Gå til innhold

Hyperseksualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til hyperseksualitet? Merker jeg blir sliten av det og har vart i ca to år. Vet ikke hva det kommer av, men føles som når jeg var tenåring og fulgte konstant disse lystene. Føler lysten tar overhånd og tar for mye plass…

Anonymkode: 07b84...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ikke så greit ut. Er du kvinne eller mann?

Skrevet
FruVillvin skrev (8 timer siden):

Det høres jo ikke så greit ut. Er du kvinne eller mann?

Er kvinne

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 22.31):

Er det noen som kjenner til hyperseksualitet? Merker jeg blir sliten av det og har vart i ca to år. Vet ikke hva det kommer av, men føles som når jeg var tenåring og fulgte konstant disse lystene. Føler lysten tar overhånd og tar for mye plass…

Jeg har ingen erfaring med det, men siden du ikke er sikker på om du er hyperseksuell kunne det kanskje være nyttig å utdype litt?

Hvor gammel er du?

Skjedde det noe spesielt for 2 år siden?

Har du en partner i dag, eller må du "klare deg sjøl "?

Er du evt. forelsket?

Skrevet
petterm skrev (5 timer siden):

Jeg har ingen erfaring med det, men siden du ikke er sikker på om du er hyperseksuell kunne det kanskje være nyttig å utdype litt?

Hvor gammel er du?

Skjedde det noe spesielt for 2 år siden?

Har du en partner i dag, eller må du "klare deg sjøl "?

Er du evt. forelsket?

Er i begynnelsen av 30 årene. Flyttet for meg selv for to år siden fra kollektiv. Er det eneste jeg kommer på som har skjedd. Er singel

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er i begynnelsen av 30 årene. Flyttet for meg selv for to år siden fra kollektiv. Er det eneste jeg kommer på som har skjedd. Er singel

Har du vurdert en tur til fastlegen for å utelukke medisinske årsaker?

Kan en "venn med fordeler" være et alternativ for å lette litt på trykket?

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten, brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger.

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 8.21):

Er kvinne

Jeg føler med deg.. i det jeg har det og slik. Lyst hele tiden. Og ønsker å strekke grensene. Nyte. Forsøker å få min dame til å bli polyerotisk, men det er vanskelig. Jeg har ikke vært utro, men har åpnet døra helt for henne. Det vil gi oss som par mye lyst og energi. 

Skrevet

Er ikke så enkelt som at du endelig kan leve mer fritt da siden du er ute av kollektiv?

Anonymkode: 0eb6d...5f7

Skrevet
LekeLeke skrev (13 minutter siden):

Jeg føler med deg.. i det jeg har det og slik. Lyst hele tiden. Og ønsker å strekke grensene. Nyte. Forsøker å få min dame til å bli polyerotisk, men det er vanskelig. Jeg har ikke vært utro, men har åpnet døra helt for henne. Det vil gi oss som par mye lyst og energi. 

Næh. Det vil gi DEG lyst og energi. Og antagelig et ødelagt forhold. Ikke press kjæresten inn i noe hun ikke ønsker selv, for å tilfredsstille deg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Slank, stram og fin?

Anonymkode: 03ab8...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...