AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:51 #21 Skrevet lørdag kl. 22:51 La inn en ny bestilling nå Anonymkode: 4a9cb...51b 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:41 #22 Skrevet lørdag kl. 23:41 Svimerker bilen din med nazi symbol, som du støtter. Håper det blir stas å kjøre rundt i. Anonymkode: 04a12...3ed
Anciol Skrevet lørdag kl. 23:45 #23 Skrevet lørdag kl. 23:45 (endret) Kjører min Tesla model 3 , mens jeg koser meg med Israelsk snack og juice:) Gir blanke i alt som heter boikott av USA og Israel , gjør akkurat som jeg vil! Endret lørdag kl. 23:48 av Anciol 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:15 #24 Skrevet i går, 01:15 Henter min helt nye elektriske Kinabil til uka. Gleder meg... Anonymkode: 16a23...ef0
AnonymBruker Skrevet i går, 01:50 #25 Skrevet i går, 01:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svimerker bilen din med nazi symbol, som du støtter. Håper det blir stas å kjøre rundt i. Anonymkode: 04a12...3ed Selvfølgelig har jeg hakekors på Teslaen min. Samme som alle med Volkswagen også. Teslaen min (som jeg kjøpte helt ny i sommer) er faktisk laget i Tyskland! Supernazi bil! Sier «sieg heil» når den låser seg og🫡 Anonymkode: 9622d...686 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:58 #26 Skrevet i går, 01:58 La nå folk kjøpe og kjøre akkurat hva de vil. Tesla er en god og rimelig bil. Mange av alternativene er biler fra Kina. Hvorfor er det bedre? Anonymkode: b5b32...494 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #27 Skrevet i går, 07:52 Elsker teslaen min. Kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mener.. Anonymkode: 53ea9...17a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #28 Skrevet i går, 07:59 AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 21.34): Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Samme gjelder kinesiske biler. De som gjør dette støtter autoritære regimer. USA er snart den nye fienden, noe man ikke kan snakke om politisk fordi de har for mye makt. Så da er det opp til forbrukerne. Please, bruk hodet. https://edition.cnn.com/2025/11/21/europe/ukraine-war-trump-plan-zelensky-intl Anonymkode: 04a12...3ed Regner med du heller ikke bruker Google, Facebook, Apple, Microsoft, drikker monster eller coca cola, ikke spiser McDonald’s eller Burger King, ikke bruker ChatGPT eller Google maps. Eller er du bare en ryggløs hykler?? Anonymkode: acb8c...a06 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #29 Skrevet i går, 08:07 AnonymBruker skrev (6 timer siden): La nå folk kjøpe og kjøre akkurat hva de vil. Tesla er en god og rimelig bil. Mange av alternativene er biler fra Kina. Hvorfor er det bedre? Anonymkode: b5b32...494 Nettopp. Noen har får mange følelser. Det må være de som ikke engang ha råd til Tesla og må finne grunner for seg selv for å overbevise seg at de ikke engang vil ha. Fordi vanlige folk velger jo bare den billigste og beste bilen som dekker transportbehovet for familien. Anonymkode: ff272...3c7 1
thomH Skrevet i går, 08:10 #30 Skrevet i går, 08:10 AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 21.34): Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Samme gjelder kinesiske biler. De som gjør dette støtter autoritære regimer. USA er snart den nye fienden, noe man ikke kan snakke om politisk fordi de har for mye makt. Så da er det opp til forbrukerne. Please, bruk hodet. https://edition.cnn.com/2025/11/21/europe/ukraine-war-trump-plan-zelensky-intl Anonymkode: 04a12...3ed Jeg har to Teslaer. Kan du forklare nærmere hvorfor dette er et problem? Hverken jeg eller USA har noen lojalitet til Ukraina. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:21 #31 Skrevet i går, 08:21 thomH skrev (8 minutter siden): Jeg har to Teslaer. Kan du forklare nærmere hvorfor dette er et problem? Hverken jeg eller USA har noen lojalitet til Ukraina. Ikke TS men tror ikke Ukraina som er problemet her. Musk er kjent for å hjelpe til Ukraina med både penger og teknologi, helt til han angivelig blitt presset av Putin til å slutte med det. men, det menes vel heller hans ekstremt høyre uttalelser og meninger. Mannen er jo tross alt fra den hvite overklassen i sør Afrika. Anonymkode: ff272...3c7
Violetta Skrevet i går, 08:29 #32 Skrevet i går, 08:29 AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 1.21): Du bruker hodet? Dette er jo bare flaut. Naive nordmenn. Skulle ønske dette gikk utover de som er dumme nok til å kjøpe amerikanske og kinesiske biler, men det går utover oss alle. Europa taper mot autoritære stater. Demokratiet faller verden over. Stakkars barn som skal vokse opp i denne dritten. Verdens rikeste mann. Musk. Makan til uspiselig fyr. Han vil dere ikke mye godt, så slutt å gi han mer penger. Anonymkode: 04a12...3ed Det som er flaut er å tro at dette har noe med at man er norsk å gjøre. 1
thomH Skrevet i går, 08:37 #33 Skrevet i går, 08:37 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke TS men tror ikke Ukraina som er problemet her. Musk er kjent for å hjelpe til Ukraina med både penger og teknologi, helt til han angivelig blitt presset av Putin til å slutte med det. men, det menes vel heller hans ekstremt høyre uttalelser og meninger. Mannen er jo tross alt fra den hvite overklassen i sør Afrika. Anonymkode: ff272...3c7 Jeg har aldri hørt Elon Musk sie noe som kan kalles høyreekstremt, og selv om han gjorde det, så ville ikke det påvirke mitt valg av bil. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #34 Skrevet i går, 09:01 test1e skrev (10 timer siden): I Norge driter vi i "skammen", i resten av Europa har salget til Tesla gått ned Har det egentlig det? Det finnes ingen skam... Av alle solgte elbiler i 2025 for Europa, ligger Model Y på en soleklart første plass. Anonymkode: 2682f...74e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #35 Skrevet i går, 14:43 Syns du det har hjulpet Cubanerne å boikotte Cuba? Anonymkode: b78dd...eff 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #36 Skrevet i går, 14:51 Men IPhone, amerikansk telefon produsert Kina er innafor? Anonymkode: fecc8...06b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #37 Skrevet i går, 14:52 Kjøp Tesla. Beste bilen. Elsker musk Anonymkode: d5cc3...82b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:13 #38 Skrevet i går, 20:13 Ænema skrev (På 22.11.2025 den 1.33): 🤣 seriøst folk har for lite å finne på Men du tok deg tid til å poste i denne tråden? Hadde det ikke vært for Tesla hadde kanskje elbiler fortsatt vært som denne. Anonymkode: c5df3...c75 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:16 #39 Skrevet i går, 20:16 Tesla all the way 😊😊😊 Anonymkode: ce7ac...673 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:16 #40 Skrevet i går, 20:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjøp Tesla. Beste bilen. Elsker musk Anonymkode: d5cc3...82b Jeg også ❤️❤️❤️ Anonymkode: ce7ac...673 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå