AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Nettopp klikket hjem denne. Nysgjerrig på dommen fra kg damene. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1309068001.html Jeg kan ikke være den eneste som liker denne da den så og si er utsolgt etter å ha kommet i nettbutikken Anonymkode: 5e8d5...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Liker veldig godt skjorter av denne typen og har flere. Får veldig mange komplimenter for de. Anonymkode: 521b0...66d 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Kommer an på hvordan den brukes. Veldig fin på modellen, der den er nedi buksen. Fine detaljer. Men, på meg hadde den blitt for vid og lang, hadde ikke fått plass til alt stoffet stappet i buksa. Modellen er nok både høy og tynn, mens jeg er lav og slank. Hadde eventuelt måtte sy den inn og lagt den opp, mens armene nok hadde passet (har lange armer, men ikke lang overkropp). Anonymkode: ff9b9...c6d
Morpheus Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg har sett en Seinfeld episode om den skjorta Fin! 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Du bør ha en diagnose eller 4 for å gå i den skjorta Anonymkode: 1a469...830
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg liker den. Og jeg liker at den er 100% bomull. Anonymkode: 1480b...3b3
Comfy Pysjamas Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Ikke min stil, men elsker når folk kjører sin egen greie. Jeg syntes det er kult når folk skiller seg ut
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Morpheus skrev (9 minutter siden): Jeg har sett en Seinfeld episode om den skjorta Fin! 😄 ! Jeg og! Anonymkode: 9ea7f...5aa
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #9 Skrevet 16 minutter siden Uff den er rar med den kragen Anonymkode: 11bf5...36a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå