Gå til innhold

Sjokoladefontene

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Her er det en på salg iallefall... Må regne med MVA og frakt hvertfall. Men den blir vel ca på 800 kr tilsammen? liten mini variant i forhold til den TS linket til..

http://www.iwantoneofthose.com/search.do?productCode=CHO2FO

Hvis man bare skal dippe(uten fontene) så er jo disse fine. http://www.iwantoneofthose.com/search.do?p...tCode=CHOPOTVAR

Nokon som har erfaring med å handle frå ei side som dette?? Korleis blir det med toll og slikt? Syns de denne fontena virka ok eller? Er jo kjekkare å ha ei sånn til odel og eige, i staden for å betale 4500 for å leige kanskje...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.iwantoneofthose.com leverer ikke til Norge! Vi er ikke med i EU, nemlig. Har irritert livet av meg over det mange ganger :sur:

Gjest gjest1
Skrevet
www.iwantoneofthose.com leverer ikke til Norge! Vi er ikke med i EU, nemlig. Har irritert livet av meg over det mange ganger  :sur:

Kjiiiipern......

Fleire gode tips?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sendt mailer til noen leverandører, og venter i spenning på leiepriser av en liten fontene og frukt til dipping :) mmmmmmm

Leie av frukt?

Skrevet (endret)

Fant reklame for denne siden også :)

sjokoladefontene

Middels stor sjokoladefontene

77cm høy sjokoladefontene

6 kg belgisk sjokolade

Opptil 100 personer

Dipp pinner + servietter

2 uniformerte servitører

Ferske snittfrukter og dipp\godbiter kr 25,00 per person

Kr. 3.600,-

Ikke så fryktelig dyrt da ;)

Endret av Amidala
Gjest Binna
Skrevet
www.iwantoneofthose.com leverer ikke til Norge! Vi er ikke med i EU, nemlig. Har irritert livet av meg over det mange ganger  :sur:

Oi! Det hadde ikke jeg fått med meg...

Skrevet

Et alternativ kan jo være å få sendt poste restante til Strømstad feks og hente der.

Skrevet
Leie av frukt?

litt dårlig formulert kanskje... :forvirret:

De stedene jeg har funnet på nettet som leier ut slike fontener tar

4-5000. Da er det 4 timers leie, levering, montering, 2 ansatte som hjelper til hele tiden, sjokolade, frukt og diverse annet til dipping.

Synes det er dyrt, men da er det snakk om nok til 150stk.. og så mye trenger ikke jeg ihvertfall

Skrevet

Ofte kan de levere likevel. Ihvertfall nettbutikker i England leverer ofte likevel, hvis du sender en mail og spør - selv om det står at de ikke leverer utenfor Storbritannia.

Koster varen mer enn 200kr, kommer moms på varen i tillegg. Også frakt da

Skrevet (endret)
Hos Sjokoladefossen kostar fontene berre 1195,-! :)

*lyst på*

Jeg og :sikle::sjenert:

Men det går da vel ikke an å ha begge deler...? Både bryllupskake og en slik en?

For kaken skal jeg ha, men jeg ville gjerne hatt denne her også! Tenk så godt det må lukte. mmm...... :sjarmor:

Endret av lil
Skrevet

Fy søren....hvorfor skal ikke jeg gifte meg i Norge.....

Skrevet
Fy søren....hvorfor skal ikke jeg gifte meg i Norge.....

Er det noe sted de ihvertfall har sjokoladefontener så er det i USA :)

Kanskje restauranten dere skal bruke kan hjelpe dere?

Ellers så finner du helt sikkert noe på nettet hvis du leter litt

Skrevet
Er det noe sted de ihvertfall har sjokoladefontener så er det i USA :)

Kanskje restauranten dere skal bruke kan hjelpe dere?

Ellers så finner du helt sikkert noe på nettet hvis du leter litt

Joda det er mulig det - men vi skal kanskje ha middagen inne på et privat rom i den norske paviljonegn på EOCOT og da betaler vi for at de ordner alt...mat og dessert og drikke etc..og da tror jeg ikke vi kan ta med oss en sånn liksom..men det blir garantert nok god mat...de er veldig flinke der borte! (Tror vi kommer til å ha buffet både til middagen og egen dessert buffet...nam nam...)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg og  :sikle:  :sjenert:

Men det går da vel ikke an å ha begge deler...? Både bryllupskake og en slik en?

For kaken skal jeg ha, men jeg ville gjerne hatt denne her også! Tenk så godt det må lukte. mmm......    :sjarmor:

Joda, klart ein kan ha begge deler!!

*på vei til å kjøpe*

Gjest lillelou
Skrevet

Har også lyst på sjokoladefontene! :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Trur kanskje eg må kjøpe meg den hos Sjokoladefossen... Mannen meiner det er litt sløsing då, men eg har fryyykteleg lyst på!! Er jo gøy å ha noko slikt til seinare høve også!!

Kva syns de eg skal gjere, jenter?

Gjest gjest1
Skrevet

Oj, då har eg bestilt!!!

Gledar meg til prøvesmaking!!

:sjarmor:

Skrevet
Oj, då har eg bestilt!!!

Gledar meg til prøvesmaking!!

:sjarmor:

Si fra hvis du trenger en second opinion da!

;)

Gjest gjest1
Skrevet
Si fra hvis du trenger en second opinion da!

;)

I will!!!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...