Gå til innhold

Har noen som "snoker" på storyene mine, legge ut en story med navnet deres på?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet for en del år siden en som viste seg å være ekstremt sjalu, så jeg avsluttet. Han har alltid fulgt med på storyene mine siden. Det er selvfølgelig kun de som legges offentlig han kan se (det skjer kanskje et par ganger i måneden at jeg gjør dette), men det betyr jo at han følger veldig godt med. De siste par måneden har også samboeren hans begynt å "snoke" og hun er inne både på Face, Instagram og Snap. Jeg skjønner ikke helt at hun har noe som helst begrep om hvem jeg er, så jeg synes dette er rart. Uansett, jeg er litt fristet til å legge ut en story hvor det står "Hei Olga og Ole Gunnar, hvor snoker dere begge på storyene mine?". Bare for å lage litt action. 😈😜😂

Har også flere andre tidligere dater, flørter og en eks som er inne på de offentlige storyene mine. Gidder dere sånt? Jeg fatter ikke hva som er interessant. 

Anonymkode: c04df...10f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du tid på dette ? Legger du ut noe offentlig så må du tåle at folk har sett på de. Men klart, legg ut forslaget ditt - de fleste kommer til å tenke at du er den merkelige. 

Anonymkode: 796cb...5bf

• Liker 11
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Eeh.. du legger det offentlig, og reagerer på at de blir sett?!😂

De trenger ikke å følge nøye med. Om de følger deg vil storyene dukke opp hos dem. Hvis de trykker seg igjennom storyene på lista si, så vil de nødvendigvis se dem… 

Ikke overtenk dette, eller les for mye i det.  

Om du legger ut noe, vil du fremstå som merkelig, innbilsk og konfliktsøkende.. Men for all del, hvis kjør på hvis det er noe du ønsker

Anonymkode: 51eb5...5ad

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du følger like mye med på de virker det som?

Anonymkode: 81dd0...a82

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du snoker jo på dem også, gjør du ikke? Hvorfor må du legge ut storyer hele tiden? Bare slett, og lev livet ditt utenfor sosiale media.

Anonymkode: 48a5f...5a4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Story er story, nemlig for alle. 

Anonymkode: 6ccda...ba4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke snoking å se på noe du legger ut offentlig! La dette gå, for alt du vet dukker de bare opp mens han blar seg gjennom alt. 

Anonymkode: 6a85a...efe

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig ille berørt på avsenders vegne om jeg så noen legge ut en sånn story.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke sjekke hvem som ser på de offentlige storyene... 

Men jeg hadde syntes det var skikkelig flaut om jeg hadde sett en slik story som du sier... Ikke på vegne av de du prøver henge ut altså, men det å gå til personangrep og prøve latterliggjøre noen på en offentlig snap-story? Da snakker man om å synke lavt, veldig lavt... Det blir ikke noe action av det, hva slags action tror du det skal skape liksom? 

Anonymkode: 78027...103

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke se hvem som er inne på din face. 

Anonymkode: b3893...634

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tipper dette er snap 

Anonymkode: 0e7eb...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Ledig plass i charterfeber neste år !  

Anonymkode: 38e5f...0f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg datet for en del år siden en som viste seg å være ekstremt sjalu, så jeg avsluttet. Han har alltid fulgt med på storyene mine siden. Det er selvfølgelig kun de som legges offentlig han kan se (det skjer kanskje et par ganger i måneden at jeg gjør dette), men det betyr jo at han følger veldig godt med. De siste par måneden har også samboeren hans begynt å "snoke" og hun er inne både på Face, Instagram og Snap. Jeg skjønner ikke helt at hun har noe som helst begrep om hvem jeg er, så jeg synes dette er rart. Uansett, jeg er litt fristet til å legge ut en story hvor det står "Hei Olga og Ole Gunnar, hvor snoker dere begge på storyene mine?". Bare for å lage litt action. 😈😜😂

Har også flere andre tidligere dater, flørter og en eks som er inne på de offentlige storyene mine. Gidder dere sånt? Jeg fatter ikke hva som er interessant. 

Når du legger ut offentlige stories, kan jo hvem som helst se det, så da kan du ikke klage på at folk du ikke liker ser dem. Her er det heller du som er paranoid enn de som snoker.

Anonymkode: a7ef5...afb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jo, på story på Facebook kan du se det når de er offentlige også. Da ser du hvem ser de som både du er venn med og de du ikke er venn med. 

Anonymkode: ca0c7...1a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, på story på Facebook kan du se det når de er offentlige også. Da ser du hvem ser de som både du er venn med og de du ikke er venn med. 

Nei, står bare at noen har sett den, men ikke navn. Det står bare navn på de du er venn med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får litt white trash-vibber av deg 

Anonymkode: 3a9b7...606

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke snoking når du legger det ut offentlig 😏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, står bare at noen har sett den, men ikke navn. Det står bare navn på de du er venn med. 

Hos meg får jeg opp alle, men kan ha noe med at jeg har sammenslått profilen min til en bedriftskonto. 

Skrevet

Gud bedre, ts må logge av internettet.

Anonymkode: 98363...cb1

• Liker 2
Skrevet

Vil du framstå som en weirdo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...