Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jo, jeg elsker han.  Men har bare ikke ork til at hver gang vi skal si hadet så skal det være et timeslangt prosjekt. For min del kunne vi gitt hverandre et kyss og en lang klem og sagt hadet. Han skal kysse 50 ganger med makt omtrent og holde rundt hverandre i evigheter før det omsider er hadet. Er jeg virkelig så sær?

Anonymkode: 33045...8b6

Ja, du er sær og litt spesiell synes jeg 😳 

Det virker ikke som du er spesielt glad i han, når du nærmest fysisk kaster han ut. Du kan ende opp med at han faktisk ikke vil komme på besøk, fordi han ikke føler seg verdsatt eller velkommen 🤔 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jo, jeg elsker han.  Men har bare ikke ork til at hver gang vi skal si hadet så skal det være et timeslangt prosjekt. For min del kunne vi gitt hverandre et kyss og en lang klem og sagt hadet. Han skal kysse 50 ganger med makt omtrent og holde rundt hverandre i evigheter før det omsider er hadet. Er jeg virkelig så sær?

Høres litt kleimete ut? Kanskje det du ikke liker?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fordi jeg blir fort sliten og trenger alenetid. Han er klar over dette. 

Hvor ‘fort’ er det snakk om her? Etter et par timer eller en hel dag?

Hovedutfordringen her er jo at dere har to tilsynelatende veldig ulike behov for nærhet. Han føler seg nok litt dyttet til siden og blir litt desperat og du blir overveldet og får avsmak/klaus. Dere må snakke om dette og finne en gylden middelvei. Om dere har snakket om det men han ikke klarer å respektere dine grenser og du ikke klarer å strekke deg litt lenger uten at det blir for mye for deg så blir jo dette bare rot i lengden. 

Anonymkode: ebaf0...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan til tider føle meg kvelt av kjæresten da han skal være med meg 24/7, men jeg liker jo å være sammen med han og savner han med en gang han er borte. Men når jeg får den kvelningsfølelsen e.l. så ignorerer jeg det, for jeg setter faktisk pris på at han vil tilbringe tid med MEG. Det betyr jo at jeg blir prioritert. Og den dagen han ikke gjør det, da vil jeg begynne å stresse og lure på hva som er viktigere enn meg. Det er mer sårende enn mye annet.

Anonymkode: f5e55...49a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vet ikke hvordan hele situasjonen er, men måten du fremstiller hele bildet på så høres det ut som du ikke liker han så godt rett og slett. Er det noe du ikke forteller her? Hvorfor er det så viktig å få han ut av huset egentlig? De fleste nyforelskede kjærester gjør jo helt motsatt av deg.. de vil ikke at kjæresten skal gå. De vil ha dem der så lenge som mulig. Det høres ut som du stresser med å få han ut. Kan du prøve å forklare litt nærmere? Hvorfor skal han gå? Har du en avtalt eller vil du bare ha alenetid? Hvor ofte sender du han hjem uten noen god grunn? Hvordan er han ellers? 

Anonymkode: 77b0c...ff8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hvordan hele situasjonen er, men måten du fremstiller hele bildet på så høres det ut som du ikke liker han så godt rett og slett. Er det noe du ikke forteller her? Hvorfor er det så viktig å få han ut av huset egentlig? De fleste nyforelskede kjærester gjør jo helt motsatt av deg.. de vil ikke at kjæresten skal gå. De vil ha dem der så lenge som mulig. Det høres ut som du stresser med å få han ut. Kan du prøve å forklare litt nærmere? Hvorfor skal han gå? Har du en avtalt eller vil du bare ha alenetid? Hvor ofte sender du han hjem uten noen god grunn? Hvordan er han ellers? 

Jeg er introvert og trenger mye alenetid. Dette syntes typen min var helt ok og han ville ta hensyn. Når batteriene mine er utladet trenger jeg å få være alene. Når han da somler seg vekk og ikke hører på meg, kommer det dårlige humøret mitt. Ja jeg vurderer å gjøre det slutt med han for de fleste som svarer her sier jo at jeg er urimelig mot han og at dette er unormalt. Det var vel ikke helt det jeg spurte etter men. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er introvert og trenger mye alenetid. Dette syntes typen min var helt ok og han ville ta hensyn. Når batteriene mine er utladet trenger jeg å få være alene. Når han da somler seg vekk og ikke hører på meg, kommer det dårlige humøret mitt. Ja jeg vurderer å gjøre det slutt med han for de fleste som svarer her sier jo at jeg er urimelig mot han og at dette er unormalt. Det var vel ikke helt det jeg spurte etter men. 

For å svare på det du spør om.. Nei, jeg syns ikke du er kald mot han.. men jeg syns det hele er litt merkelig. Men ikke kaldt. 

Skrevet

Skjønner deg godt, ts. Jeg hadde blitt gal av somlinga. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...