AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenker at her er det ikke livmor eller blæren som er problemet, da de opererer dette hele tiden med gode resultater (så klart, det varer ikke evig men resultatet er bra så lenge det varer). Hva er muskelskaden din? er det levator ani som har røket eller er det perineum? Om det er førstnevnte, vet du om det er en stor skade hvor hele muskelen røk av benet, eller er den delvis?. Jeg ville bestilt time til MRI eller 3D ultralyd for å bekrefte omfanget av skaden. Om den ikke er stor så har du faktisk en god sjans for å få ønsket resultat med operasjon om de fokuserer på å rekonstruere bekkenbunnen din før de går over til organene. Levator kan jo ikke fikses, men mye rundt det kan. Om det er perineum så er det veldig fiksbart. Anonymkode: 600d5...896 Ble litt forvirret når jeg leste epikrisene, første sier jeg har prolaps av blære og livmor. Så sier epikrisen fra 3D undersøkelsen at det ikke er prolaps av blære, men bare av livmor. Så på den siste epikrisen står det prolaps av blære og livmor igjen. Muskelskaden er levator ja, men partiell står det. Står at de ikke vil gjøre fremfre plastikk pga risiko for inkontinens og dyspareuni. Anonymkode: cc04b...238
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå