Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Kan noen anbefale et sted der man kan gå ut og spise en lørdagskveld, men der det ikke er så dyrt? I Oslo sentrum...
Knurr Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Hva slags mat vil du ha da? Jeg har litt dilla på asiatisk for tida, og er innom Bippat litt for ofte... Billig, masse god mat og veldig stor meny fra flere asiatiske land. Men gresk er jo også godt, og da ville jeg gått på den i Torggata, rett ovenfor Eldorado kino. Der ligger også en italiensk en som ikke er så ille.
Gjest Purple Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Det var meg som starta tråden. Var visst ikke innlogga... Gjerne italiensk, det er godt!
Tinken Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Bombay Darbar (indisk) er mitt absolutte favorittsted! Nå vet ikke jeg helt hva du mener med "billig", men jeg blir stappmett for en liten penge! Og maten er helt fantastisk god, Bombay Darbar skal være den beste indiske restaurant i Oslo. Den befinner seg også sentralt, midt i Karl Johan. Besøk hjemmesiden: Bombay Darbar
Gjest Gamle Alex Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 santinos Italiensk, veldig bra ,veldig billig og koselig
viren Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Nå har jeg ikke spist der selv, men så at Cantina Rustica fikk veldig god omtale i VGs restaurantguide: http://interaktiv.vg.no/restaurantguiden/?...ntina%20Rustica Og prisene var veldig fine (hentet fra VGs artikkel): "Men fremfor alt kan de velge fra dagens spisekart, hvor tre retter koster 210 kroner, fire 299 og fem retter 349 kroner. Ja, du leser riktig."
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 El Granada på Majorstuen. Spansk, nydelig mat, god sørvis og ok priser
Hilde Skrevet 4. april 2006 #8 Skrevet 4. april 2006 Liker du thaimat er yaya's verdt å sjekke ut, som å være i thailand, og billig. (Ca 120 for en hovedrett.)
Lillesøster Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 Bambus på majorstua har god og billig mat. Nydelig vin til en billig penge har de også. http://www.guiden.no/restaurant/detaljer.p...edrift_id=34785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå