Gå til innhold

Tips treningsklokke til dame?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan tenke meg en relativt enkel modell for å tracke trening. Behøver ikke mange avanserte funksjoner, viktigere at den ikke er for stor og klumpete. Ønsker at den er tilpasset europeiske forhold, ikke en kinesisk en som Xiaomi. Noen som har et tips? Gjerne med link 🙂

Anonymkode: c0600...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Huawei fit 4

https://www.power.no/huawei-watch-fit-4-smartklokke-soelvhvit/p-4085675/?q=huawei

Jeg er ganske liten og slank, 160cm og 15 cm rundt håndledd, og merker ikke at jeg har den på. 

Eneste negative jeg merker med den er at den ikke oppgir samme distanser som strava om man laster opp direkte. Og skjermen reagerer på våte jakker, så jeg har slått på automatisk skjermlås på ulike aktiviteter som utendørs løping. 

Anonymkode: 17150...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er veldig fornøyd med Huawei fit 4

https://www.power.no/huawei-watch-fit-4-smartklokke-soelvhvit/p-4085675/?q=huawei

Jeg er ganske liten og slank, 160cm og 15 cm rundt håndledd, og merker ikke at jeg har den på. 

Eneste negative jeg merker med den er at den ikke oppgir samme distanser som strava om man laster opp direkte. Og skjermen reagerer på våte jakker, så jeg har slått på automatisk skjermlås på ulike aktiviteter som utendørs løping. 

Regner den ut bmi? Hvis ja, orienterer den seg etter vestlige grenser, eller bruker den kinesiske/asiatiske grenser?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Regner den ut bmi? Hvis ja, orienterer den seg etter vestlige grenser, eller bruker den kinesiske/asiatiske grenser?

Hva mener du med om klokka regner ut bmi? 
På de fleste apper som tilhører sportsklokker så kan man legge inn vekt og få oppgitt bmi. Jeg har aldri vært borti en app hvor man ikke kan legge det inn. 
Jeg har aldri hatt behov for hjelp til å tolke bmi-tallet, så har ikke tenkt over om en app bruker andre grenser. 

Jeg bruker klokka til å tracke trening, puls og søvn. Så for meg er det viktig at den er liten og lett på håndleddet, at den kan skille mellom ulike treningsmetoder, har gps, er vanntett og har ganske nøyaktig pulsmåling. 

Skrevet

Bruker selv Garmin Vivoactive 5 og er superfornøyd med det til mitt bruk som er løping, turer, sykling. 

Vivoactive 5

Skrevet

Fitbit Inspire. Slank klokke som har alle nødvendige funskjoner, nøyaktige målinger og en strålene app.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke Garmin er spesielt tilpasset europeiske forhold. Det er vel et amerikansk merke. Når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med Garmin Venu 3.

Anonymkode: 97226...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...