AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg har vært standhaftig og gått for ekte tre i alle år, til tross for at mannen min sine iherdige forsøk på å kjøpe et kunstig som er ferdig lyssatt😅 Vel. Nå har det dukket opp noe allergi i familien, og siden folk er viktigere enn tre, så blir det kunstig. Vil ha et fint tre, men er ikke julepynten, så det trenger ikke være det beste av det beste. Har sett på Hege fra Jernia. Så ok ut, men vanskelig å vurdere der det står i et opplyst butikklokale. Noen som har erfaringer evt kan tipse om et annet? Tenker at sånn rundt 5000 er limit, og da må det være med lys og helst dimmer. Anonymkode: bc865...cde
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Vi startet med et arvet tre og så kjøpte jeg et flott tre etter jul til 70% rabatt. Treet vi har nå er skikkelig fin, verdt å vente på, men husker ikke navnet på den i farta. Anonymkode: c468d...594
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Fagerfjell kjøpt på Hageland. Finnes flere str og de er absolutt nydelige🤩
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Vi har hatt Hege fra Jernia i noen år nå (tilfeldig at vi havnet der da vi gikk over til kunstig, men det var på tilbud til en veldig god pris da). Vi er veldig fornøyd! Anonymkode: 2a2a6...24f 1
enkefru Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg kjøpte på halv pris hos hageland en romjul… nydelig tre, husker ikke navnet, men de har utrolig bra utvalg Edit: Granli heter det Endret 9 timer siden av enkefru
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Tusen takk for svar. Må en tur til Hageland, ser jeg. Anonymkode: bc865...cde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå