AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:58 #41 Skrevet lørdag kl. 21:58 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Initiativ ? Er jeg s dum i hodet at jeg tar initiativ, så skyver han meg bort. Sier jeg at jeg er glad i han, så blåser han det bort. Ts Anonymkode: a79fb...164 Dette forholdet er jo over. Han er ikke glad i deg, men du er grei å ha når han er kåt, tydeligvis. Du fortjener bedre. MYE bedre Anonymkode: 1563f...947 1 3
Trolltunge Skrevet lørdag kl. 22:04 #42 Skrevet lørdag kl. 22:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres narsissistisk ut. At han vil vise deg at du ikke er god nok, får deg til å tvile på seg selv osv. Og at uansett hva du gjør så blir han ikke fornøyd- hvis du ønsker nærhet så er det feil og «det eneste du tenker på « og hvis du ikke tar noe initiativ til nærhet er det også feil, da er du dramatisk osv. Anonymkode: 58ac9...43b For oss som har vært gjennom tenåringer er ikke denne damned if you do, damned if you don't- oppførsel så veldig ukjent, men voksne som oppfører seg slik er ikke til å holde ut. (Med tenåringer må man bare puste med magen og holde ut til de vokser av seg hormon- og humørkrøll. Ille nok det. 😅) 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:59 #43 Skrevet lørdag kl. 23:59 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men gir jeg ikke klem eller godnatt kyss, altså gjør som han ønsker, så blir han sur,mener jeg lager drama og ikke liker han lenger. Ingen gir han kos lenger eller han er visst ikke verdt noe kyss han. Da blir jeg forvirret Ts Anonymkode: a79fb...164 Men når han blir sur for å ikke få kyss, hva sier han når du påpeker at det er han selv som har sagt at han ikke vil ha det? Anonymkode: 1c83a...799 4
Ymse meninger Skrevet i går, 01:00 #44 Skrevet i går, 01:00 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, jeg kan ikke tvinge han. Men han blir jo irritert hvis jeg ikke kysser han godnatt eller initierer til sex eller ikke viser noen form for nærhet. Da surmuler han over at han ikke får noe kos eller sex. At jeg ikke vil ha han. Men jeg gjør som han vil. Ingen kyssing eller sex. Så hva vil han egentlig ? Han ligger med den boneren i senga og er tydelig kåt, men å gjøre noe med det ? Nei. Enten er ikke jeg god nok eller så er det en hersketeknikk. Hvorfor vise at han er kåt, surmule over manglende sex og nærhet når jeg er der ? Er jeg i veien ? Anonymkode: a79fb...164 Er han submissiv og tenner ikke på å ta initiativ selv? Eller er han en prinsessemann som bare vil ha oppvarting?
Virrevirrevapp Skrevet i går, 05:09 #45 Skrevet i går, 05:09 Ymse meninger skrev (4 timer siden): Er han submissiv og tenner ikke på å ta initiativ selv? Da ville han jo likt at ts tar initiativ? Ikke sagt nei fordi sex er uviktig.... 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #46 Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men når han blir sur for å ikke få kyss, hva sier han når du påpeker at det er han selv som har sagt at han ikke vil ha det? Anonymkode: 1c83a...799 At han aldri har sagt det. Og så sier jeg jo det har du sagt. Da blir han enda mer sur og irritert og krangelen er i gang. Da er jeg dramaqueen og vanskelig. Anonymkode: a79fb...164
AnonymBruker Skrevet i går, 07:31 #47 Skrevet i går, 07:31 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ok ? Hva mener du At jeg må skjerpe meg og la han styre på eller jeg trigger alt sammen ? Ts Anonymkode: a79fb...164 Kom deg nå vekk fra fyren! Anonymkode: 724c1...341 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #48 Skrevet i går, 08:04 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At han aldri har sagt det. Og så sier jeg jo det har du sagt. Da blir han enda mer sur og irritert og krangelen er i gang. Da er jeg dramaqueen og vanskelig. Anonymkode: a79fb...164 Og hvis han har sagt det, så var det ikke det han mente. Rart jeg blir forvirret ? Anonymkode: a79fb...164 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #49 Skrevet i går, 08:26 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): At han aldri har sagt det. Og så sier jeg jo det har du sagt. Da blir han enda mer sur og irritert og krangelen er i gang. Da er jeg dramaqueen og vanskelig. Anonymkode: a79fb...164 Dette er gasligthing, som betyr å manipulere noen til å tvile på seg selv. Som å si «nei det har jeg aldri sagt». Selv om han har sagt det mange ganger. Han ønsker krangel, og han ønsker å føle at du føler deg skyldig, så kan han føle seg bedre. Den beste måten å takle narsissister er å avslutte forholdet. Men hvis man bor sammen og må holde ut en stund før man kan flytte ut, hvis man har barn sammen osv så er det best å ikke fortsette å krangle med de. For slike menn ønsker å krangle. Anonymkode: 58ac9...43b 1 4
BobbySocks Skrevet i går, 08:35 #50 Skrevet i går, 08:35 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ok ? Hva mener du At jeg må skjerpe meg og la han styre på eller jeg trigger alt sammen ? Ts Anonymkode: a79fb...164 Det skremmende her er at dette er hva du trekker ut av alle svarene her.. 5
AnonymBruker Skrevet i går, 09:13 #51 Skrevet i går, 09:13 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi er i slutten av 40 årene Ts Anonymkode: a79fb...164 Så burde du være gammel nok til å vite at dette forholdet er kaputt. Anonymkode: c597d...d2e 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #52 Skrevet i går, 16:57 BobbySocks skrev (8 timer siden): Det skremmende her er at dette er hva du trekker ut av alle svarene her.. og at ts ikke svarer på konstruktive tilbakemeldinger om at hun må ut av forholdet.. Anonymkode: 778b5...17d 2
Virrevirrevapp Skrevet i går, 18:30 #53 Skrevet i går, 18:30 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og hvis han har sagt det, så var det ikke det han mente. Rart jeg blir forvirret ? Anonymkode: a79fb...164 Så klassisk gaslighting. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #54 Skrevet 22 timer siden Har du tenkt å fortsette dette forholdet til denne dysfunksjonelle narsissisten av en mann som psyker deg ned, manipulerer deg, gaslighter deg og kontrollerer deg, Ts? Det finnes ingen grunner som er gode nok til å fortsette å være i et slikt forhold, for fortsetter du dette forholdet vil du selv bli helt ødelagt. Så hva tenker du gjøre? Anonymkode: 02be9...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #55 Skrevet 22 timer siden Han er ferdig med deg (men muligens kanskje uten å være klar over det selv, og vil (muligens ubevisst) at du skal ta ansvaret for at det blir et brudd og at dere går fra hverandre. Dette er ikke liv laga. Gå og finn deg noen bedre. Anonymkode: 07205...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #56 Skrevet 22 timer siden Det eneste rare her er jo at du er sammen med denne fyren. Noe får du antagelig ut av dette. Anonymkode: 5de5e...e0b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå