AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:48 #1 Skrevet lørdag kl. 16:48 Hvilket vippeserum anbefaler dere ? Og hvilken hårolje til tørt, nordisk hår ? Anonymkode: 584a4...acd
Capazitet Skrevet lørdag kl. 20:22 #2 Skrevet lørdag kl. 20:22 Denne syns eg er god til nordisk hår Moroccanoil Stocking Stuffers Light 25 ml - Fredrik & Louisa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:01 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:01 jeg har disse og tro det eller ei de er fantastiske.. maskara vippeserum hårolje Anonymkode: cc421...062
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:07 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Vippeserum er ikke trygt å bruke Du kan bli missfarget på huden Anonymkode: 27b5b...c64
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:10 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vippeserum er ikke trygt å bruke Du kan bli missfarget på huden Anonymkode: 27b5b...c64 kommer helt ann på hvilket du bruker vil jeg tro, har aldri opplevd dette. Anonymkode: cc421...062
Capazitet Skrevet onsdag kl. 15:44 #6 Skrevet onsdag kl. 15:44 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vippeserum er ikke trygt å bruke Du kan bli missfarget på huden Anonymkode: 27b5b...c64 Om det er veksthormoner i ja, men mange serum inneholder ikke det
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg har brukt Iglow serum i mange år. Det virker kjempebra. Jeg vet ikke om det inneholder uheldige hormonstoffer. Anonymkode: b9c09...b7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå