AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Trenger tips til skjørt eller bukser som passer fint til en svart silkebluse. Anonymkode: ce881...6ff
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Det kommer jo helt an på hvordan det sorte silkeblusen ser ut. Anonymkode: e38a4...52a 2
blvck Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne TS Anonymkode: ce881...6ff Det er 100 % polyester? Så 0 % silke 1 7
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jaja, samme det. Skal forestille silke da TS Anonymkode: ce881...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Denne TS Anonymkode: ce881...6ff Den har en del detaljer, så ville gått for en enkel, sort dressbukse, tettsittende øverst og bredde fra i alle fall kneet. Anonymkode: e38a4...52a 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Føler meg så sort da, men det er en slik bukse jeg har brukt til nå Anonymkode: ce881...6ff
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler meg så sort da, men det er en slik bukse jeg har brukt til nå Anonymkode: ce881...6ff Du sier ikke noe om hva anledningen er. Du kan lett jazze det opp med øredobber, veske og høye hæler. Anonymkode: e38a4...52a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden For mye krimskrams for meg. Kjerringaktig. Anonymkode: dce1a...086
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For mye krimskrams for meg. Kjerringaktig. Anonymkode: dce1a...086 Nå spør ikke TS om hva vi synes om blusen, men om hva som kan passe til, så... Anonymkode: e38a4...52a 2 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden Jeg synes den der ser klassisk «dark akademica» ut, så min anbefaling er å bruke enten et sett robuste bukser i ull eller et ullskjørt. Om du har noe minimalistisk nedentil og maksimalistisk oventil synes jeg, personlig, det ser litt «slikkepinne» ut. Fargevalg? Vinfarget, mørk grønt, høstfarger i oker, brunt etc. For all del: sort duger fint, men hvorfor gå for statement og så tone den ned? Anonymkode: 9ee0b...571 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Dress bukse i beige. Eller beige mini skjørt/ evt pencil skjørt. Evt sorte blonde strømper til. Et kort skjørt med mønster hvor svart er en av fargene. Sorte strømper og evt sorte støvletter. Sorte skinnbukser. Da får du tydelig tekstur som bryter opp antrekket akkurat nok. Skal du tone ned antrekket litt kan grå jeans fungere. Da får du en mildere farge men grovere tekstur til. Anonymkode: d66d0...79c 1
Honey Dew Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Denne TS Anonymkode: ce881...6ff Den der er ikke en silkebluse.
Honey Dew Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): For mye krimskrams for meg. Kjerringaktig. Anonymkode: dce1a...086 Ja, men nå er det ikke du som skal ha den blusen. 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Honey Dew skrev (7 minutter siden): Ja, men nå er det ikke du som skal ha den blusen. Heldigvis ikke. Er vel lov å si hva man mener likevel, uten at du skal være forumpurk. Anonymkode: dce1a...086
Grønnsaksvaffel Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldigvis ikke. Er vel lov å si hva man mener likevel, uten at du skal være forumpurk. Anonymkode: dce1a...086 Ts har ikke bedt om din mening om blusen. 3 1
Honey Dew Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heldigvis ikke. Er vel lov å si hva man mener likevel, uten at du skal være forumpurk. Anonymkode: dce1a...086 Ts har ikke spurt om vi liker den. 3
Capazitet Skrevet 52 minutter siden #18 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jaja, samme det. Skal forestille silke da TS Anonymkode: ce881...6ff Sateng.
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #19 Skrevet 45 minutter siden Hadde kjørt dressbukser i en nøytral farge du liker i ett snitt du kler. Anonymkode: 6e103...65d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå