AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #21 Skrevet 22. november 2025 Jeg tror endel av de mennene som er så opptatt av pen dame egentlig mangler samlivserfaring, for mesteparten av tida man er sammen gjør man andre ting enn å ha sex, tross alt. Og jeg er glad i pene menn og nokså jålete selv, men så lenge man skal gjøre annet enn å ha sex eller vise fram kjæresten som objekt, er jo sjarmerende og smart viktigere enn pen. Anonymkode: efa6c...36f 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #22 Skrevet 22. november 2025 Nå er jeg singel mann på 42 selv. Jeg trener regelmessig, holder har fokus på mitt ytre og tar vare på meg selv. At jeg også ønsker en kvinne som gjør det samme og tar vare på kroppen sin finnes overhode ikke overfladisk i mine øyne!! Og ja dette er for forhold.... For ligging er det litt andre kriterier. Vi er alle forskjellige, men å si at menn er overfladisk som vil ha en som tar vare på seg selv blir jo bare for dumt. Har selv date damer som vil ligge på sofaen 9/10 ganger å se reality med snacks istedet for en kveldstur i storm og regn. Da blir det med liggingen for min del Anonymkode: d04f8...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #23 Skrevet 22. november 2025 Tror ikke menn er noe mer overflatiske enn de fleste kvinner. At i disse tinder tider mange blir opptatt av at det kanskje kommer noe bedre med neste sveip er en annen sak🤷♀️. Dem om det. At man skal stille og rolig forvente at noen skal falle for ditt talent innen noe er veldig sært 😅 Anonymkode: d9d8b...2af 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #24 Skrevet 22. november 2025 Kan tjukke menn som sitter på sofaen hver kveld med potetgull også klage på at pene slanke kvinner ikke vil ha dem? Anonymkode: 3d175...f0d 7 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #25 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan tjukke menn som sitter på sofaen hver kveld med potetgull også klage på at pene slanke kvinner ikke vil ha dem? Anonymkode: 3d175...f0d Tråden hadde vel hatt en helt annen tone fra andre om det var en mann som klaget på kvinner i HI. Anonymkode: 8c5fd...ae9 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #26 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neijeg har aldri opplevd det.. men jeg har alltid vært pen Jeg har aldri blitt ghostet eller avvist. Har alltid hatt mange som vil være i forhold med meg Nå er jeg i 40 årene og gift men har fortsatt andre friere Anonymkode: cc469...255 Da er du veldig privilegert og har det mye enklere enn de aller fleste. Anonymkode: 8a171...846 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #27 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det har du nok rett i, selv om du legger det frem på en veldig slem måte. Det MÅ være en tiltrekning visuelt om det skal kunne bli noe mer. Du sier menn «driter i en» om de ikke har utseende med seg. Hvorfor sier du det slik? Skal ikke menn få lov til å velge selv om de vil ha et forhold eller ikke? Om de ikke vil ha, så betyr ikke det at de «driter i deg» - det blir bare ikke noe forhold. Og ja, uansett hvor flink du er til å synge eller danse eller hva enn. Du sier du har gjort mange erfaringer, har du datet disse mennene? Er det gjennom Tinder? Da må du nesten spørre deg selv om bildene du har der, representerer deg på en riktig måte. Slik at du tiltrekker deg menn som faktisk synes du er en deilig dame. Det er disse mennene som kan være aktuelle. Så vil du nok se selv, at selv du kommer til å måtte avvise menn på grunnlag av noe du ikke finner appellerende til deg. Om det så er mangel på talent, utseende eller noe annet. Kom deg ut av det mørke hullet du har hoppet nedi Anonymkode: f18f9...712 Dette er faktisk helt sant , også når det er 90% menn på Tinder er det utrolig enkelt å finne dater for henne som dame, men velg noen som er på ca samme nivå som en selv. Anonymkode: 8a171...846 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #28 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er faktisk helt sant , også når det er 90% menn på Tinder er det utrolig enkelt å finne dater for henne som dame, men velg noen som er på ca samme nivå som en selv. Anonymkode: 8a171...846 Drit i nivå - vær heller ærlig og fremstill deg selv slik du faktisk er. Så lar man heller magien gjøre sitt. Med andre ord, vis hvem du er og se hvem som kommer sin vei. Slutt å pynte, slutt med filter, slutt med det «perfekte» - ingen klarer å leve opp til det uansett. Selv ikke den som en del her plasserer i en «høy liga». Slike mennesker tror jeg tenker mer på hva andre synes om kjæresten sin enn hva de selv faktisk gjør. Og det finnes nok av slike mennesker. Vil du ha noe ekte - da skal du også være ekte Anonymkode: f18f9...712 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #29 Skrevet 22. november 2025 Du må holde deg langt unna Tinder og andre datinggreier fra sosiale medier. Mye forskrudde menn der. Prøv å møte menn i andre normale situasjoner. Anonymkode: f5b81...476 5
Strigiformes Skrevet 22. november 2025 #30 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Nå er jeg singel mann på 42 selv. Jeg trener regelmessig, holder har fokus på mitt ytre og tar vare på meg selv. At jeg også ønsker en kvinne som gjør det samme og tar vare på kroppen sin finnes overhode ikke overfladisk i mine øyne!! Og ja dette er for forhold.... For ligging er det litt andre kriterier. Vi er alle forskjellige, men å si at menn er overfladisk som vil ha en som tar vare på seg selv blir jo bare for dumt. Har selv date damer som vil ligge på sofaen 9/10 ganger å se reality med snacks istedet for en kveldstur i storm og regn. Da blir det med liggingen for min del Anonymkode: d04f8...6b3 Så flott at du er så god til å ta vare deg selv 👏👏👏👏 Det er heldigvis jeg også, så ligging er helt uaktuelt med mindre han vil være kjæresten min.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #31 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri noensinne hørt om noen, uansett kjønn som har blitt sammen med noen pga et talent de har... Jeg bare måtte ha han fordi han var så god til å male...😂 Anonymkode: 5ebf6...155 Vel, jeg er tiltrukket av en mann som er veldig flink til å skrive og analysere. Talentet hans innenfor dette området har definitivt vært av betydning. Anonymkode: 060d9...e94
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #32 Skrevet 22. november 2025 Synes dette emnet begynner å bli oppbrukt. Menn som kvinner, kvinner som menn; vi har et ansvar for våre egne liv og vi velger om vi ønsker å ivareta kropp og helse eller ikke. Vi kan velge å være positive og fokusere på å åpne dører, eller være negative og ha "stakkars meg" holdning. Er det én ting jeg har lagt merke til gjennom 44 år i denne verden er at menn som kvinner med varm og åpen utstråling, som har godt selvbilde og selvtillit, som er positive og åpen...trekker til seg partnere som fluer. Utseendet blir som oftest mindre viktig, spesielt om en er et jordnært menneske med gode verdier. Men det er få som har innstilling på at de ønsker seg en overvektig partner som ikke tar vare på egen helse. Og så kommer sjansene inn i bildet. Hva er oddsen for å møte AKKURAT den perfekte matchen? En som du ikke tar til takke med, men den ene tvillingsjelen der du bare vet at dere to var ment for hverandre. En ting er sikkert. Usikkerhet, bitterhet og offer rolle utstråling virker sjeldent for å tiltrekke seg noen. Anonymkode: 9b06c...cba 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #33 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ønske en partner med normal og sunn vekt er ikke ett ‘’høyt’’ krav. Overvekt er uattraktivt og sier mye om en person sin disiplin. Anonymkode: 3d175...f0d Dette sier mye om deg. Anonymkode: 319f0...8a3 3
HMK Skrevet 22. november 2025 #34 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjenner jeg bare må få ut litt frustrasjon. I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste. Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se. Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen.. Anonymkode: c16ca...a01 Har du tenkt på at det kan være personligheten din de ikke liker? Du fremstår jo relativt sur og negativ her. Sure og negative folk er ikke attraktive. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #35 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette sier mye om deg. Anonymkode: 319f0...8a3 Er du overvektig? Anonymkode: 8c5fd...ae9 3
HMK Skrevet 22. november 2025 #36 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan tjukke menn som sitter på sofaen hver kveld med potetgull også klage på at pene slanke kvinner ikke vil ha dem? Anonymkode: 3d175...f0d Det gjør de jo. De også.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #37 Skrevet 22. november 2025 HMK skrev (16 minutter siden): Det gjør de jo. De også. Ja og det blir aldri møtt med noen som helst sympati. Anonymkode: 3d175...f0d
Chupacabra Skrevet 22. november 2025 #38 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjenner jeg bare må få ut litt frustrasjon. I lang tid nå har jeg studert hvordan menn ofte oppfører seg mot oss som er «mindre pene» kvinner. Jeg er selv 165 høy, er 10 kilo over idealvekten min (holder på å gå ned), gjennomsnittlig pen og er en snill og god person som bryr meg om andre rundt meg. Men jeg kjenner jeg blir provosert av å studere dette mønsteret jeg har sett hos enkelte menn. Skal de gå inn i et forhold med deg så SKAL du se ut som en Victoria secret modell tydeligvis.. Gjelder det sex så er du helt ok. Det er greit nok for menn å ligge med mindre pene kvinner. Men kommer det til forhold, så skal du være vakker og tynn. Drit i personlighet, personlige ting som talent etc. Har du utseendet på plass, slipper du unna det meste. Selv er det en fyr jeg ble kjent med og som jeg var interessert i som sa rett ut da han traff meg et par ganger gjennom Tinder, at han var kommet fram til, at han ikke var interessert i forhold (selvom det sto på profilen hans at han var ute etter noe langvarig🤷🏻♀️). Jeg sa det var greit nok, men vi kunne jo bare være venner da. Dette var etter den tredje daten mellom oss. Så plutselig 2 måneder etterpå ble han sammen med ei jente. Og hvordan så hun ut? Jo, superpen, tynne lange ben, store pupper, langt blondt hår, engleansikt. Og det er ikke bare han her jeg har opplevd dette fra. Menn vil kun ligge med meg hvis de får sjansen, men forhold er utelukket. Er spent på hvilke reaksjon jeg får fra menn den dagen jeg har slanket meg 10 kilo.. Da skal jeg komme med en oppdatering i denne tråden. Lurer på om de mennene som da «ikke ser etter forhold» plutselig blir interessert? Blir spennende å se. Er det flere som har samme inntrykket? Menn er kun ute etter forhold med de pene damene. Men hvis du er mindre pen eller ikke modell pen, så blir du friendzonet eller de vil kun ligge med deg og du hører gjerne aldri fra de igjen.. Anonymkode: c16ca...a01 Hvor mye veier du? På kvinneguiden er "10 kg over idealvekten" gjerne 20-30 kg over normalen. Jeg synes ikke det er rart at menn ikke vil ha tykke damer. Det burde heller ikke komme som noen overraskelse at menn liker pene damer. 3
Strigiformes Skrevet 22. november 2025 #39 Skrevet 22. november 2025 (endret) Chupacabra skrev (24 minutter siden): Hvor mye veier du? På kvinneguiden er "10 kg over idealvekten" gjerne 20-30 kg over normalen. Jeg synes ikke det er rart at menn ikke vil ha tykke damer. Det burde heller ikke komme som noen overraskelse at menn liker pene damer. Jeg synes det er helt fantastisk at menn har preferanser de er åpen og ærlig om 🙌 Dere redder liv! Verden trenger superhelter som dere 🥳🥳🥳🥳 Endret 22. november 2025 av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #40 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er du overvektig? Anonymkode: 8c5fd...ae9 Nei, er slender. Anonymkode: 319f0...8a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå