AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:46 #1 Skrevet fredag kl. 13:46 Jeg ba en jeg liker på date, men opplevde at vedkommende "ghostet" avtalen. Tok ikke kontakt på noen måte, da jeg tenker at det å ghoste noen er en VELDIG tydelig beskjed. Følte meg SÅ DUM som sto der og ventet...:( Problemet er bare at vi er en del av samme miljø, og ser hverandre derfor regelmessig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg, da vi hadde en flørt på gang over tid, og jeg inviterte på en date, noe vedkommende takket ja til. Så ble jeg ghostet...men opplever fortsatt at hen stirrer på meg. Hen har ikke forsøkt å komme bort til meg eller forklare meg noe, bare stirrer på avstand. Har opplevd hen som veldig, veldig nervøs og uerfaren, og at det har kostet mye å være i nærheten av meg og å vise interesse. Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg nå. Noen kloke ord? Anonymkode: 1aee1...a36 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:49 #2 Skrevet fredag kl. 13:49 Hold avstand. Virker som hen sliter med noe... Psykisk ustabilitet kan være...🤔 Om du er modig så kan du spørre hen hvordan det går? Være høflig. Spørs hvor mye du bryr deg og orker. Vær forberedt på avvisning... Anonymkode: f1bba...7fe 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:50 #3 Skrevet fredag kl. 13:50 Spør hva han glaner på neste gang han står der som en tufs å stirrer. Dette er vel ikke noe å tenke på?? Drit i han, ingen vil ha evneveike menn som ikke holder avtaler og stirrer som en freak Anonymkode: e1efb...3d7 5 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:52 #4 Skrevet fredag kl. 13:52 Hvilket miljø er det snakk om? Er det idrett, skole, eller noe annet? Om det f.eks er rus miljø så hold deg borte. De som ghosther ikke holder avtaler og fortsetter å stirre på deg er det noe i veien med uansett. Anonymkode: 20e5b...c76 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:53 #5 Skrevet fredag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket miljø er det snakk om? Er det idrett, skole, eller noe annet? Om det f.eks er rus miljø så hold deg borte. De som ghosther ikke holder avtaler og fortsetter å stirre på deg er det noe i veien med uansett. Anonymkode: 20e5b...c76 Det er ikke et rusmiljø, eller noe slikt som kan forklare atferden. Anonymkode: 1aee1...a36
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:54 #6 Skrevet fredag kl. 13:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hold avstand. Virker som hen sliter med noe... Psykisk ustabilitet kan være...🤔 Om du er modig så kan du spørre hen hvordan det går? Være høflig. Spørs hvor mye du bryr deg og orker. Vær forberedt på avvisning... Anonymkode: f1bba...7fe Men jeg er jo allerede avvist...kommer ikke til å prøve igjen. Anonymkode: 1aee1...a36
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:54 #7 Skrevet fredag kl. 13:54 Samme skjedde meg, bare at det var han som inviterte på date. Vi møttes tre ganger, før han ghostet meg. Svarte ikke på meldinger, svarte ikke når jeg ringte. Vi var i samme omgangskrets og han latet bare som ingenting når vi møttes med felles venner. Oppførte seg som at vi aldri hadde vært på noen dates. Jeg konfronterte han til slutt og da la han seg flat og unnskyldte. Han sa han var for feit til å tørre å si at han ikke lenger var interessert på den måten.. Anonymkode: dc3f2...682 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:55 #8 Skrevet fredag kl. 13:55 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spør hva han glaner på neste gang han står der som en tufs å stirrer. Dette er vel ikke noe å tenke på?? Drit i han, ingen vil ha evneveike menn som ikke holder avtaler og stirrer som en freak Anonymkode: e1efb...3d7 Haha, du har et poeng. Jeg ønsker ikke han, men vil likevel aldri finne på å såre noen med vilje. Anonymkode: 1aee1...a36
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:55 #9 Skrevet fredag kl. 13:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme skjedde meg, bare at det var han som inviterte på date. Vi møttes tre ganger, før han ghostet meg. Svarte ikke på meldinger, svarte ikke når jeg ringte. Vi var i samme omgangskrets og han latet bare som ingenting når vi møttes med felles venner. Oppførte seg som at vi aldri hadde vært på noen dates. Jeg konfronterte han til slutt og da la han seg flat og unnskyldte. Han sa han var for feit til å tørre å si at han ikke lenger var interessert på den måten.. Anonymkode: dc3f2...682 Ikke feit, men feig 😅 Anonymkode: dc3f2...682 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:57 #10 Skrevet fredag kl. 13:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme skjedde meg, bare at det var han som inviterte på date. Vi møttes tre ganger, før han ghostet meg. Svarte ikke på meldinger, svarte ikke når jeg ringte. Vi var i samme omgangskrets og han latet bare som ingenting når vi møttes med felles venner. Oppførte seg som at vi aldri hadde vært på noen dates. Jeg konfronterte han til slutt og da la han seg flat og unnskyldte. Han sa han var for feit til å tørre å si at han ikke lenger var interessert på den måten.. Anonymkode: dc3f2...682 For en feiging du møtte på! Men dette er jo litt annerledes, da vi ikke har vært på noen date og jeg fortsatt blir stirra på.. Anonymkode: 1aee1...a36
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:09 #11 Skrevet fredag kl. 14:09 Kan det være angsten som stoppet ham? i min ungdom fikk jeg svar på slike spørsmål når vi var dritings på fest. Anonymkode: a21b2...b01 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:30 #12 Skrevet fredag kl. 14:30 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For en feiging du møtte på! Men dette er jo litt annerledes, da vi ikke har vært på noen date og jeg fortsatt blir stirra på.. Anonymkode: 1aee1...a36 Føler litt at når dere ikke engang har vært på date, så er du kanskje ikke så emosjonelt investert heller?:) Spør han - «Hei! Litt kjipt at du ditcha daten uten å gi beskjed. Ser at du stirrer på meg, er det noe jeg kan hjelpe deg med?» Anonymkode: dc3f2...682 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:20 #13 Skrevet fredag kl. 20:20 Jeg hadde nok konfrontert vedkommende og sagt at "Jeg synes du er feig! Du avtaler ikke å møte noen for å så ikke dukke opp eller si ifra. Jeg var interessert i å bli bedre kjent med deg, men atferden din med å ikke dukke opp, si ifra og være ærlig er temmelig patetisk" SÅ hadde jeg takket dating gudene for at jeg slapp unna en kule og aldri sett meg tilbake 🤗 Anonymkode: 7ac77...e4c 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:29 #14 Skrevet fredag kl. 20:29 Hvor tydelig var avtalen? Jeg synes det er skikkelig feigt å bare ditche slikt, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke spør hva som skjedde? Anonymkode: 9c8ae...daa 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:34 #15 Skrevet fredag kl. 20:34 Ikke initier noe som helst, ikke gi oppmerksomhet, vær avmålt og kjølig. Må dere interagere, vær høflig, men kort. Det er ham dette er dritpinlig for, ikke deg. Det er han som dreit seg ut. Anonymkode: b10c1...a75 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:12 #16 Skrevet lørdag kl. 15:12 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor tydelig var avtalen? Jeg synes det er skikkelig feigt å bare ditche slikt, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke spør hva som skjedde? Anonymkode: 9c8ae...daa Avtalen var helt tydelig og konkret, som i "ses der og der kl.12". Så jeg sto og ventet, før jeg skjønte at ingen ville komme. Jeg har ikke kontaktdetaljene hans, men han hadde mine. Anonymkode: 1aee1...a36 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:14 #17 Skrevet lørdag kl. 15:14 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke initier noe som helst, ikke gi oppmerksomhet, vær avmålt og kjølig. Må dere interagere, vær høflig, men kort. Det er ham dette er dritpinlig for, ikke deg. Det er han som dreit seg ut. Anonymkode: b10c1...a75 TAKK! Jeg vet at det er han dette er pinlig for, men det hjelper med en påminnelse. Anonymkode: 1aee1...a36 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:18 #18 Skrevet lørdag kl. 15:18 Så dårlig gjort mot deg å la deg stå å vente uten å dukke opp! enig med rådet over her. Hver høflig men ikke prat med han utover det du må Anonymkode: 5f6ac...acc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:25 #19 Skrevet lørdag kl. 15:25 Jeg tenker jo at det naturlige om du ble stående uten at vedkommende dukket opp og dere kjente hverandre på forhånd ville vært å ringe og høre hva som stod på. Og om du da ikke fikk svar? Da ville det vært naturlig å spørre neste gang dere møttes. Ikke for å konfrontere noen - det er man sjelden til aldri tjent med - men fordi det er et helt legitimt spørsmål. Selv om du nå ikke har valgt å spørre så kan du jo gjøre det - neste gang dere treffes. Alternativt kan du selvsagt spørre enhver av deres felles bekjente, eller for den del samtlige av dem. Husk også at det ikke er din oppgave å holde denne personens sin valgte adferd hemmelig. Du står fritt til å fortelle gud og hvermann at vedkommende bare ikke dukket opp på date. Inkludert personer som kjenner dere begge. Dersom hen ikke ville at slikt ble kjent ville hen jo ikke valgt denne adferden. Anonymkode: 34f94...c3d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:40 #20 Skrevet lørdag kl. 15:40 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker jo at det naturlige om du ble stående uten at vedkommende dukket opp og dere kjente hverandre på forhånd ville vært å ringe og høre hva som stod på. Og om du da ikke fikk svar? Da ville det vært naturlig å spørre neste gang dere møttes. Ikke for å konfrontere noen - det er man sjelden til aldri tjent med - men fordi det er et helt legitimt spørsmål. Selv om du nå ikke har valgt å spørre så kan du jo gjøre det - neste gang dere treffes. Alternativt kan du selvsagt spørre enhver av deres felles bekjente, eller for den del samtlige av dem. Husk også at det ikke er din oppgave å holde denne personens sin valgte adferd hemmelig. Du står fritt til å fortelle gud og hvermann at vedkommende bare ikke dukket opp på date. Inkludert personer som kjenner dere begge. Dersom hen ikke ville at slikt ble kjent ville hen jo ikke valgt denne adferden. Anonymkode: 34f94...c3d Jeg har ikke kontaktdetaljene hans. Da jeg spurte og vi avtalte, hadde jeg ikke min mobil der, så han tok mitt nummer og vi laget en helt konkret avtale med dag, tidspunkt og sted. Har sett han siden, og han stirrer på meg, men kommer ikke bort og forklarer. Det kunne han gjort, men gjør ikke det. Har ikke oppført meg noe sint eller demonstrativt i ansiktsuttrykk eller kroppsspråk. Jeg lurer ikke på hvorfor han ikke kom. Jeg lurer bare på hvordan det er lurt å forholde seg til han nå. Anonymkode: 1aee1...a36 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå