Gå til innhold

Nyfødt baby og storesøster som spiller håndballkamper/fotballkamper..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det greit at baby blir med på det?  Er jo bråkete så tenker de burde bli litt større først. Når tenker dere det er greit?

Anonymkode: f5d57...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter uke 6. Vi venter til den verste barseltiden var over.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å bruke hørselvern :) ingen problem.

Anonymkode: 8dd2c...b33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnehåndball er jo ikke akkurat landskamper med fyll og kubjeller. Vår yngste lå i vognbaggen sin og var med overalt. Vent noen uker, og se an barnet. Hvis du mener "vente et par år til ikke er baby lengre", er det helt unødvendig for babyen skyld. Men hvis DU ikke ønsker se de kampene, er jo det at en baby gjerne skal sove, spise, byttes på en god unnskyldning de første månedene. Men pass da på å bytt på med faren hvem som blir hjemme og hvem som drar (la meg gjette, halvsøsken, hans barn som spiller...?).

Anonymkode: e0172...02a

Skrevet

Det er jo nesten enklere å ha med en nyfødt på sånt enn en større baby/småbarn. Så lenge babyen er frisk, er det ingen aldersgrense for sånt, akkurat som det heller ikke er aldersgrense for å gå på kafé eller tur i skogen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barnehåndball er jo ikke akkurat landskamper med fyll og kubjeller. Vår yngste lå i vognbaggen sin og var med overalt. Vent noen uker, og se an barnet. Hvis du mener "vente et par år til ikke er baby lengre", er det helt unødvendig for babyen skyld. Men hvis DU ikke ønsker se de kampene, er jo det at en baby gjerne skal sove, spise, byttes på en god unnskyldning de første månedene. Men pass da på å bytt på med faren hvem som blir hjemme og hvem som drar (la meg gjette, halvsøsken, hans barn som spiller...?).

Anonymkode: e0172...02a

Flere som har med bjeller og blir fort høylytt, har vært med på alt av kamper til nå og tenker gå glipp av minst mulig fremover. Er mitt barn som spiller! Baby tar ikke flaske så veldig avhengi av meg..

AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo nesten enklere å ha med en nyfødt på sånt enn en større baby/småbarn. Så lenge babyen er frisk, er det ingen aldersgrense for sånt, akkurat som det heller ikke er aldersgrense for å gå på kafé eller tur i skogen.

Tenkte på støy.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med vår 6 uker gamle baby. Han har kolikk, så vi var litt spente på hvordan det skulle gå. Men han sov bedre der enn noen andre plasser. Antakelig var det bakgrunnsstøyen som gjorde det. Han sov gjennom hele arrangementet i vogna si. 

Men så høy lyd at man trenger hørselvern er det da vel ikke😆 De ligger ganske isolert i vogna uansett. Ingen fare å plukke de opp heller. 

Anonymkode: 3be3b...62f

AnonymBruker
Skrevet

Fra start , er da null problem :)

Anonymkode: 3451d...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 13.39):

Når er det greit at baby blir med på det?  Er jo bråkete så tenker de burde bli litt større først. Når tenker dere det er greit?

Hadde med 1 uke baby i hall vi, for spiller selv. Ingen stress. 1,5 år nå og sover som en stein. Tåler all lyd osv. Om du venter er det mer eget behov, tenker jeg da. Ligger baby i vogn eller i sjal/bæretøy så vil ikke baby høre så mye uansett. 

Anonymkode: ffeec...b34

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en ikke-sak, er du redd for støy kan du jo bare ta på hørselvern.

Anonymkode: 47c8b...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...