Gå til innhold

Drittlei kravstore menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chupacabra skrev (12 minutter siden):

Hvor mye veier du?

På kvinneguiden er "10 kg over idealvekten" gjerne 20-30 kg over normalen.

Jeg synes ikke det er rart at menn ikke vil ha tykke damer. Det burde heller ikke komme som noen overraskelse at menn liker pene damer.

Øhm. Jeg har alltid vært tjukk og det er vitterlig mange menn som syns det er både pent og deilig. FYI: Hva noen syns er pent er individuelt. 

Selv er jeg tjukk, men jeg syns litt magre og senete menn er digg. Muskelbunter minner mer om kjøttfe Belgisk blå enn noe jeg kunne tenke meg i sengen.  Jeg har vært med tykke menn, men syns det holder at én av oss er det. 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dette sier mye om deg.

Anonymkode: 319f0...8a3

Hva sier det om vedkommende?

Forloveden min har en god bamsemage. Men han er ikke farlig overvektig. Og jeg FORVENTER at han holder seg sunn og frisk.

Det er hans jobb som min partner(hjerte og karsykdommer etc), som far(å kunne være aktiv og et godt forbilde for barna) å ivareta egen helse.

Jeg er slank og veltrent. 

Jeg tenner noe sykt på den mannen. Jeg driter i sixpack og at han må se ut på en viss måte. Han er verdens nydeligste, rause, generøse, kjærlige og omsorgsfulle personen jeg vet om. 

Det handler om hele pakken. Han er selvsikker, har en herlig utstråling og personlighet og han får meg til å føle meg som en gudinne. Vi er bestevenner som kan krepere sammen av latterkramper og som kan prate om absolutt ALT!

DET er det som betyr noe og er viktig for å finne en god partner.

Men igjen: Jeg FORVENTER at han holder seg sunn, sterk og tar vare på kropp og helse. 

Jeg ville aldri tilgitt han om han stoppet å ta vare på seg selv og fikk helseproblemer pga det.

Anonymkode: 9b06c...cba

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det er noe i det at mange blir mer overfladisk av å være på Tinder og andre datingapper. Man ser ikke hvordan personen er eller personligheten gjennom en profil på nett. Alle de tingene man i virkeligheten ser på som sjarmerende og som kan være med på at man faller for noen. Dette burde man nok være bevisst på og ikke forvente et glansbilde når man skal møte noen. 

Jeg er ikke spesielt attraktiv og er ikke sånn som mange menn liker, men jeg er ikke opptatt av akkurat det heller da. Men jeg har ikke hatt vanskeligheter med å finne menn som har likt meg. Jeg ble singel i voksen alder og var da på datingapper og så jeg jo dette fenomenet med at folk er veldig overfladiske. 

Jeg var ganske kritisk og kresen til hvem jeg ønsket å møte, og det fungerte godt. Møtte ikke menn som kun ville ha sex eller som virket lite interessert i meg. Fant en flott mann på Tinder som var opptatt av andre ting enn kun utseende. 

Anonymkode: 5a29e...a61

Skrevet

Hvorfor ligger du med menn som har sagt til deg at de ikke er ute etter forhold med deg?? Hvorfor lurer du deg selv med å tro at du kan endre meningen hans?

Anonymkode: 6f5f4...3ad

Skrevet

Det går definitivt begge veier. Ikke noe lettere for menn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Overvekt betyr jo dårlig disiplin, tenk over det. Når noen ikke klarer å styre sitt kosthold så er man jo lite attraktiv i mine øyne, for det er nesten alltid der folk syner. De skal jo kooose seg! Spise søppel.

Få orden på kostholdet ditt, gå ned til normalvekt. Start med styretrening, det former kroppen din. Nok med 2 økter i uken med fullkropp, få skikkelig hjelp med PT. Når du velger PT må du til topps med en gang selv om de koster mer, de "vanlige" er bortkaste penger.

Da blir det mannfolk skal du se! :) Når du har disiplin.

Anonymkode: 8a00a...82c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjenner jeg bare må få ut litt frustrasjon.

I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste.

Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻‍♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se.

Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen..

Anonymkode: c16ca...a01

Naturlig seleksjon? 😅

Menn og kvinner har preferanser.

Menn legger større vekt på utseendet.

Kvinner legger større vekt på forsørgerevne og sosial status. 

Hvem de velger seg ut på «korttidsmarkedet» VS «long term» varierer nok veldig. 

Menn og kvinner som først og fremst ønsker seg en kortvarig seksuell relasjon kan velge å se forbi personlige egenskaper de ikke kunne ha levd med i et langtidsperspektiv. 

Dette går begge veier og gjelder ikke kun for menn. 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er ganske naturlig, betydelig høyere krav for forhold enn for sex. Kan tyde på at man dater oppover når det bare er interesse for sex.

Fast forhold er egentlig ikke særlig fristende, da skal det mye til, det er i hvert fall min tankegang nå som jeg ikke er så ung lenger. Noen tror kanskje at fast forhold blir mer og mer aktuelt etter hvert som man blir eldre, men for meg er det motsatt.

• Nyttig 1
Skrevet

Går det ikke begge veier i Tinderverden? Selv om en sikkert kan finne gull blant gråstein, er det vel en relativt overfladisk plattform? 

Menn, eller kvinner, som kun velger ut fra utseende er vel uansett ikke særlig interessant partnermateriale. Sånn sett greit å få luket de ut med gang. 

Anonymkode: 58366...bad

• Nyttig 1
Skrevet

Høres jo ut som han mannen du nevner var godt over gjennomsnittet attraktiv? Hvis ikke hadde han vel ikke klart å kapre hun veldig pene dama han ble sammen med.

Og ja, mange menn er villig til å ligge med damer som de ikke synes er fine nok til forhold. En av mine tidligere kjærester omtalte dem som "praktiske piker". I hans kompisgjeng holdt "alle" på sånn i single perioder. Ingen av dem så poenget med sextørke mens de venter på drømmedama.

Umoralsk? Tja. Hvis du ligger med en dame du skjønner innerst inne er interessert i noe mer, så synes jeg ikke akkurat det er kjernekar-oppførsel. Men menn er ofte styrt av feil hode. Det er ikke sikkert de mener å leke med følelser, men så blir det slik likevel.

Anonymkode: 0324a...ecd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å ønske en partner med normal og sunn vekt er ikke ett ‘’høyt’’ krav.  Overvekt er uattraktivt og sier mye om en person sin disiplin. 

Anonymkode: 3d175...f0d

Men da innskrenker du utvalget veldig. Over 60 prosent av befolkningen er overvektige. Da må du kjempe for de 40 prosentene sammen med de fleste andre. 

Anonymkode: 11749...a31

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Høres jo ut som han mannen du nevner var godt over gjennomsnittet attraktiv? Hvis ikke hadde han vel ikke klart å kapre hun veldig pene dama han ble sammen med.

Og ja, mange menn er villig til å ligge med damer som de ikke synes er fine nok til forhold. En av mine tidligere kjærester omtalte dem som "praktiske piker". I hans kompisgjeng holdt "alle" på sånn i single perioder. Ingen av dem så poenget med sextørke mens de venter på drømmedama.

Umoralsk? Tja. Hvis du ligger med en dame du skjønner innerst inne er interessert i noe mer, så synes jeg ikke akkurat det er kjernekar-oppførsel. Men menn er ofte styrt av feil hode. Det er ikke sikkert de mener å leke med følelser, men så blir det slik likevel.

Anonymkode: 0324a...ecd

Å please. Min eks er under gjennomsnittet fysisk attraktiv, og han har i det siste vært på date med tre VELDIG pene damer, mye penere enn meg. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Overvekt betyr jo dårlig disiplin, tenk over det. Når noen ikke klarer å styre sitt kosthold så er man jo lite attraktiv i mine øyne, for det er nesten alltid der folk syner. De skal jo kooose seg! Spise søppel.

Få orden på kostholdet ditt, gå ned til normalvekt. Start med styretrening, det former kroppen din. Nok med 2 økter i uken med fullkropp, få skikkelig hjelp med PT. Når du velger PT må du til topps med en gang selv om de koster mer, de "vanlige" er bortkaste penger.

Da blir det mannfolk skal du se! :) Når du har disiplin.

Anonymkode: 8a00a...82c

Jeg har aldri hatt draget på mannfolk, selv da jeg hadde BMI på 18,5. Har man stygt fjes, så hjelper det ikke med slank og trent kropp. Jeg har flere venninner som er overvektige, men har pent ansikt og timeglassfigur, og de blir kvalt av oppmerksomhet fra menn - ikke for sex, men for seriøse forhold. Man kan ikke slanke seg til å være pen. Dessverre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
HMK skrev (2 timer siden):

Øhm. Jeg har alltid vært tjukk og det er vitterlig mange menn som syns det er både pent og deilig. FYI: Hva noen syns er pent er individuelt. 

Selv er jeg tjukk, men jeg syns litt magre og senete menn er digg. Muskelbunter minner mer om kjøttfe Belgisk blå enn noe jeg kunne tenke meg i sengen.  Jeg har vært med tykke menn, men syns det holder at én av oss er det. 🤣

Senest i går sa en bekjent at han foretrakk kvinner med "litt å ta i", og at han ikke var tiltrukket av fitnessmodeller og veldig slanke kvinner. Så ja, alle har forskjellige preferanser. Men mitt inntrykk er at de fleste menn vil ha damer med veldig pene ansiktstrekk.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja og det blir aldri møtt med noen som helst sympati. 

Anonymkode: 3d175...f0d

Hvorfor skal man vise sympati overfor en urealistisk og storforlangende person? 

• Liker 1
Skrevet

Sikter du ganske høyt eller noe sånt?

Jeg er 20 kg overvektig og helt midt på treet utseendemessig. Har aldri hatt noe problem med å tiltrekke menn. 

Anonymkode: e352c...979

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste.

Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻‍♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se.

Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen..

Det er jo kvinner som er mest kravstore. 

Anonymkode: 676c0...804

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Jeg er ikke pen, er overvektig og ufør. Ikke akkurat drømmedama vil jeg påstå.... Jeg er flink til å snakke nedsettende om meg selv også. 

Likevel fant jeg en mann som liker meg akkurat sånn som jeg er. Jeg har en fin personlighet og er snill, så jeg tenker at det er det han har falt for b.l.a. 

Hvis du går ut blandt folk, så ser du fort at det finnes menn og damer med alle slags type kjærester. Høy, tynn, tjukk og lav. Så enten er du veldig naiv eller så trenger du en syns-sjekk. Jeg synes du er veldig negativ og generaliserende... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo sikkert ikke veldig kult å høre men du setter standarden for høyt for deg selv hvis du helt eksklusivt er på utkikk etter menn som ikke anser deg som aktuell. Da sikter du utenfor egen liga. Det kan skje alle det. Du kan ikke forvente at noen skal senke sin standard til å møte din bare fordi du mener at du fortjener bedre.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

personlige ting som talent

Talent????????????????? Hva har det å si i et forhold? Jeg er ikke på utkikk etter verdens beste sanger når jeg vil ha partner.

Anonymkode: 8a91b...61c

Skrevet

Hva som er pent eller ikke med en person er vel smak og behag begge veier, så kommer jo personligheten i tillegg. 

Jeg faller ikke for de samme mennene som andre. Har hatt venninner som roser utseende til gubben, mens jeg kan ikke fatte og begripe det... samme er det med min smak.

Jeg vet noen menn går etter de mindre pene når de sjekker opp, for da får de seg et ligg lettere enn med de pene. De naturlig pene blir jo mast på fra alle kanter til de blir ufordragelige...for å få fred, og det er ikke alltid det er de i samme liga som maser mest.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...