MammaSarius Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 Vi har en ganske bred gang i leiligheten vår og jeg har et stort ønske om skyvedørsgarderobe, men lurer på om den da blir for smal. Noen som har en tommelfinger-regelpå hvor smal en gang kan være før den virker for smal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 Gangen vår er 80 cm på det smaleste, og det er smalt! (Var ikke til så veldig mye hjelp, men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 1. april 2006 #3 Del Skrevet 1. april 2006 gangen vår er på 110 ca. jeg ville ikke hatt noe særlig smalere enn 1 meter trur jeg kanskje 90.. trur du nesten bare må se hva du syns passer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 1. april 2006 #4 Del Skrevet 1. april 2006 En gang "bør" være 120, slik at to personer kan passere hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 Vi har en ganske bred gang i leiligheten vår og jeg har et stort ønske om skyvedørsgarderobe, men lurer på om den da blir for smal. Noen som har en tommelfinger-regelpå hvor smal en gang kan være før den virker for smal? ← Hva er ganske bred, da? Fordelen med skyvedørsgarderobe, er jo at den ikke nødvendigvis må være 60 cm. dyp. Jeg hadde en lang gang i leiligheten min, som var like bred som inngangsdøra, dvs ca 1 m bred. Den var smal, men det gikk greit. Spørsmålet er jo om du skal ha andre møbler der i tillegg, f.eks. kommode, telefonhylle, skolhylle el.l. og så spørs det selvsagt hvor lang denne "trangheten" skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 En skyvedørs- garderobe trenger ikke være 60cm dyp, men fordelen med det er jo at det er den str man trenger, hvis man skal ha garderobestang med kleshengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 3. april 2006 #7 Del Skrevet 3. april 2006 En skyvedørs- garderobe trenger ikke være 60cm dyp, men fordelen med det er jo at det er den str man trenger, hvis man skal ha garderobestang med kleshengere. Man må ikke henge kleshengeren ut og inn, de kan henge langs med veggen. Da kan man få skap som er f.eks. 40 cm dype. Speil i skapdørene gjør jo også at gangen virker bredere. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 3. april 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. april 2006 Har målt nå og den er 167 bred så da burde det ikke være noe problem. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #9 Del Skrevet 3. april 2006 Man må ikke henge kleshengeren ut og inn, de kan henge langs med veggen. Da kan man få skap som er f.eks. 40 cm dype. Speil i skapdørene gjør jo også at gangen virker bredere. Hilsen Lille meg ← Hvordan får du hengt opp den stangen da? Du kan jo ikke akkkurat henge den på skyvedøren..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 3. april 2006 #10 Del Skrevet 3. april 2006 Evalina; det finnes stenger som man skrur opp i "taket" av skapet som man henger kleshengeren på. Stangen er som regel utrekkbar slik at man skal få tak i den bakerste jakken. Skal se om jeg kan finne et bilde. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 3. april 2006 #11 Del Skrevet 3. april 2006 Her er et bilde fra IKEA Stangen på bildet er oppned, men det skjønner du sikkert. Denne passer til skap med dybde 35 cm. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 3. april 2006 #12 Del Skrevet 3. april 2006 Det går også an å feste lange lange kroker rett ut fra veggen, ved siden av hverandre. Slik at man bare ser den jakken som henger først, forfra. Skjønner? Men det passer best til de som ikke har plass til skap, da det ikke er like praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 3. april 2006 #13 Del Skrevet 3. april 2006 Hæxa; det er slike kroker/stenger jeg mener også. Se linken min til IKEA over. De er utrekkbare, så det går fint å ha slike i skap. Vi har det i garderoben på jobben. Men gangen til MammaSarius var jo bred nok til vanlig skap med 60 cm dybde. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 3. april 2006 #14 Del Skrevet 3. april 2006 Hæxa; det er slike kroker/stenger jeg mener også. Se linken min til IKEA over. De er utrekkbare, så det går fint å ha slike i skap. Vi har det i garderoben på jobben. Men gangen til MammaSarius var jo bred nok til vanlig skap med 60 cm dybde. Hilsen Lille meg ← Jeg har sett det med helt vanlige kroker, men mere praktisk med uttrekkstang ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå