AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Skrevet 21. november Har behov for noen solskinnshistorier når det gjelder blødning før uke 12. Vær så snill. Har blødd av og på siden positiv test. Er 9 uker nå og skal på ultralyd neste uke. Anonymkode: c9b48...16b
AnonymBruker Skrevet 21. november #2 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har behov for noen solskinnshistorier når det gjelder blødning før uke 12. Vær så snill. Har blødd av og på siden positiv test. Er 9 uker nå og skal på ultralyd neste uke. Anonymkode: c9b48...16b Hadde en massiv blødning i uke 11. blødde gjennom en bleie på vei til legevakta. Legen der sa det så ut som en spontanabort, men kunne ikke si det sikkert. Jeg ba om en UL, det kunne han ikke. Etter mye surving fra meg, ringte han føden, og de ba meg komme med en gang, bare for å få et svar. Der var det en sprell levende liten tass, og årsaken til blødningen var at morkaka lå foran åpningen. Har hart blødninger i de andre svangerskapene mine også, men ikke slik som det der. Håper på gode nyheter for deg ❤️ Anonymkode: 80aa4...56b 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #3 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hadde en massiv blødning i uke 11. blødde gjennom en bleie på vei til legevakta. Legen der sa det så ut som en spontanabort, men kunne ikke si det sikkert. Jeg ba om en UL, det kunne han ikke. Etter mye surving fra meg, ringte han føden, og de ba meg komme med en gang, bare for å få et svar. Der var det en sprell levende liten tass, og årsaken til blødningen var at morkaka lå foran åpningen. Har hart blødninger i de andre svangerskapene mine også, men ikke slik som det der. Håper på gode nyheter for deg ❤️ Anonymkode: 80aa4...56b Tusen takk. Er så fortvilende fordi man vet jo at det kan være mange årsaker til blødninger. Men det er helt grusomt når man selv ser blodet... Her har det bare vært småblødninger så alt tyder jo på at det det ikke er noe farlig. Men likevel.. Anonymkode: c9b48...16b
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Skrevet 21. november Jeg blødde en del fram til ca uke 13, etter det roet det seg. Frisk fin gutt i dag, og jeg vet ikke hvorfor jeg blødde i starten. Anonymkode: b1234...a67 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #5 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg blødde en del fram til ca uke 13, etter det roet det seg. Frisk fin gutt i dag, og jeg vet ikke hvorfor jeg blødde i starten. Anonymkode: b1234...a67 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: c9b48...16b
AnonymBruker Skrevet 21. november #6 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Har behov for noen solskinnshistorier når det gjelder blødning før uke 12. Vær så snill. Har blødd av og på siden positiv test. Er 9 uker nå og skal på ultralyd neste uke. Anonymkode: c9b48...16b Jeg hadde kraftige blødninger i 2 uker rundt den uken du er i og fikk ett velskapt barn litt før termin. Samme skjedde med neste mann, samt kraftige blødninger innimellom gjennom hele graviditeten. Ble ett velskapt barn den gangen også. Anonymkode: 12394...faf 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #7 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde kraftige blødninger i 2 uker rundt den uken du er i og fikk ett velskapt barn litt før termin. Samme skjedde med neste mann, samt kraftige blødninger innimellom gjennom hele graviditeten. Ble ett velskapt barn den gangen også. Anonymkode: 12394...faf Tusen hjertelig takk ❤️ gjør noe å høre at det går fint med andre. Anonymkode: c9b48...16b
AnonymBruker Skrevet 21. november #8 Skrevet 21. november Selv har jeg dårlig erfaring med både blødning og når det ikke har vært noen tegn til blod, så jeg tror det kan være veldig tilfeldig. Og har hørt utallige historier der det har gått helt fint til tross for blødninger, både store og små, første trimester. Krysser fingrene for deg. Anonymkode: 44c68...611
AnonymBruker Skrevet 22. november #9 Skrevet 22. november Blødde masse i første trimester med sistemann, barnet er nå 8 gammelt🥰 Det gåt nok helt fint. Prøv å slappe av og ta det med ro når du kan😊 Anonymkode: 6e3ce...e49 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #10 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blødde masse i første trimester med sistemann, barnet er nå 8 gammelt🥰 Det gåt nok helt fint. Prøv å slappe av og ta det med ro når du kan😊 Anonymkode: 6e3ce...e49 Tusen hjertelig takk for svar ❤️ Anonymkode: c9b48...16b
AnonymBruker Skrevet 23. november #11 Skrevet 23. november jeg blødde med alle mine tre. Det har gått veldig fint. Ble naturlig nok veldig redd. Anonymkode: 45140...5c3
AnonymBruker Skrevet 25. november #12 Skrevet 25. november Fikk blødning i uke 10, helt panikk, ned til legevakten - ingenting de kunne gjøre. Kiddo er 12 år nå i desember ☺️👏🏼 Anonymkode: cd487...c45
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:14 #13 Skrevet onsdag kl. 20:14 Jeg hadde en STYRT blødning i uke 12. det var sprukket blodkar på livmorhalsen, men fy det var en grusom opplevelse. Masse, masse blod. Anonymkode: a15f0...6f5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:35 #14 Skrevet torsdag kl. 04:35 Hvordan gikk det på ultralyd? Anonymkode: dd9d6...600
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:55 #15 Skrevet torsdag kl. 09:55 Har visst glemt å oppdatere, men det gikk fint! Mest sannsynlig et blodkar som sprakk. Anonymkode: c9b48...16b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:02 #16 Skrevet torsdag kl. 10:02 Jeg hadde mensenlignende blødninger første par månedene (rundt den tiden jeg skulle hatt mensen), bare svakere. Den gangen jeg hadde en spontanabort (annet svangerskap), så hadde jeg sterke smerter i tillegg til masse blod. Aller første gangen jeg var gravid tok jeg abort, og da dro jeg på byen med et gigantisk bind og drakk meg drita, var mye blod men ikke vondt. Klarte likevel å huske å bytte dette bindet ved behov. Anonymkode: a919b...b59
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:11 #17 Skrevet torsdag kl. 10:11 Jeg har blødd og spottet i begge mine vellykkede svangerskap. Med første tror jeg det varte i 12 uker. Med nummer to ga det seg rundt uke 6-7 kanskje. Hadde også svak murring over høyre eggleder fra ca eggløsning (normalt for meg å ha menssmerter da) og til uke 6-7 med begge. Har bare en eggleder pga tidligere exu, så var redd murringen betydde at noe var galt, men det gikk fint med begge to😊 De er tre og fire år nå. Anonymkode: ceddf...74c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå