Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sukkeravhengig, og spiser ganske store mengder sukker ca 3 dager i uka, spiser det i stedet for skikkelig mat. Var på besøk hos en venninne noen dager og hun spiser veldig rent og sunt. Ble inspirert av hvordan hun spiste, så jeg gikk til innkjøp av grove knekkebrød, frukt og grønt og kalkunpålegg. Middag er 1 proteinkilde og grønnsaker og litt karbo. Jeg er veldig spent på dette prosjektet! Strever med mye uro, dårlig søvn og fordøyelsesproblemer. Venninnen min utfordret meg til å prøve i 21 dager. Litt hardt at det er tilbud på julemarsipan, som er en favoritt, men det hjelper å bare stå og se litt på det og tenke på hvor godt det smaker. Kanskje blir jeg en sunn person? Det ville jeg aldri trodd var mulig 🤣

Anonymkode: c462e...0a6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å innbill deg noe du ikke er.

Jeg befaler deg å ta turen til nærmeste butikk, der skal du kjøpe godteri av alle sorter til minimum 300 kroner og så skal du spise alt før du legger deg i kveld 

Kongen har befalt

Anonymkode: 4dc5c...4eb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er! Drømmer om noe slik selv. Håper du får det til!

Anonymkode: f8dd1...568

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk det til å høres lett ut 😄

Jeg satt her akkurat nå faktisk og irriterte meg over meg selv fordi jeg ikke eier viljestyrke. Skjeldent at noen skriver et innlegg om akkurat dette uten å nevne kropp,vekt,fasting, trening fedme og alt det der😂👏👏 Kanskje akkurat DET er HEMMELIGHETEN? 🤔 Å kun fokusere på å være sunn og ikke noe mere enn det.
Jeg selv er så opptatt av kroppen og mage fettet og alt sånnt….Kanskje det er akkurat der hele hemmeligheten er hvis man skal lykkes og klare det over lang tid og overse alt det andre. 

Lykke til ! Tror du klarer det ! 😊 

Anonymkode: cfe9a...73a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg selv er så opptatt av kroppen og mage fettet og alt sånnt

Er det ikke sunt å ha fokus på (sunn) kropp og (sunt) kroppsfett / magefett da? 

Anonymkode: 9f653...812

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er sukkeravhengig, og spiser ganske store mengder sukker ca 3 dager i uka, spiser det i stedet for skikkelig mat. Var på besøk hos en venninne noen dager og hun spiser veldig rent og sunt. Ble inspirert av hvordan hun spiste, så jeg gikk til innkjøp av grove knekkebrød, frukt og grønt og kalkunpålegg. Middag er 1 proteinkilde og grønnsaker og litt karbo. Jeg er veldig spent på dette prosjektet! Strever med mye uro, dårlig søvn og fordøyelsesproblemer. Venninnen min utfordret meg til å prøve i 21 dager. Litt hardt at det er tilbud på julemarsipan, som er en favoritt, men det hjelper å bare stå og se litt på det og tenke på hvor godt det smaker. Kanskje blir jeg en sunn person? Det ville jeg aldri trodd var mulig 🤣

Anonymkode: c462e...0a6

Så bra, fortsett i samme sporet så skal du se at søtsuget forsvinner snart 🙂 Selv er jeg på dag nr 54 uten sukker og annet snacs, å har faktisk ikke hatt søtsug i det hele tatt. Tror det er fordi jeg bare plutselig en dag kjente at nå var det nok, uten at det var planlagt at jeg skulle slutte 🙂

Anonymkode: a0aa9...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...