Netten Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Må snart begynne å se meg om etter brudeundertøy..... satser på å kjøpe på nettet, men det er jo også litt skummelt! Hvilket undertøy har dere kjøpt (sted, pris, merke etc.)? På figleaves.com fant jeg en kjempefin bh , men jeg sliter med å finne truse/strømpeholder som passer til...... Hva synes dere om disse: 1: Rigby & Peller 2: VS (skal selvf. ha den i hvit) 3: VS (også i hvit) Noen som tilfeldigvis har noen av disse plaggene?? Bør jeg gå i en skikkelig undertøysbutikk her hjemme, eller funker det bra å bestille på nett? Har ikke noe særlig erfaring med det nemlig.....
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Jeg har bare gode ting å si om VS, rask levering og fine klær!
Gjest Linda M. Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Hei! Jeg har den bh`en, kjøpte den i brudesalongen. Den sitter veldig bra! Synes alle de tre trusenen du viste bilde av var fine, jeg. Jeg har bestilt truse og strømpebånd på nettet, sammen med strømpeholder og strømper. Det er ikke så skummelt som man tror å bestille på nett
kitekatt Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 (endret) Må snart begynne å se meg om etter brudeundertøy..... satser på å kjøpe på nettet, men det er jo også litt skummelt! Hvilket undertøy har dere kjøpt (sted, pris, merke etc.)? På figleaves.com fant jeg en kjempefin bh , men jeg sliter med å finne truse/strømpeholder som passer til...... Hva synes dere om disse: 1: Rigby & Peller 2: VS (skal selvf. ha den i hvit) 3: VS (også i hvit) Noen som tilfeldigvis har noen av disse plaggene?? Bør jeg gå i en skikkelig undertøysbutikk her hjemme, eller funker det bra å bestille på nett? Har ikke noe særlig erfaring med det nemlig..... ← Likte best den fra www.figleaves.com men det var jo en truse og ikke bh. Jeg skal ha ivory kjole, så måtte finne Ivory undertøy. I tillegg måtte jeg ha stroppeløst. Har denne bh'n , denne trusen og enda en truse som jeg kjøpte først til et korsett jeg solgte igjen, så den passet derfor ikke så godt til bh'n...men det var da denne. Er også litt redd de firkantene vil gnage, derfor jkjøpte jeg den andre istedenfor. Men er jo på jakt etter Ivory nattkjole også, og da kan det jo være greit å ha en ekstra en siden nattkjolen garantert blir brukt igjen. Strømper var jeg så heldig å finne på salg til 29,90 på HM Rowells for flere mnd side. Naturfargede med bred flott blondekant. Stod perfekt til kjolen min Har 2 par og 1 par med noen andre som jeg fikk med kjolen. De er veldig fine, men strl. L og jeg er en M, så er litt usikker på de. Men de går som reserve Endret 1. april 2006 av kitekatt
lil Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Jeg har kjøpt dette: http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm Og to par av disse sprømpene: http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm Men jeg har kjøpt strømper i ivory (som kjolen min) og strømpebånd i hvitt. Håper at det blir pent.. Joda, det går sikkert bra Hvordan lager dere forresten sånne linker i innlegg?? :klø:
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 Hvordan lager dere forresten sånne linker i innlegg?? :klø: ←
kitekatt Skrevet 1. april 2006 #8 Skrevet 1. april 2006 Jeg har kjøpt dette: http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm Og to par av disse sprømpene: http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm Men jeg har kjøpt strømper i ivory (som kjolen min) og strømpebånd i hvitt. Håper at det blir pent.. Joda, det går sikkert bra Hvordan lager dere forresten sånne linker i innlegg?? :klø: ← Får ikke sett det, dessuten er linkene like
Laini Skrevet 1. april 2006 #9 Skrevet 1. april 2006 Hvordan blir størrelsene på de sidene da? Hva er 80D feks?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 1. april 2006 #10 Skrevet 1. april 2006 Hvordan blir størrelsene på de sidene da? Hva er 80D feks? ← 32A= 70A 34A=75A osv. Altså må 80D bli 36D.
kitekatt Skrevet 1. april 2006 #11 Skrevet 1. april 2006 32A= 70A 34A=75A osv. Altså må 80D bli 36D. ← Stemmer. jeg bruker 75b og bestilte 34b
lil Skrevet 1. april 2006 #12 Skrevet 1. april 2006 Hihi, ja gikk visst ikke så bra det da Jeg har kjøpt noe fint;) Sikkert meningen at bare mannen skal få se det!
MarianneHR Skrevet 2. april 2006 #13 Skrevet 2. april 2006 Jeg synes det er best å prøve BH-en sammen med kjolen - ville ikke satset på å kjøpe BH på nett - modellene er så ulike at størrelsene kan fort være litt forskjellige. Truse og strømper skal det litt mer til for at ikke passer. Selv gikk jeg i en vanlig undertøysbutikk her i Norge, fikk låne med meg BHer hjem for å prøve med kjolen. Genialt.
Gjest Fruktkake Skrevet 2. april 2006 #15 Skrevet 2. april 2006 Man kan finne sexy brudeundertøy på billigbutikker som H&M, Cubus og Lindex. Dette er iallfall en post i budsjettet jeg ikke vil bruke mye penger på.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #16 Skrevet 2. april 2006 Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre jeg. Kan ikek ha bh under kjolen da puppene mine blir litt vulgære da... Kjedelig uten korsett/bh....
Gjest Fruktkake Skrevet 2. april 2006 #17 Skrevet 2. april 2006 Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre jeg. Kan ikek ha bh under kjolen da puppene mine blir litt vulgære da... Kjedelig uten korsett/bh.... ← Men når kjolen skal av på natta, så kan du vel ta på deg bh/korsett? Jeg skal heller ikke bruke bh på selve dagen, men kommer til å ta på meg på bryllupsnatta. Hvis jeg gidder. Det skal jo av igjen ganske fort..
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #18 Skrevet 2. april 2006 Det er jo forsovidt sant da. Og han liker vel puppene bare best allikevel så....
Tyren Skrevet 4. april 2006 #19 Skrevet 4. april 2006 (endret) Pass på at det ikke er så mye blonder på undertøyet at det synes igjennom på kjolen, det blir ikke spesielt pent.... Måtte selv kjøpe nytt pga akkurat det.... Endret 4. april 2006 av Tyren
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Pass på at det ikke er så mye blonder på undertøyet at det synes igjennom på kjolen, det blir ikke spesielt pent.... Måtte selv kjøpe nytt pga akkurat det.... Men å kjøpe brudeundertøy på nettet eller H&M når du har store bryster er jo litt verre. Da anbefaler jeg å gå i en ordentlig undertøysbutikk. Selv om mange ikke prioriterer undertøyet så har BHen ALT å si for hvordan kjoler sitter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå