Gå til innhold

Drittlei kravstore menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
HMK skrev (3 timer siden):

Øhm. Jeg har alltid vært tjukk og det er vitterlig mange menn som syns det er både pent og deilig. FYI: Hva noen syns er pent er individuelt. 

Selv er jeg tjukk, men jeg syns litt magre og senete menn er digg. Muskelbunter minner mer om kjøttfe Belgisk blå enn noe jeg kunne tenke meg i sengen.  Jeg har vært med tykke menn, men syns det holder at én av oss er det. 🤣

Om menn hadde likt meg fordi jeg var tykk...perverts

Anonymkode: f5130...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjenner jeg bare må få ut litt frustrasjon.

I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste.

Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻‍♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se.

Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen..

Anonymkode: c16ca...a01

Modeller er bein rangler og ser fæle ut

Bmi på 25 er mye mye finere enn 18-20

Og pene i fjeset alla love island er lite og ha på da di sminker seg pene og tror di er prinsesser 

Vær som du er du ts finnes mange menn som liker akkurat deg

Skrevet

Nei, dette handler utelukkende om hvilke menn du tiltrekker deg og/eller går for.

Anonymkode: e5a18...273

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Senest i går sa en bekjent at han foretrakk kvinner med "litt å ta i", og at han ikke var tiltrukket av fitnessmodeller og veldig slanke kvinner. Så ja, alle har forskjellige preferanser. Men mitt inntrykk er at de fleste menn vil ha damer med veldig pene ansiktstrekk.

Anonymkode: 11749...a31

Dette stemmer ikke. Har hørt at jeg er både "søt" og "egentlig ganske pen" tidligere, men kan telle på én hånd antall menn som har bedt meg ut på date. Har heller aldri hatt kjæreste, i motsetning til så og si samtlige venninner.

Anonymkode: 060d9...e94

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste.

Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻‍♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se.

Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen..

Hei TS! Mann her.. trist at du har opplevd dette. Høres sårt ut og jeg håper det går oppover med deg. Jeg syns du er veldig hard med deg selv. Du er helt sikkert verdt og elske og du kommer til å treffe en mann som ser deg og ser at du er vakker. 

Hun som jeg er gift med nå traff jeg når jeg var 20 år.. er i 40 åra nå. Den gang var hun syltynn, og hadde litt stor og fin rumpe, og et pent og tynt ansikt og store øyne. I dag etter tre barn har kroppen hennes blitt mye større og hun er noe overvektig. Og jeg ELSKER kroppen hennes og nyter den så utrolig mye mer når hun er litt større. Jeg gikk for tynne jenter mye fordi det føltes ut som det var en forventning at jeg skulle ha en tynn kjæreste. Hadde jeg vært singel nå hadde jeg tenkt veldig annerledes og faktisk godt mye mer etter personlighet.. mange menn modnes på dette. 

Anonymkode: 031a7...564

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du selv ingen krav til menn?
Tar du selv initiativ til å møtes eller sier du bare ja til de som alle andre kvinner sier ja til?
Datingapper er et kjøttmarked der "kvalitets" menn går og "handler" kvinner.

Endret av Gratis
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo sikkert ikke veldig kult å høre men du setter standarden for høyt for deg selv hvis du helt eksklusivt er på utkikk etter menn som ikke anser deg som aktuell. Da sikter du utenfor egen liga. Det kan skje alle det. Du kan ikke forvente at noen skal senke sin standard til å møte din bare fordi du mener at du fortjener bedre.

Talent????????????????? Hva har det å si i et forhold? Jeg er ikke på utkikk etter verdens beste sanger når jeg vil ha partner.

Anonymkode: 8a91b...61c

Nei. Men det er en kjennsgjerning som mann at står du på en scene, så øker damedraget ditt betraktelig.  Jeg er "hobbyartist" (amatør), og det er stor forskjell på før/etter.  Jeg ser ganske middelmådig ut.

Anonymkode: 03890...3e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men da innskrenker du utvalget veldig. Over 60 prosent av befolkningen er overvektige. Da må du kjempe for de 40 prosentene sammen med de fleste andre. 

Anonymkode: 11749...a31

Nei. De 40% er fortsatt ganske mange mennesker. Hvis man selv er veltrent og normalvektig, så er det ikke så unormalt ar man forventer det samme av en partner. Føler ikke at veltrente må «kjempe» mot overvektige om andre veltrente. 

Anonymkode: 6f5f4...3ad

Skrevet

Det jeg mener er at menn som oftest driter i om du har andre ting ved deg selv som er positivt, hvis du ikke har utseendet med deg. F eks et talent innen kunst, musikk eller noe annet. Hvis du ikke er pen så spiller det ingen rolle for disse mennene om du er flink i noe eller har andre ting ved deg selv som er bra. Utseendet er det som betyr mest av alt.

Ts

Vet du, dette stemmer nok ikke. Jeg er selv en pen dame, bra kropp, pent ansikt og kler meg bra. Jeg møter også disse «drittsekkene» som tilsynelatende vil ha et forhold, men bruker det som en inngangsbillett til å få seg noe. Eller de som ikke er drittsekker, men som avslutter når de finner ut av vi ikke hadde rett kjemi, eller at jeg simpelthen ikke hadde kvalitetene som de ser etter hos en kjæreste. 

Det er ikke utseende, det er enten et mønster med menn som er ugreie, eller at du er så opptatt av å finne en mann at du selv ikke har vært i en posisjon å avslutte noe pga manglende kjemi eller kompatibilitet. 

Anonymkode: 3a3e1...cb1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Gå etter menn på ditt eget nivå, men de er vel usynlige for deg, da slipper du å bli brukt kun for sex. 

• Liker 2
Skrevet

Menn er ikke kravstore til utseende, og det er objektivt faktum.

Jeg hadde avvist deg basert på personligheten din i TS posten din alene.

1_g1tAUcM9BTwpUMeYnfagjA.jpg

Anonymkode: c52a1...85a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har dessverre rett. Jeg har gått opp en del kilo og det er som å ta på en Harry Potters usynlighetskappe.

Spesielt merkbart når jeg før fikk mange blikk og kommentarer. Menn flest er faktisk mye mer overfladiske enn kvinner er klar over. Derfor tror jeg mange av dem får en klump i magen når de får døtre. 

Anonymkode: ca1dc...1be

Dette er slik det alltid oppleves for gjennomsnittsmannen, tilnærmet usynlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Menn er ikke kravstore til utseende, og det er objektivt faktum.

Jeg hadde avvist deg basert på personligheten din i TS posten din alene.

1_g1tAUcM9BTwpUMeYnfagjA.jpg

Menn er mer opptatt av fysisk utseende, det er resultatet i alle seriøse undersøkelser. 
Kvinner verdsetter sosial og økonomisk status, og trygghet mer enn utseende. 

I den statistikken du viser til så kan du gå ut i fra at mennene i de søylene til venstre er helt uten eller har lav utdanning, det gjelder nemlig 80% av menn på datingapper. 

Menn med lav/ingen utdanning og i lavinntekts-jobber blir ikke sett på som attraktive for kvinner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn er mer opptatt av fysisk utseende, det er resultatet i alle seriøse undersøkelser. 
Kvinner verdsetter sosial og økonomisk status, og trygghet mer enn utseende. 

I den statistikken du viser til så kan du gå ut i fra at mennene i de søylene til venstre er helt uten eller har lav utdanning, det gjelder nemlig 80% av menn på datingapper. 

Menn med lav/ingen utdanning og i lavinntekts-jobber blir ikke sett på som attraktive for kvinner. 

Nope, utseende.

• Liker 2
Skrevet

Å ønske en partner med normal og sunn vekt er ikke ett ‘’høyt’’ krav.  Overvekt er uattraktivt og sier mye om en person sin disiplin. 

Anonymkode: 3d175...f0d

Trådstarter skrev hun er 10 kilo over idealvekten. Det er vel trolig innenfor "normalvektig og sunn vekt".  Det er ingenting som taler for at trådstarter lever et usunt liv eller mangler disiplin. 

Anonymkode: 57c80...66b

• Nyttig 3
Skrevet

Det har du nok rett i, selv om du legger det frem på en veldig slem måte. Det MÅ være en tiltrekning visuelt om det skal kunne bli noe mer. Du sier menn «driter i en» om de ikke har utseende med seg. Hvorfor sier du det slik? Skal ikke menn få lov til å velge selv om de vil ha et forhold eller ikke? Om de ikke vil ha, så betyr ikke det at de «driter i deg» - det blir bare ikke noe forhold. Og ja, uansett hvor flink du er til å synge eller danse eller hva enn. 
Du sier du har gjort mange erfaringer, har du datet disse mennene? Er det gjennom Tinder? 
Da må du nesten spørre deg selv om bildene du har der, representerer deg på en riktig måte. Slik at du tiltrekker deg menn som faktisk synes du er en deilig dame. Det er disse mennene som kan være aktuelle. Så vil du nok se selv, at selv du kommer til å måtte avvise menn på grunnlag av noe du ikke finner appellerende til deg. Om det så er mangel på talent, utseende eller noe annet.

Kom deg ut av det mørke hullet du har hoppet nedi 

Anonymkode: f18f9...712

hvorfor ligger de med damer de ikke liker utseende på da ? kan de ikke la de damene være i fred og heller ligge med dem de vi ha forhold med.. enkelt.. men neida må lyve og manipulere damer som bare ønsker å bli sett og få litt oppmerksomhet og satt pris og og føle seg som en prioritet til en mann bare for å knulle.. er sjukt samfunn egentlig.  Null moral og medmenneskelighet. 

Anonymkode: d45cb...048

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er selv ikke spesielt pen, er bygd som en rumensk kulekaster, men jeg har aldri hatt problemer med å finne en partner. 

Har heller vært for mye oppmerksomhet innimellom.

Jeg har selv få preferanser når det kommer til menn og utseende, men de må ha hodet skrudd fast på rette måten, ha intelligensen i orden. De må vere lune, rolige og empatiske, og ha god humor. Og en må selvsagt trives ilag. 

Og akkurat desse mannfolka kan se ut til å vere slike som ser etter de samme egenskapene hos en partner, og ser mer på trivsel, enn rumpe. 

Jeg tror rett og slett du går for feil menn. Finn deg en du kan vere deg selv med, ikke en du skal slanke deg for. 

Anonymkode: d725f...507

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nope, jeg har ikke den erfaringen altså. Tror egentlig det er selvtilliten din som er hovedproblemet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det jeg mener er at menn som oftest driter i om du har andre ting ved deg selv som er positivt, hvis du ikke har utseendet med deg. F eks et talent innen kunst, musikk eller noe annet. Hvis du ikke er pen så spiller det ingen rolle for disse mennene om du er flink i noe eller har andre ting ved deg selv som er bra. Utseendet er det som betyr mest av alt.

Ts

Nå er det jo forskning som sier at menn er visuelle.  Det er bare sånn det er. De blir lettere enn oss opptatt av utseendet. Men,skal sies at mange menn ikke bryr seg om dama er slank. Men,jeg tror de er mer opptatte av hvor kiloene  sitter.  Om dama har flat mage og timeglassfigur kan man ha mange kilo overvekt.  Det er iallefall  min erfaring. 

Anonymkode: 8ba4d...0ed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om menn hadde likt meg fordi jeg var tykk...perverts

Anonymkode: f5130...05b

Jeg kan fortelle deg at både min ektemann og mine tidligere kjærester ikke har vært perverse på noe vis. Helt vanlige menn som har likt både kraftige lår, myk mage, stor rumpe og store bryster. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...