Grønnsaksvaffel Skrevet lørdag kl. 16:07 #21 Skrevet lørdag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde aldri i mitt liv gått med noen av de to kjolene. Ufyselig, rett og slett Anonymkode: fba0e...e98 Hentet fra NAOB: "Ufyselig" er et adjektiv som beskriver noe som er ekkelt, vemmelig eller avskyelig, spesielt på grunn av skittenhet eller urenslighet. Det kan også beskrive vær som er rått, regnfullt og kaldt, eller en oppførsel som er frastøtende. Det holder å skrive at man ikke liker kjolene. 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:37 #22 Skrevet lørdag kl. 17:37 Jeg likte den første veldig godt frem til jeg så nærbildene av glitteret. Jeg har brukt mye sånt fra ebay for sånn 15 år siden, så jeg er helt ferdig med det. Sjekket ikke prisen, men hvis det stemmer det andre her skrev så synes jeg det er altfor mye å betale for den type glittereffekt. Anonymkode: 3ccf2...2a9 2
Kvist Skrevet lørdag kl. 22:42 #23 Skrevet lørdag kl. 22:42 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg likte den første veldig godt frem til jeg så nærbildene av glitteret. Anonymkode: 3ccf2...2a9 Samme her, det mangler jo til og med en sånn glitterdings på nærbildet. Hvor dårlig kvalitet er det egentlig, når de ikke engang finner en som er helt i orden til modellbildene? Til den prisen bør det ikke være sånn i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå