Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du tilbake på som dine beste minner? 💜☀️

Anonymkode: 15f61...cfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gang jeg kjørte vannscooter, var helt sinnsykt artig, glemte alt bare var på vannet. 

En gang jeg hadde sex med eksen, det var noe spesielt der også, mistet tid og sted og bare var i det sammen med ham. 

Den varme gode følelsen av å lande i en klem, der jeg føler fullstendig trygghet. 

Egentlig er det jo så uendelig mange gode minner, men jeg kan ikke si jeg husker de sånn superkjempegodt, jeg føler at livet er veldig "ferskvare". Jeg mimrer jo ofte og tenker over "åh, så heldig jeg var" men det er som at jeg får gleden på nytt av å huske det som skjedde, ikke at jeg der og da nødvendigvis hadde det så fantastisk. Hvis jeg har det veldig bra så er det lettere å huske positive ting, eller nøytrale ting til og med men huske dem som noe positivt. 

Anonymkode: 323ae...06a

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange... Merkelig nok tryggheten når jeg var syk om natten, og mamma eller pappa alltid var der og holdt og trøstet. Spenningen med ferieturer med familien. Mye er også knyttet til prestasjoner på skole, og senere karriere, jeg har alltid fått en veldig god følelse når jeg har prestert bra. Første året som student - det var så mye nytt og spennende, føles som at det er det året i livet jeg har flest øyeblikk-minner fra. Da jeg traff mannen, og mange av opplevelsene vi hadde de første årene sammen. 

Anonymkode: e903a...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...