AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden https://www.self-portrait.com/products/rs25-burgundy-rhinestone-mesh-cut-out-midi-dress?srsltid=AfmBOooiSmu_TFex9AIR6qifpr3ROJFORaKTWNHo0w8IMdyc98jU8oW4 eventuelt denne? https://www.self-portrait.com/products/sc25-burgundy-rhinestone-fishnet-midi-dress Anonymkode: dbf13...191
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Ikke noe galt med noen av dem. Anonymkode: b99a3...63d
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden De var fine begge to, synes jeg. Anonymkode: d71c6...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Er du høy nok da? Hvis ikke tror jeg ikke de er spesielt kledelige, ei heller om du har noen kilo for mye. Anonymkode: 83d69...ea5 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Ser dessverre billige ut. Du behøver betale 6000,- for å skaffe deg en kjole i polyester. Nærbildet av stoffet ser ut som om du har handlet på Temu. Dessverre ganske typisk for Self Portrait. Anonymkode: c66c5...671
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser dessverre billige ut. Du behøver betale 6000,- for å skaffe deg en kjole i polyester. Nærbildet av stoffet ser ut som om du har handlet på Temu. Dessverre ganske typisk for Self Portrait. Anonymkode: c66c5...671 Du behøver IKKE. Anonymkode: c66c5...671
Hulderen Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Begge var fine, men jeg likte best den første. Den andre var litt kjedelig. 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Den første var fineste men du må ha kropp til å bruke den. Høy og tynn. Anonymkode: bd6dc...3e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den første var fineste men du må ha kropp til å bruke den. Høy og tynn. Anonymkode: bd6dc...3e2 Høy er en fordel, men tynn er ingen nødvendighet. Anonymkode: 94509...23d 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Likte den her mye bedre, fra samme sted Anonymkode: 255a8...089
Grønnsaksvaffel Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Jeg syns begge kjolene var veldig stilige. Likte den første litt bedre enn den andre. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Hadde aldri betalt så mye for plastikk kjoler. Anonymkode: f9cf7...033 3 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Likte den her mye bedre, fra samme sted Anonymkode: 255a8...089 Huff nei. ts Anonymkode: dbf13...191
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Den første var fineste men du må ha kropp til å bruke den. Høy og tynn. Anonymkode: bd6dc...3e2 Er høy og slank Anonymkode: dbf13...191
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden Jeg syns fargen var nydelig, og fasongen på nr 1 er kledelig for mange. Men dessverre et "stoff" jeg ikke ville vurdert. Og i alle fall ikke til den prisen. Da kan man kjøpe noe i et ordentlig stoff i stedet. Anonymkode: 58bbc...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Jeg likte begge. Likte den første best Anonymkode: d3f6f...ead
Sotally Tober Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Jeg likte den første veldig godt, men jeg syns det er mye penger for polyester. Det er kun for min egen del, da. Forstår at det er vanskelig å finne festkjoler som ikke er polyester for tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Jeg liker kjole nr 1. Snittet var mye mer elegant og spennede med tydelig linjer. På modellen sitter den veldig fint også når hun beveger seg i videoen. Kjole nr 2 glitrer fint men designet er kjedelig. Føler ikke den ser veldig flatterende ut på modellen selv om den ikke er direkte stygg. Av materialet synes jeg mesh er litt hit or miss. Det varierer veldig om det er behagelig og sitter pent på over litt tid. Dette må prøves men viss det først er gjort riktig er det veldig kledelig. Liker fargen den er utrolig fin. Anonymkode: 53415...b73 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke noe galt med noen av dem. Anonymkode: b99a3...63d Jeg hadde aldri i mitt liv gått med noen av de to kjolene. Ufyselig, rett og slett Anonymkode: fba0e...e98 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden Minner litt om rustakjolen som var kjempepopulær for et par år siden. Sydd av julegardiner fra rusta. Ikke noe supergalt i det, men hvis det er ekslusiv stil du går etter...nja.... Anonymkode: c309d...2d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå