Gå til innhold

Sjokoladefontene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir nok en slik sjokoladefontene fra Sjokoladefossen på meg også! :hoppe:

Og helt enig med du Veslo,- selvfølgelig kan man ha både kake og fontene. Det blir jo dobbelt så bra! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei veslo..... du må gi tilbakemelding om korleis sjokoladefossen fungerer da.....

skal du prøve den før brylluppe???? san me en gong kansje??? :sjenert: ej helde på å overtale mannen, men han e jo so skeptisk...å ej fekk beskjed om at å prøve mej me en slik ooooops..... der va den vist bestilt å greier, kom ikkje på tale :sur: hadde tenkt å ta en slik ej me.....

Skrevet

men e d nåken som veit om kor lenge sjokoladen kan flyte ront i fontena uten å bli dårli?

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i en sånn sa min sambo da jeg viste ham den!! (Jeg trodde han skulle si æsjnei....)

Ser ut som vi kommer til å ringe restauranten i USA når vi har booket en for å sjekke om de kan skaffe en...woohoo!!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Eg skal nok prøve med ein gong eg får den ja!! Må jo det!! :sjarmor:

Skrevet

kommer på besøk jeg veslo..

Skrevet (endret)

IdaH ..... ej å du kan bli sanne wedding kresjara..... hehe.... nettopp sett den filmen wedding crashers??? (øh englesk ja...) å ej e veldi innspirert til å stikke innom til litt sjokoladefoss....... ;):ler:

kansje du må skaffe dej fleire veslo :klem:

Endret av lille my
Skrevet

ja la oss gjøre det..

litt langt over til vestlandet kanskje men men..

Gjest Gjesta
Skrevet

Men man kan visst ikke bruke vanlig melkesjokolad i den........?

Skrevet

Nei, du kan ikke bruke vanlig sjokolade i den.

Må ha en spesiell type pga riktig konsistens.

Jeg snakket med en fra "Sjokoladefossen" i går. "Sjokoladefossen" ligger i Røyken utenfor Drammen, og man kan hente fontenen og evnt sjokolade der

så slipper man å betale for frakt,- det skal jeg.

Tenkte jeg skulle bruke den i en barnebursdag vi skal ha her først, så får jeg testet den skikkelig! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser egentlig for meg masse gris med å dyppe i smeltet sjokolade, at sjokoladen drypper på vei inn i munnen. Og for ikke å snakke om ungene som kommer til å bo i fontenen :ler:

Men originalt? Utvilsomt! Er ikke så mange som dekker opp med en slik i bryllupet!

Gjest gjest1
Skrevet

Trur nok ikkje det blir meir gris enn med andre kaker og flytande sausar.. Det er berre til å ta turen hitover, arrangerer gjerne eit treff for KG-brurer eg!! Hihi...

Skrevet

Hoho, eg ser for meg eit barneselskap med sjokoladefoss :ler: :grine2:

• 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Den sjokoladefonten har jeg nettopp gaatt til anskaffelse av. Fantastisk oppfinnelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...