Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om merket Heldre som de selger mye av på Sport Outlet? Er det gode klær? De har både jakker, bukser og undertøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med en en turbukse og shorts derfra som jeg kjøpte i år. Kjøpte også en shorts til mannen som han brukte hele sommeren og var veldig fornøyd med.

Anonymkode: 14b52...9be

Skrevet

Har en turbukse derfra og er godt fornøyd med den. Den har holdt seg bra i vask og er ikke slitt, til tross for at jeg har brukt den mye.

Skrevet

Datteren min har dunjakke fra Heldre som vi kjøpte på salg i fjor. Ga bare 400 kr for en tykk jakke fylt med dun og fjær, og med vannsøyle på 7000. Jeg var litt skeptisk pga den lave prisen, men den holdt henne god og varm gjennom hele vinteren i fjor, og på mange turer i slalombakken. Nå har hun tatt den frem igjen for å bruke denne sesongen, og den er akkurat like fin som ny. Så jeg er svært fornøyd - hadde aldri forventet det av et billigmerke som Heldre!

Anonymkode: 0d404...610

Skrevet

Ja. God erfaring. Ikke hypet og dritdyrt. 

Anonymkode: 04e64...a59

Skrevet

Helt ok for prisen er min erfaring.

Det er Sports Outlet sitt eget merke

Anonymkode: 152d4...6d4

Skrevet

har to treningsjakker som jeg har brukt og. brukt og brukt og brukt i flere år. God passform og holder seg pene fortsatt. 

Anonymkode: 260a3...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...