AnonymBruker Skrevet 22. november #21 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så det har ingenting å si da at den har vært ute løs? Anonymkode: 53f81...546 Mest sannsynlig ikke. Anonymkode: b6087...10b
Matas Skrevet 22. november #22 Skrevet 22. november Det kan gå fint, men det kan også ikke gjøre det. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det har ingenting å si da at den har vært ute løs? Anonymkode: 53f81...546 Det kan ha noe å si. Det er ikke garantert at den vil trives som innekatt, men det hadde ikke vært garantert om den aldri hadde vært ute på forhånd heller. Det som er viktig i fht. dette er at du virkelig setter deg inn i hva det vil si å ha en innekatt. Det er alfa omega for katten og deg i fht. trivsel. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #23 Skrevet 22. november Vil absolutt anbefale å gå for to kattunger om du vil ha innekatt. Både for din egen og for kattens del. Anonymkode: b632d...252 1
AnonymBruker Skrevet 22. november #24 Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen katter bør være ute uten bånd før de er 1 år og selv da må man ut med katten i bånd før den får gå alene hvis den skal være ute. Anonymkode: d18c5...6c2 Min katt er en renraset bastard som jeg fikk gratis på Finn. Han var ute en snau uke etter at jeg fikk ham, men i korte stunder og under oppsyn. Han var et mareritt inne, jeg orket ikke mer. Så jeg lot ham utforske omgivelsene litt etter litt. Noen katter fungerer ikke som innekatter. Jeg er av den gamle skolen som mener at katter fortjener å leve fritt. Det betyr at vi har så få katter som mulig, og at de er kastrerte og vaksinerte. Anonymkode: f630c...513 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå