott landskap de ser på tur og sykepleiere fra en eller annen jobbsituasjon.

Når det gjelder stories, er det lett å se på Instagram og Facebook om noen har en story pga ringen rundt profilbildet og da er det fort fristende å titte nærmere. Men på Snap trodde jeg seriøst man måtte enten søke opp personen eller trykke på området i kart for å se snappene  derfra. Jeg visste ikke at man kan scrolle og få opp random personer man ikke er venn med. 🙈 Jeg scroller aldri på Snap selv, da det kun er kjendiser jeg uansett ikke har interesse av som kommer opp.

Skrevet
Mezzosoprena skrev (6 timer siden):

Blir litt rart å sutre over at noen ser på storyene dine når du legger de ut offentlig!

Sutrer ikke, synes det er gøy at ultrasjalu personer oppfører seg sånn; snoker på eksen, men som ALDRI hadde taklet at egen kjæreste hadde gjort det samme. Derfor hadde det vært GØY å avsløre han til nåværende kjæreste, siden jeg vet han er et dårlig menneske. Et kontrollerende menneske, som bl a bokstavelig talt har holdt både meg og en annen eks innesperret, meg for at han ikke likte at jeg skulle på julebord. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De du ikke er venner med også? Jeg får ikke dem opp. Da står det kun "andre/others".

Ok. Nå har jeg vel bekreftet/skrevet dette ganske mange ganger; JA, jeg får opp ALLE, ABSOLUTT ALLE navn som har vært innom storyene mine på Face. Folk jeg aldri noensinne har vært venn med, ei heller skrevet med på Messenger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 8.34):

Man kan se hvem som har sett story på både Instagram, Facebook og Snap. Disse menneskene er innom alle stedene.

Det er selvfølgelig ikke noe farlig at noen ser det som legges offentlig, det er absolutt ikke hemmelig.  Jeg legger jobbting der,som en typ markedsføring. Derfor vet jeg også at disse personene har null interesse av innholdet, det er kun for å snoke. Og ettersom han er kjent for å være ekstremt sjalu og utro, hadde det bare vært gøy å lage litt drama for dem. Men jeg skal ikke gjøre det. Synes egentlig bare mest synd på henne.

Uff, du vet han er ekstremt sjalu og utro, og du syns mest synd på henne, så derfor tenker du at det hadde vært gøy å ‘’lage litt drama’’???

Uff, gjett hvem som får gjennomgå av det???? 
Henne som du sier du synes SYND på, som er sammen med han…. Du vet jo selv hvordan det er å være sammen med han? Han har nok temperament så det holder også.. 

Altså bare at du tenker tanken på å ‘’lage litt drama’’ mellom dem, er ganske trist å tenke på… Har hun ikke nok drama tenker du? Hun du sier du synes synd på?

Anonymkode: 916fd...b66

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...