Gå til innhold

Sjokoladefontene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele denne linken med dere. Fant den når jeg surfet rundt etter kakeleverandører - men nå lurer jeg på å droppe bryllupskake, og heller

bruke en slik:

http://www.chocolatemountain.co.uk/

nam nam nam :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Namnam! Jeg så en sånn fontene i København :sjarmor: .Hadde det ikke vært for at den var i størrelse fuglebasseng, så hadde jeg hoppa rett uti.... :ler:

Skrevet

Orker ikke å åpne linken, blir helt kvalm av tanken. Det var en sånn på det bryllupsshowet jeg var på på Plaza, og to marsmallows med flytende sjokolade var helt HIMMELSK, men mer enn nok til at jeg sannsynligvis ALDRI prøver igjen. ;)

Skrevet

Lekker! De har en sånn på Hval sjokoladebutikk i Porsgrunn.

Skrevet
Orker ikke å åpne linken, blir helt kvalm av tanken. Det var en sånn på det bryllupsshowet jeg var på på Plaza, og to marsmallows med flytende sjokolade var helt HIMMELSK, men mer enn nok til at jeg sannsynligvis ALDRI prøver igjen. ;)

hehe.. jeg hadde heller tenkt jordbær og frukt man kan dyppe i sjokoladen

i stedet for marshmallows, skjønner at det blir kvalmt!

Skrevet

det var akkurat som jeg kjente de 2 ekstra kiloene på hoftene....de jeg vet vil legge seg der og lage problemer for meg dersom jeg smaker litt ( ganske mye) av denne flytende sjokoladen..

---burde vært ulovlig å lage slikt :grine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Den i København er jo bare til å få lyst til å ta med seg da........ :ler:

Flytende sjokolade på frukt er bare himmelsk!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og mannen fant en slik da vi begynnte å planlegge. Vi kommer antakelig til å ha en sånn i tillegg til kaken....

De er ikke så dyre heller. Fra 1500 og oppover. Alt etter hvor stor man vil ha den....

Skrevet

Jeg har sendt mailer til noen leverandører, og venter i spenning på leiepriser av en liten fontene og frukt til dipping :) mmmmmmm

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke funfactory disse fontenen også, mener å ha sett det et sted.

Skrevet

Marsy,- hvis du finner noen som leier ut slike fontener blir jeg veldig glad om du legger ut en link til disse her!! :)

Etter å ha sett noe slikt, må jeg bare ha en slik i bryllupet! ;)

Skrevet
Marsy,- hvis du finner noen som leier ut slike fontener blir jeg veldig glad om du legger ut en link til disse her!!  :)

Etter å ha sett noe slikt, må jeg bare ha en slik i bryllupet! ;)

Heisann C:

Jeg gifter meg i England og der er dette tydeligvis ganske normalt har jeg fått inntrykk av. Har lest på noen bryllupsforum om noen som har tre fontener, en med mørk sjokolade, en med melkesjokolade og en med hvit.... får nesten mageknip bare jeg tenker på det :ler:

Jeg fant denne linken over noen som har sjokofontener i Norge

Sjokoladefontene

Håper det hjelper deg!

Skrevet

Takk Marsy!

Sidene deres er under oppdatering, men jeg sendte en forespørsel på mail og venter nå spent på svar! :)

Har allerede skrevet opp det jeg skal ha å dippe i sjokoladen... bananbiter..jordbær...marsmellows...melonbiter... Mmmm..

Og de ekstra kiloene som garantert vil vise seg etter den store dagen,- vel de får bare komme! Det er det verdt! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Åh, sjokoladefontene... Sendte ein mail eg også... Kor mykje kan noko slikt koste, då mon tro?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg og mannen fant en slik da vi begynnte å planlegge. Vi kommer antakelig til å ha en sånn i tillegg til kaken....

De er ikke så dyre heller. Fra 1500 og oppover. Alt etter hvor stor man vil ha den....

Kor får du tak i så rimelege?

Det kostar visst 4500 å leige hos Fun Factory.. Men då fugte det med 10kg belgisk sjokolade då...

Fristande..

Men det var litt dyrt syns eg...

*følger med på fleire tips*

Gjest gjest1
Skrevet

En sånn en har de på Sjokoladeriet her :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...