Flintis Skrevet 23 timer siden #41 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 21.34): Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Samme gjelder kinesiske biler. De som gjør dette støtter autoritære regimer. USA er snart den nye fienden, noe man ikke kan snakke om politisk fordi de har for mye makt. Så da er det opp til forbrukerne. Please, bruk hodet. https://edition.cnn.com/2025/11/21/europe/ukraine-war-trump-plan-zelensky-intl Anonymkode: 04a12...3ed I gamle dager kjøpte folk Lada uten å bli sett ned på selv om pengene gikk til sovjet. 1
Margit777 Skrevet 23 timer siden #42 Skrevet 23 timer siden Flintis skrev (Akkurat nå): I gamle dager kjøpte folk Lada uten å bli sett ned på selv om pengene gikk til sovjet. Savner lada.
Flintis Skrevet 20 timer siden #43 Skrevet 20 timer siden Margit777 skrev (3 timer siden): Savner lada. Lada startet i - 40 gikk fra A til B og hadde godt varmeapparat. 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #44 Skrevet 11 timer siden Folk elsker å hate Tesla og musk, men det er ikke til å stikke under en stol at en tesla er et godt kjøp. Du får mye bil for pengene! De er jo rimelige som brukte og man får gode kampanjer på en ny Tesla. Smart, ikke sykt. Anonymkode: 2e66d...0ff 1
Janina1 Skrevet 10 timer siden #45 Skrevet 10 timer siden Kjørt Tesla siden 2019 og det skal MYE til å få meg til å bytte til et annet merke.
Snok1 Skrevet 10 timer siden #46 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 21.34): Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Det er helt vilt å låne penger til bil. Så langt er jeg enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #47 Skrevet 10 timer siden Hvilke bilmerker er innafor å kjøpe da? Anonymkode: 84ca0...c13
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke bilmerker er innafor å kjøpe da? Anonymkode: 84ca0...c13 Toyota, ja alt japansk er bra! Anonymkode: 6a86b...a45
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #50 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Toyota, ja alt japansk er bra! Anonymkode: 6a86b...a45 Hvorfor er det bedre med japansk enn fra andre land? Anonymkode: 674ab...eab
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #51 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det bedre med japansk enn fra andre land? Anonymkode: 674ab...eab AI-oversikt Japanske biler anses som gode på grunn av deres rykte for pålitelighet og lang levetid , noe som er illustrert ved merker som Toyota og Honda som ofte rangeres høyt i undersøkelser om holdbarhet, Teksiden. De har også et rykte for å ha lave vedlikeholdskostnader og et godt verditap, som nevnt i flere tester og artikler. Pålidelighet og levetid Merker som Toyota og Honda er ofte nevnt i undersøkelser for å ha lang levetid og høy pålitelighet. I enkelte tester kan de ha en gjennomsnittlig levetid på opptil 350000350000 350000 km eller mer, med Toyota på topp. Verdifall Japanske biler har ofte et lavere verditap sammenlignet med andre bilmerker. Dette betyr at de holder seg bedre i verdi over tid, noe som er gunstig for eieren ved videresalg. Vedlikehold og driftskostnader Japanske biler er kjent for å være pålitelige og krever ofte lite vedlikehold. De har et rykte for å ha en god balanse mellom pris og kvalitet, som gjør dem til et godt valg for mange forbrukere. Anonymkode: 6a86b...a45
LeneXCII Skrevet 1 time siden #52 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): AI-oversikt Japanske biler anses som gode på grunn av deres rykte for pålitelighet og lang levetid , noe som er illustrert ved merker som Toyota og Honda som ofte rangeres høyt i undersøkelser om holdbarhet, Teksiden. De har også et rykte for å ha lave vedlikeholdskostnader og et godt verditap, som nevnt i flere tester og artikler. Pålidelighet og levetid Merker som Toyota og Honda er ofte nevnt i undersøkelser for å ha lang levetid og høy pålitelighet. I enkelte tester kan de ha en gjennomsnittlig levetid på opptil 350000350000 350000 km eller mer, med Toyota på topp. Verdifall Japanske biler har ofte et lavere verditap sammenlignet med andre bilmerker. Dette betyr at de holder seg bedre i verdi over tid, noe som er gunstig for eieren ved videresalg. Vedlikehold og driftskostnader Japanske biler er kjent for å være pålitelige og krever ofte lite vedlikehold. De har et rykte for å ha en god balanse mellom pris og kvalitet, som gjør dem til et godt valg for mange forbrukere. Anonymkode: 6a86b...a45 Men, kjøper du f eks også dine klær ut fra samme forutsetninger? Spiller ikke utseende, hva du føler for produktet, etc etc noen rolle i ditt valg? Hvorfor late som som man alltid bør være så veldig snusfornuftig når det gjelder bilkjøp?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #53 Skrevet 1 time siden LeneXCII skrev (14 minutter siden): Men, kjøper du f eks også dine klær ut fra samme forutsetninger? Spiller ikke utseende, hva du føler for produktet, etc etc noen rolle i ditt valg? Hvorfor late som som man alltid bør være så veldig snusfornuftig når det gjelder bilkjøp? Jeg svarte på hva vedkommende spurte om. Anonymkode: 6a86b...a45
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Skrevet 1 time siden Ikke til 0% rente som Tesla kjører nå på Y mens pengene står i Kredittbanken til 5%rente..... Jeg vil si at det er ett ganske så greit regnestykke!! Anonymkode: 36058...100
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #55 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke til 0% rente som Tesla kjører nå på Y mens pengene står i Kredittbanken til 5%rente..... Jeg vil si at det er ett ganske så greit regnestykke!! Nei, det er veldig lite smart å kjøpe ny bil, spesielt i dag hvor nye biler er laget for å holde i 10 år. Snittalder for vraking har vært nærmere det dobbelte. Du har heller ikke fulgt med i timen om du tror du får 5% rente i Kredittbanken. Anonymkode: c5df3...c75
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #56 Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 15.52): Kjøp Tesla. Beste bilen. Elsker musk Anonymkode: d5cc3...82b Sieg....Musk. Jeg hadde ikke følt for å gjøre denne mannen rikere, om jeg hadde råd til en ny bil. Anonymkode: b78dd...eff
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #57 Skrevet 3 minutter siden Jeg kjøper det produktet som er best. Politikken til eierne bryr meg midt i ræva. Anonymkode: 93bdf...825
Gratis Skrevet 3 minutter siden #58 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 1.21): Du bruker hodet? Dette er jo bare flaut. Naive nordmenn. Skulle ønske dette gikk utover de som er dumme nok til å kjøpe amerikanske og kinesiske biler, men det går utover oss alle. Europa taper mot autoritære stater. Demokratiet faller verden over. Stakkars barn som skal vokse opp i denne dritten. Verdens rikeste mann. Musk. Makan til uspiselig fyr. Han vil dere ikke mye godt, så slutt å gi han mer penger. Anonymkode: 04a12...3ed Så Tesla og SpaceX handler kun om Musk? Du er ikke i stand til å se noe annet? Ærlig talt hvor liten er den bobla du sitter i?
Gratis Skrevet 1 minutt siden #59 Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke til 0% rente som Tesla kjører nå på Y mens pengene står i Kredittbanken til 5%rente..... Jeg vil si at det er ett ganske så greit regnestykke!! Anonymkode: 36058...100 Jeg er veldig glad for alle som kjøper ny elbil idag. Jeg kan kjøpe bilen din til halv pris om 2 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå