AnonymBruker Skrevet 22. november #1 Skrevet 22. november dere som er gravide og pleier og få adventskalender av mannen\samboer hva slags kalender skal dere ha? Anonymkode: 5b22f...2cc
AnonymBruker Skrevet 22. november #2 Skrevet 22. november Hvorfor tenker du at det er spesielle kalendere for gravide??? Anonymkode: 1d29c...7b4 10 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #3 Skrevet 22. november Flaxlodd. Som alltid. Anonymkode: fed45...262 3
AnonymBruker Skrevet 22. november #4 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tenker du at det er spesielle kalendere for gravide??? Anonymkode: 1d29c...7b4 jeg tenker ikke på kalender som er kun for gravide men det er enkelte kalendere man bør holde seg unna som for eks godteri hvis man er overvektig eller svangerskapsdiabetes koffein oste kalender parfyme\hudprodukter så da er det ikke så mye igjen å velge på Anonymkode: 5b22f...2cc
AnonymBruker Skrevet 22. november #5 Skrevet 22. november Jeg hadde vanlig sjokoladekalender da jeg var gravid. 🤷♀️ Anonymkode: 02b16...669 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #6 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde vanlig sjokoladekalender da jeg var gravid. 🤷♀️ Anonymkode: 02b16...669 ok Anonymkode: 5b22f...2cc 2
AnonymBruker Skrevet 22. november #7 Skrevet 22. november Fins det egne gravide-kalendre?? Er det egg i alle lukene? 🤭😂 Anonymkode: 32978...930 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #8 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fins det egne gravide-kalendre?? Er det egg i alle lukene? 🤭😂 Anonymkode: 32978...930 haha som sakt det var ikke kalender som er kun for gravide jeg mente Anonymkode: 5b22f...2cc
AnonymBruker Skrevet 22. november #9 Skrevet 22. november Vanlig sjokolade kalender Anonymkode: 88911...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #10 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vanlig sjokolade kalender Anonymkode: 88911...c2e ok Anonymkode: 5b22f...2cc
AnonymBruker Skrevet 22. november #11 Skrevet 22. november Har fått najell julekalender for gravide av mannen 🤩 gleder meg! Anonymkode: ff873...085
AnonymBruker Skrevet 22. november #12 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har fått najell julekalender for gravide av mannen 🤩 gleder meg! Anonymkode: ff873...085 så heldig jeg har selv lyst på den men syns den blir litt dyr Anonymkode: 5b22f...2cc
AnonymBruker Skrevet 24. november #13 Skrevet 24. november Jeg synes najell var dyr, og kikket på innholdet og synes ikke den var verdt det ut fra hva jeg kom til å bruke. Nå er ueg heller ikke ei som hadde tatt noe spesielle magemasker etc heller da. Anonymkode: e2a6d...912
AnonymBruker Skrevet 24. november #14 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes najell var dyr, og kikket på innholdet og synes ikke den var verdt det ut fra hva jeg kom til å bruke. Nå er ueg heller ikke ei som hadde tatt noe spesielle magemasker etc heller da. Anonymkode: e2a6d...912 Ser for meg noe kinder eller smarties kalender 🙂 Anonymkode: e2a6d...912
HeleneHS Skrevet 25. november #15 Skrevet 25. november Jeg får nok en hjemmefylt kalender i år også - julekaker, teposer, leppepomade, sjokolade pleier han å gi meg, det er jo ikke noe som står i veien for å gjøre det likt i år også 😀 (men blir selvfølgelig glad om han finner på noe som er spesielt rettet mot graviditet også 😅) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå