AnonymBruker Skrevet 22. november #1 Skrevet 22. november Hei! Ser Aussie reklamerer for leave in-gloss som skal gi håret glans og fukt. Det kan jeg absolutt trenge, men jeg TAKLER ikke Aussie-lukten! Finnes det noe tilsvarende i et annet merke dere er fornøyd med? Fint om det ikke lukter så mye, for blir mye parfyme i ulike produkter. Jeg har prøvd en hårolje fra Rituals men jeg får så ekstremt statisk hår av den, så den bruker jeg IKKE. Anonymkode: 17eaa...e59 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #2 Skrevet 22. november https://www.boozt.com/no/no/loreal-paris/l-oreal-paris-elvital-glycolic-gloss-softening-and-shine-boosting-leave-in-serum-150-ml_32668976/228173369?localLanguage=1&volume=5&st=699&cq_src=google_ads&cq_cmp=23037083991&cq_con=185065457999&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gad_campaignid=23037083991&gbraid=0AAAAADf1iSjO8W5UIW4_mnHypBi7-mbZH&gclid=CjwKCAiA24XJBhBXEiwAXElO35ZmfJkDVeYh9ow6zGFvDCjtPQ2c1N2PHg_5F_nuzoFA3adDM199_BoCSPkQAvD_BwE Har sett på denne på Normal, gir den også statisk hår? Har noen erfaring? Jeg har ufarget tykt kommuneblondt hår, litt slitt pga saltvann og tidligere bleking (men det blekete håret har vokst nesten helt ut, noen av tuppene har fremdeles litt bleking). Sjelden varmebehandling, naturlig litt krøller/fall. Må vaskes hver dag/annen hver dag pga blir fort fett i hodebunnen pga stress. Anonymkode: 17eaa...e59
AnonymBruker Skrevet 22. november #3 Skrevet 22. november Wella har en rød spray som heter noe med Repair. Den er veldig god. Både pleier slitt jår og gir glans. Anonymkode: b3d1e...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #4 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Ser Aussie reklamerer for leave in-gloss som skal gi håret glans og fukt. Det kan jeg absolutt trenge, men jeg TAKLER ikke Aussie-lukten! Finnes det noe tilsvarende i et annet merke dere er fornøyd med? Fint om det ikke lukter så mye, for blir mye parfyme i ulike produkter. Jeg har prøvd en hårolje fra Rituals men jeg får så ekstremt statisk hår av den, så den bruker jeg IKKE. Anonymkode: 17eaa...e59 Sjekk ut Elm Organics. De har en olje som har relativt lite lukt. De har naturlige produkter. Jeg bruker de fordi jeg heller ikke klarer hverken parfyme eller sterke lukter. Anonymkode: db153...2fa
AnonymBruker Skrevet 24. november #5 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 21.41): Sjekk ut Elm Organics. De har en olje som har relativt lite lukt. De har naturlige produkter. Jeg bruker de fordi jeg heller ikke klarer hverken parfyme eller sterke lukter. Anonymkode: db153...2fa Men erfaringen min er at olje gjør håret statisk? Anonymkode: 17eaa...e59
AnonymBruker Skrevet 24. november #6 Skrevet 24. november Ref stockholm shine elixir Wella sp luxe oil ( jeg bruker denne for å bli kvitt statisk hår) Wella oil reflection gir MYE shine, men flater ut mitt hår, og gjør det superglatt. Men ikke statisk. Anonymkode: 5d237...dd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå