AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Skrevet 21. november Som barn opplevde jeg gjentatte ganger overgrep fra en i familien. Hadde egentlig bearbeidet dette. Jeg ble sammen med min samboer for noen år siden og flyttet til han. Han hadde barn fra før, hans eks lagde kvalme fra dag 1. Jeg ble trakassert og hun spredte stygge rykte om meg på bygda. Og sprer fortsatt rykter enda. Det stoppet med trakasseringen etter at politet hadde en prat med henne. For meg så opplevdes det her som en slags type ny overgrep og jeg sliter nå bare å se navnet hennes. Hun jobber i kommunen og det kommer av og til ting som det står navnet hennes på og jeg kjenner at jeg blir kvalm og uvel. Kan det være at jeg opplevde såpass stor traume at derfor så reager jeg sånn? Jeg hater også at hun kommer på min gårdsplass og leverer utstyr, delvis fordi jeg hater å se trynet hennes og delvis fordi hun ser på meg med stygge blikk. jeg ønsker ikke å ha det sånn og lurer egentlig nå på om jeg i det hele tatt kommer til å komme videre i livet eller om jeg rett og slett må gå fra min samboer og flytte langt vekk fra der jeg bor. Anonymkode: be94d...db5
AnonymBruker Skrevet 21. november #2 Skrevet 21. november Nei, fy faen hva du har blitt utsatt for. Den dama der høres ikke god ut å få tett på seg. Og det tror jeg gjelder alle, uansett om en hadde bagasje med seg. Du sier du "egentlig" hadde bearbeidet dette, betyr det at du egentlig ikke har det? Det er jo dumt om du må forlate en du elsker fordi noen ødelegger så for deg. Det går absolutt an å komme videre i livet, spørsmålet er vel om du er villig til og ønsker å oppsøke noe type traumebehandling eller hjelp for dette, hvor mye du er villig til å jobbe med det, for jobb er det. Men det er absolutt mulig. Anonymkode: f5b88...a1f
AnonymBruker Skrevet 21. november #3 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, fy faen hva du har blitt utsatt for. Den dama der høres ikke god ut å få tett på seg. Og det tror jeg gjelder alle, uansett om en hadde bagasje med seg. Du sier du "egentlig" hadde bearbeidet dette, betyr det at du egentlig ikke har det? Det er jo dumt om du må forlate en du elsker fordi noen ødelegger så for deg. Det går absolutt an å komme videre i livet, spørsmålet er vel om du er villig til og ønsker å oppsøke noe type traumebehandling eller hjelp for dette, hvor mye du er villig til å jobbe med det, for jobb er det. Men det er absolutt mulig. Anonymkode: f5b88...a1f Ja jeg trodde jeg hadde bearbeidet det fordi det plagde meg ikke, jeg tenkte ikke på i det hele tatt. Men det plutselig kom når denne dama begynte å plage meg. Det er en slags følelse inni hele meg av å føle urettferdighet. Hvorfor blir jeg behandlet så dårlig når jeg ikke har gjort noe galt. Anonymkode: be94d...db5
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Skrevet 21. november Svaret er rett og slett terapi og vilje til å bli bedre. Anonymkode: e3b86...76f
AnonymBruker Skrevet 21. november #5 Skrevet 21. november Jeg tror ikke dette har noe med traumet ditt fra barndommen å gjøre. Høres ut som en helt normal reaksjon på det du har opplevd. Hadde blitt kvalm selv! For en *****! Anonymkode: 1b28e...b39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå