AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #1 Skrevet i går, 14:55 Kjæresten min bruker så lang tid på å dra når våre veier skilles. Selv om jeg ikke har dårlig tid eller skal noe spesielt, så gruer jeg meg ofte til avskjeden. Når jeg er klar for å ta avskjed så er han fæl til å prate seg bort, eller skal vise meg noe på mobilen først. Så blir man sittende. Og så blir jeg hun bitchen som sier "nå MÅ du dra for jeg orker ikke ha deg her mer nå". Når jeg sa at nå er det på tide å dra, for en halvtime siden. Selve avskjeden drøyer også veldig. Det er masse kyss og klem og søte ord. Gjentagelser. Så mere kyss. Jeg føler meg så slem og kald som avbryter det og nærmest skyver han ut. Er jeg kald som reagerer sånn? Anonymkode: 33045...8b6
AnonymBruker Skrevet i går, 15:04 #2 Skrevet i går, 15:04 Du er jo ikke interessert i fyren. Du kommer bare til å irritere deg mer og mer og snart blir det andre ting også Anonymkode: e2e4d...f0c 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:05 #3 Skrevet i går, 15:05 Men hvis ingen av dere skal noe eller har dårlig tid, hvorfor er det så viktig for deg å få ham ut av huset raskest mulig? En ting er når man faktisk ikke har tid, men at du bare ikke orker å ha ham der lenger...? Anonymkode: cdca9...cee 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #4 Skrevet i går, 15:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er jo ikke interessert i fyren. Du kommer bare til å irritere deg mer og mer og snart blir det andre ting også Anonymkode: e2e4d...f0c Jo, jeg elsker han. Men har bare ikke ork til at hver gang vi skal si hadet så skal det være et timeslangt prosjekt. For min del kunne vi gitt hverandre et kyss og en lang klem og sagt hadet. Han skal kysse 50 ganger med makt omtrent og holde rundt hverandre i evigheter før det omsider er hadet. Er jeg virkelig så sær? Anonymkode: 33045...8b6
AnonymBruker Skrevet i går, 15:08 #5 Skrevet i går, 15:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvis ingen av dere skal noe eller har dårlig tid, hvorfor er det så viktig for deg å få ham ut av huset raskest mulig? En ting er når man faktisk ikke har tid, men at du bare ikke orker å ha ham der lenger...? Anonymkode: cdca9...cee Fordi jeg blir fort sliten og trenger alenetid. Han er klar over dette. Anonymkode: 33045...8b6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #6 Skrevet i går, 15:19 Marker at nå er det på tide å dra- ved hjelp av kroppsspråket, språket generelt og beveg deg mot døra. Gi han et langt kyss, og så gå mot døra og si «okei, på tide for meg å roe ned. Gleder meg til å se deg igjen « Anonymkode: 67f01...079
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #7 Skrevet i går, 15:19 Forstår begge parter. Dere må møtes på midten. Han forstår ikke ditt behov for alenetid, og du reagerer med å bli noe kvass. Forstår at du reagerer sånn altså. Men hva med å ta en ordentlig prat om dette? Det kan oppleves sårt for han å bli "kastet ut"(det er jo ikke det som skjer, men likevel). Noen tar ikke hint så lett, kanskje du må forklare mer hva du har behov for. Anonymkode: e8ae2...1b2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #8 Skrevet i går, 15:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Marker at nå er det på tide å dra- ved hjelp av kroppsspråket, språket generelt og beveg deg mot døra. Gi han et langt kyss, og så gå mot døra og si «okei, på tide for meg å roe ned. Gleder meg til å se deg igjen « Anonymkode: 67f01...079 Jeg gjør dette. Reiser meg ofte opp for å markere at nå er det nok for meg for i dag, og må ofte dra han opp av sofaen faktisk, fordi han prater seg bort eller må ordne noe på mobilen etc. Vi har snakket om det, og han tar hensyn i blant men så sklir det tilbake da...... Anonymkode: 33045...8b6
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #9 Skrevet i går, 15:25 Ts over. Glemte å skrive at før jeg reiser meg opp så sier jeg fra om at nå er jeg sliten og vi får ses en annen dag. Anonymkode: 33045...8b6
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #10 Skrevet i går, 15:47 Oi, jeg hadde ikke orket et forhold med deg tror jeg. Har en eks som er slik du beskriver, og innimellom kunne det gjøre meg fryktelig stresset, fordi jeg hadde ting jeg måtte gjøre. Klarte likevel å si i fra på en hyggelig måte, slik at han forsto at nå måtte vi avslutte. Men fordi du er sliten? Veldig spesielt å måtte kaste ut typen fordi du er sliten, er han så slitsom å ha på besøk? Kan han ikke underholde seg selv mens han er hos deg? Anonymkode: eccf1...e33 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #11 Skrevet i går, 15:56 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, jeg hadde ikke orket et forhold med deg tror jeg. Har en eks som er slik du beskriver, og innimellom kunne det gjøre meg fryktelig stresset, fordi jeg hadde ting jeg måtte gjøre. Klarte likevel å si i fra på en hyggelig måte, slik at han forsto at nå måtte vi avslutte. Men fordi du er sliten? Veldig spesielt å måtte kaste ut typen fordi du er sliten, er han så slitsom å ha på besøk? Kan han ikke underholde seg selv mens han er hos deg? Anonymkode: eccf1...e33 Jeg sier også fra på en hyggelig måte. Men han respekterer det ikke. Ja, fordi jeg er sliten. Det er ikke så mye å gjøre på hyblene våre anet enn å sitte oppå hverandre og jeg trenger faktisk alenetid. Jeg er vel rar da I guess. Anonymkode: 33045...8b6
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min bruker så lang tid på å dra når våre veier skilles. Selv om jeg ikke har dårlig tid eller skal noe spesielt, så gruer jeg meg ofte til avskjeden. Når jeg er klar for å ta avskjed så er han fæl til å prate seg bort, eller skal vise meg noe på mobilen først. Så blir man sittende. Og så blir jeg hun bitchen som sier "nå MÅ du dra for jeg orker ikke ha deg her mer nå". Når jeg sa at nå er det på tide å dra, for en halvtime siden. Selve avskjeden drøyer også veldig. Det er masse kyss og klem og søte ord. Gjentagelser. Så mere kyss. Jeg føler meg så slem og kald som avbryter det og nærmest skyver han ut. Er jeg kald som reagerer sånn? Anonymkode: 33045...8b6 Høres ikke veldig hyggelig ut. hva gjør du når du er alene da, som han ødelegger? Jeg liker også alenetid, og setter pris på å kunne ligge på sofaen å scrolle eller se på tv uten så mye prat. Han kunne fint være hos meg, så lenge han respekterte at jeg var sliten og trengte alenetid- selv med han i huset. Anonymkode: eccf1...e33 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts over. Glemte å skrive at før jeg reiser meg opp så sier jeg fra om at nå er jeg sliten og vi får ses en annen dag. Anonymkode: 33045...8b6 Da respekterer han deg ikke og er egoistisk. Ta en ordentlig part med han og fortell det du skriver til oss her. Om han ikke tar det til seg, så bør du revurdere forholdet. Kjærligheten til deg selv bør komme foran Anonymkode: 67f01...079
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Jeg blir også fort sliten med behov for ro og alenetid, men med noen mennesker kan jeg ha ro og alenetid mens de er i rommet - og jeg kan ikke se for meg å være kjæreste med noen som ikke var i den kategorien og som jeg måtte hive ut fordi jeg ikke orket å ha ham rundt meg. Anonymkode: cdca9...cee 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden Herregud for et mareritt.. hadde dumpet han i går. Anonymkode: b4871...867
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Det er fryktelig slitsomt i lengden med en klengete kjæreste. Til å få klaus av. Anonymkode: 69efb...053
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Typen min sa bare at vi ikke trengte å bruke en time på å si hadet, med humor. Så nå roper jeg bare hadet, og han løper for å gi meg kos. Så enkelt var det. Anonymkode: 16013...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden For en noldus av en mann. Typisk rødt flagg Bytt han ut Anonymkode: 202d6...056
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden Jeg skjønner deg kjempegodt. Når han sier at han skal dra, så innstiller du deg på det og at du snart får alenetid. Sånn uthaling av tid og 50 hadet-kyss høres bare barnslig og klengete ut. Klarer du å si det rett ut? "Når du sier at du skal gå, så trenger jeg at du går med en gang. Et kyss holder." Anonymkode: 3685c...c29 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Trenger du så mye alenetid og blir så sliten av kjæresten - da trenger du en annen kjæreste, helst en som ikke er så investert i deg 😉 Anonymkode: a120b...cec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå