AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei! jeg skrev en tråd for noen uker tilbake, som dessverre ble stengt da emne ikke var dekkende nok, så krysser fingrene! Men der hadde jeg skrevet om ett utslett nedentil som var så jækla vondt, og at jeg vurderte legevakt da jeg var 3t unna fastlegen, og jeg skulle på en tur - hvorpå alle som kommenterte mente at dette skulle jeg ikke på legevakt med. trosset heldigvis det da, da det viste seg at kjæresten min har vært utro og jeg har nå herpes. Han visste at hun hadde utbrudd, derfor er det ganske sannsynlig at det kom derfra også Ble ikke noen tur, for å si det sånn! Men, veien videre nå? Jeg vet jo at 80% allerede har det i kroppen. Dere som har det, forteller dere det til en hver seksuell partner? Anonymkode: 69568...179 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Ja, det er noe man forteller til nye partnere. Jeg har bare blitt avvist én gang på grunn av det. Jeg er veldig aktsom i forhold til utbrudd og har aldri smittet noen, men forteller det likevel når jeg har ny partner. Anonymkode: 30dc7...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Ja man må si det, man må gi folk sjansen til å velge, selv om det er kjipt å bli avvist. På en annen side har jeg aldri møtt en mann som bryr seg, og ville alltid bare kjøre på.. det tenker jeg var litt rart, jeg passet på da. Anonymkode: 36c2f...002
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Jeg synes det er unødvendig, med mindre man har regelmessig utbrudd og det har en praktisk betydning. Folk forteller jo ikke at de har ligget med folk som har viruset heller, og derfor teoretisk sett kan være smittet, siden dette gjelder de aller fleste. Jeg nærmer meg femti og fikk mitt første utbrudd nå, syntes det var litt rart, så nevnte det for gyn da jeg likevel var der. Er fire siden sist jeg fikk ny partner, og ifølge gyn kan viruset ha vært der siden jeg var barn, og slått ut nå, fordi jeg er eldre, immunforsvaret litt svekket og jeg har hatt en periode med mye stress. Fortalte det til han jeg er sammen med, siden vi måtte vente med sex, men hvis det blir med det ene, milde utbruddet kommer jeg ikke til å trekke frem det med evt nye partnere, da de aller fleste på min alder har blitt eksponert for det utallige ganger. Anonymkode: 1d5e8...d40 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Ja, man bør fortelle det. Noen får så hyppige utbrudd at de blir uføre, andre så reduserer herpes 2 livskvaliteten kraftig. Ei venninne av meg får utbrudd ved eggløsning, hormonelle endringer, og ved annen sykdom som reduserer immunsystemet. Anonymkode: d801e...292 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Selvsagt forteller man det. Min partner fortalt om årlig munnherpes da vi gjorde test for kjønnssykdommer. Bør være straffbart å ikke fortelle om herpes. Mange har det i oss men det blir ikke aktivert før vi roter oss bort i "aktivt praktiserende". Anonymkode: 83ad9...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå