Gå til innhold

Syke folk som kjøper Tesla i disse dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Samme gjelder kinesiske biler. De som gjør dette støtter autoritære regimer. USA er snart den nye fienden, noe man ikke kan snakke om politisk fordi de har for mye makt. Så da er det opp til forbrukerne. Please, bruk hodet.

https://edition.cnn.com/2025/11/21/europe/ukraine-war-trump-plan-zelensky-intl

Anonymkode: 04a12...3ed

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en slik samtale senest i dag, at man bør kjøpe Tesla. "Det kan jeg ikke", svarte jeg. Greit å ha litt ryggrad av og til.

Anonymkode: 78d7a...1af

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker hodet og kjøper Tesla

Anonymkode: 674ab...eab

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker hodet og kjøper Tesla

Anonymkode: 674ab...eab

Du bruker hodet? Dette er jo bare flaut. Naive nordmenn. Skulle ønske dette gikk utover de som er dumme nok til å kjøpe amerikanske og kinesiske biler, men det går utover oss alle. Europa taper mot autoritære stater. Demokratiet faller verden over. Stakkars barn som skal vokse opp i denne dritten.

Verdens rikeste mann. Musk. Makan til uspiselig fyr. Han vil dere ikke mye godt, så slutt å gi han mer penger.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

🤣 seriøst folk har for  lite å  finne på

Endret av Ænema
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tross gode lokketilbud på lån, så synes jeg det er helt vilt at folk kjøper Tesla i disse dager. Samme gjelder kinesiske biler. De som gjør dette støtter autoritære regimer. USA er snart den nye fienden, noe man ikke kan snakke om politisk fordi de har for mye makt. Så da er det opp til forbrukerne. Please, bruk hodet.

Men, hvordan kan du da bo i Norge?! Vet du at Norge faktisk gir u-hjelp til Kina..😅

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Don't feed the troll! 😉

Anonymkode: 16e92...c20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tesla er harry. Til og med Volvo 240 er mindre harry enn tesla. Og det sier ikke lite. 

Anonymkode: 500eb...fba

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart har man pengene er det sikkert behagelig ut butikken,men derimot å låne penger er jo totalt idioti så fremt det ikke gir avkastning. 

Anonymkode: 39ba5...26b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 21.34):

De som gjør dette støtter autoritære regimer - Gjelder det alle som bruker Apple, Microsoft, Google produkter også da? 🙂
Eller folk som har ting i hjemmet fra kina, som er typ 50% av alt som er produsert? 

OP, bor du i en hule?

Anonymkode: 2682f...74e

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du mobil? 

Har du pc?

Har du klær i skapet?

Har du sko?

Har du ting fra Biltema?

Har du ting fra Nille?

Har du ting fra - rams opp alt fra Jula til Jysk?

Da har du ting fra Kina. 

Nå som du vet det, kvitt deg med alt du eier.

Anonymkode: 6a86b...a45

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er er bare Tesla vi skal boikotte eller har du en liste?

Anonymkode: c8bfe...419

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

25000 solgte i 2025 - Ny rekord for Tesla

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min tesla er laget i Tyskland. Musk eier mindre enn 10 Prosent av Tesla..

Anonymkode: f8970...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Musk eier 13% av aksjene i Tesla, og husk, Musk har kjøpt seg inn i et selskap etablert av to ingeniører med drømmer om elektrisk bil, da første modell var allerede laget. Og senere tok grunnere til retten for å få kalt seg selv gründeren av Tesla. Så Musk er definitivt ikke noe å samle på, Tesla er noe helt annet. Du burde uansett velge bil av andre kriterier enn aksjeeiere. Hvilken bil er mest praktisk for deg, billigst og best i bruk, og du har råd til, helst uten å ta opp lån. Der har du svaret.

Anonymkode: ff272...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Tesla og Musk er forbundet med hverandre, samme hvor lite eller mye han eier av selskapet. Både Tesla og kinesiske biler kan manipuleres av selskapene (i tilfelle de ønsker å ramme oss). Personlig ville jeg aldri kjøpt Tesla, spesielt fordi Musk ikke er ok med fagforeninger og fordi han får kjempebonuser han ikke trenger (oljefondet stemte i mot). 

Anonymkode: fbf48...76b

• Liker 1
Skrevet

En bør også styre unna Volkswagen, BMW, Porsche, GM, Ford, og Esso stasjoner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Verdens rikeste mann. Musk

Ikke at det er viktig, men Musk har selvsagt aldri vært rikest i verden. Rikest blant de som er pålagt å dokumentere rikdommen sin er en ganske innsnevret gruppe sammenlignet med alle rike mennesker på jord.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
test1e skrev (36 minutter siden):

25000 solgte i 2025 - Ny rekord for Tesla

Og siste jeg leste er at det går mot at Tesla Model Y kommer til å sette salgsrekord for noen bilmodell i 2025, så virker som denne "Teslaskammen" er kraftig overdrevet. 

Anonymkode: a506e...67a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og siste jeg leste er at det går mot at Tesla Model Y kommer til å sette salgsrekord for noen bilmodell i 2025, så virker som denne "Teslaskammen" er kraftig overdrevet.

I Norge driter vi i "skammen", i resten av Europa har salget til Tesla gått ned 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...