la_luz Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hei, Min samboer, har fått et utslett på brystet. Det er hovent som ett stikk og tørt på overflaten. For øyblikket har han to stykk et forann på brystet og en bak på ryggen de er begge på størrelse med en stor 20 krone. Er det noen som har noe ide hva dette kan være? Jeg har bedt han dra til lege på mandag... jeg er jo hypokondor så jeg er ganske bekymret... prøver å fortelle meg selv at det ikke er noe farlig :-) Endret 1. april 2006 av la_luz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 Spørs om det ikke er et stikk av en eller annen liten "bug". Har hatt noe liknende en gang og det tror jeg var en liten svart flue som bet. Det hovnet og klødde som bare fy i noen dager. På det verste var det vel oppe i "kaffekoppdiameter" da de to stikkene gled over i hverandre. I løpet av en ukes tid hadde det krympet igjen, men huden under var misfarget i flere uker etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 1. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor kan den komme fra da? Jeg har jo ikke fått noe sånt og vi sover i samme seng ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. april 2006 #4 Del Skrevet 1. april 2006 Vet ikke. Vi tror vi sporet årsaken tilbake til noen små fluer som egentlig var på jakt etter en epleskrott som lå i en søppelkurv. Du får sjekke i krokene om du har noe som kan tiltrekke fluer. Var ikke alle som ble bitt da jeg ble det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå