AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #1 Skrevet 17 minutter siden Jeg tror jeg har en del "issues", så når jeg har hatt kjæreste så føler jeg at jeg mister meg selv, det er som at hodet mitt orienterer rundt den andre. Jeg mister initiativ og jeg tror oppriktig at tankene mine sentrerer alt for mye rundt den andre. Nå er jeg singel og jeg tok meg i å tenke "jeg HAR DET SÅ BRA" og at det eneste som manglet var en partner, men hadde jeg hatt partner er det garantert at jeg ikke hadde hatt det bra. Samtidig lengter jeg jo etter kjæreste og barn i fremtiden. Så da lurer jeg på dere som har det godt i parforhold, hvordan er det i hodet deres når dere har en kjæreste, tar de opp all tankekapasitet når dere ikke er sammen, eller liksom hvordan forholder dere dere til den andre når dere ikke er sammen, ikke har planer sammen, har planer i kveld eller i morgen, med å ta initiativ i eget liv osv. ? Anonymkode: 54daf...b31
Mardina Skrevet 14 minutter siden #2 Skrevet 14 minutter siden Ja, han er i tankene mine så og si hele dagen 😊 ❤️ Hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #3 Skrevet 12 minutter siden Sannsynligvis så du det ikke så bra nå som du prøver å innbille deg. Du nevnte at du har en god del issues, det er årsaken til at du har slike innbilninger. Foreslår at du finner deg en mann du kan legge skylden på, for alle dine problemer. Problemer i datid, nåtid og fremtid. Lykke til Anonymkode: 399cd...05a
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #4 Skrevet 11 minutter siden Mardina skrev (1 minutt siden): Ja, han er i tankene mine så og si hele dagen 😊 ❤️ Hver dag. Det høres helt jævlig ut. Hehe, skjønner at det ikke er det for deg da. Kan du beskrive hvordan det erfares? For for meg klarer jeg ikke gjøre egne ting, møte venner, kjenne initiativ, jeg blir passiv og hjelpeløs. Så jeg ser for meg at siden du har positive emojier at det ikke er sånn for deg. Det er litt det jeg er ute etter. Anonymkode: 54daf...b31
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #5 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sannsynligvis så du det ikke så bra nå som du prøver å innbille deg. Du nevnte at du har en god del issues, det er årsaken til at du har slike innbilninger. Foreslår at du finner deg en mann du kan legge skylden på, for alle dine problemer. Problemer i datid, nåtid og fremtid. Lykke til Anonymkode: 399cd...05a 😂 God bedring, I guess. Anonymkode: 54daf...b31
Mardina Skrevet akkurat nå #6 Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det høres helt jævlig ut. Hehe, skjønner at det ikke er det for deg da. Kan du beskrive hvordan det erfares? For for meg klarer jeg ikke gjøre egne ting, møte venner, kjenne initiativ, jeg blir passiv og hjelpeløs. Så jeg ser for meg at siden du har positive emojier at det ikke er sånn for deg. Det er litt det jeg er ute etter. Anonymkode: 54daf...b31 Hvorfor synes du det høres jævlig ut? Er det ikke bra å være lykkelig og i et bra forhold? Jeg er ikke avhengig av han og vi trenger begge alenetid. Vi bor ikke sammen. Men jeg er hodestups forelsket i han og da tenker man ikke alltid klart 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå