Gå til innhold

Gifte menn synes jeg er veldig fristende.... sukk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, provoserende overskrift, jeg vet det. Jeg har lagt merke til at samtlige av mennene jeg har forsøkt meg på, viser seg å være gifte. Så hva faen gjør de på en barstol, flørtende med meg? En gang så jeg et hvitt merke på en finger, som tyder på at mannen hadde fjernet gifteringen før han dro på byen. Fy faen! Jeg har ALDRI ønsket å være "den andre kvinnen", jeg vil ha et ordentlig forhold med en ordentlig mann, men jeg liker litt tøffe, høye, sterke menn, gjerne med tatoveringer...Det ligger et urinnstinkt i meg om å bli beskyttet og forsvart om noen andre skulle gjøre noe mot meg. Dette kræsjer med min lange akademiske utdannelse. Men slike menn virker å ha glemt at det finnes seksualitet; de er gode å snakke med, men jeg har aldri falt for en akademiker som meg selv. Heller da en rørlegger eller elektriker, en mann med snekkerbelte som fikser ting i leiligheten min er turn-on for meg! Men de som oftest flørter med meg, HAR JO DAME!! Hva faen? Hva skal jeg da bli? En ekstra spenning i hverdagen? Jeg holder meg unna de desperate, single mannfolka som er helt desp etter å få seg noe. Dessverre er det sånn at de som er gifte, ikke er desperate på den måten, de er rett og slett mer tiltrekkende. Men jeg har aldri ønsket å være med på å ødelegge et forhold! Men den fysiske tiltrekningen jeg føler nå er til en mann på treningssenteret der jeg går, og han kom med seksuelle kommentarer allerede første gang jeg møtte ham. Jeg føler at hver gang han ser meg, tenker han på sex. Det er sånn man bare vet som kvinne. Jeg tenner mer og mer på ham, og fantaserer vilt om ham. Men jeg vet at han har en fin kone, men han klager på sex-"tørke". Så jeg sa "hvem er ansvarlig for å fikse det da, ----- (navn)? Du må jo selv ta ansvar og snakke med konen din, gjøre noe med det. Men istedet fokuserer han på meg. Så først har jeg forsøkt å hjelpe ham kommunisere med kona si, men han fortsetter å flørte aggressivt med meg, og jeg tenner som et lys på ham, alt fra lukten av ham, synet, det at han vet hva jeg tenner på (han spurte meg veldig direkte en gang og jeg ble helt satt ut og sa det som det var), og nå er det lenge siden jeg har "hjulpet meg selv" (les: vibrator) og har mer lyst på ham enn noensinne. Men jeg forsøker å holde meg i tøylene, men ikke lett når han smiler lurt mens han sier noe "naughty" til meg. Jeg har kontroll på meg selv (såvidt nå) men det er vanskelig når han ser på meg som et spennende eventyr. Dessverre er det alltid sånn. Jeg lengter etter en mann som elsker meg, personligheten min og varmen min. I forhold er jeg lojal som en hund. Har aldri vært utro mot kjærester. Sukk dette treningsstedet elsker jeg, det er høydepunktet i uken min, men vi har begge skjønt at jeg ikke kan ha ham som PT, så valgt en annen personlig trener. Sist satt ---- og så på meg mens jeg trente (boksing) og ga meg komplimenter underveis. Det er jo deilig med sånn oppmerksomhet. Og da han klaget over "tørke på hjemmebane" så skjønte jeg at han faktisk er redd for konen sin "IKKE SI NOE TIL -----!!!!" Neida, jeg skal ikke si noe. Men han frister meg hver jævla gang jeg kommer på trening.... Jeg vet bare en ting, og det er at jeg ikke har lyst til å være hans elsker på si, bare bli brukt som en dørmatte, og nummer 2, maken til seksuell tiltrekning skal man lete lenge etter, dette kræsjer jo. Kanskje jeg skal bruke han som fantasi når jeg en sjelden gang onanerer. Det har hjulpet før....

Anonymkode: 4454d...69a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har bare truffet en helt vanlig gift mann som er på søken etter noe på si, som nesten alle andre gifte menn. Slik er de, ikke gi han noe. Han får ta ansvar for sitt eget sexliv. 

Anonymkode: 45cf4...e4c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du ha en lang akademisk utdannelse, og ikke kunne kunsten med avsnitt?

Jeg klarte ikke å lese hele, men jeg skjønner det likevel, jeg er jo hun dama som blir lagt an på av opptatte menn hele veien selv (som vel gjelder alle kvinner).

Jeg tror bare ikke mennesker flest er monogame, noen så lite at de får litt panikk når de først har havnet i et monogamt forhold. Det strider mot deres natur.

Anonymkode: 05e36...d4a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften provoserer ca like mye som resten av innlegget, fordi jeg ikke forstår helt hvem som er objekt og subjekt i utsagnet. 

Anonymkode: 6dc23...85f

• Liker 1
Skrevet

Du svarer selv på spørsmålet ditt. 

Du er tiltrukket av tøffe, sterke menn, og dette faller godt sammen med utro drittsekker. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Overskriften provoserer ca like mye som resten av innlegget, fordi jeg ikke forstår helt hvem som er objekt og subjekt i utsagnet. 

Hvorfor provoserer det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor provoserer det? 

Merk at jeg ikke sier noe om graden av provokasjon. Jeg blir generelt irritert over dårlig språk, det er det hele. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal skrive til noe av dette 😂 Unødvendig at folk bryr seg om måten du har skrevet det hvertfall Er ikke så nøye så lenge man skjønner hva det står …

Hvor gammel er du? 

Bruker du deg av dating sider? 

Skjønner du ikke vil være hun Nr.2 ialefall 🙉🙈 

Forresten…har du prøvd å ligge med en gift mann tidligere eller har det alltid stoppet før det (altså med flørting osv ? 

Anonymkode: eac86...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...