Gå til innhold

Engangstørrmoppekluter

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt slikt? Har vært litt rundt men finner bare sånne man vasker.. Jeg hadde en rull med ark man dro av og kastet etterhvert, den var kjempegrei - men finner ikke igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sett noen på rull, men pakker med enkeltark selger de i allfall på en del Jerniabutikker.

Endret av Cata
Gjest Gjesta
Skrevet

Jif mopp fås i de aller fleste dagligvarebutikker, og funker utmerket.

Gjest Sabia
Skrevet
Jif mopp fås i de aller fleste dagligvarebutikker, og funker utmerket.

Har de ENGANGS TØRR mopper i jif? Har sett masse tørrmopper men ikke engangs, og masse engangs våt mopper..

Skal sjekke ut Jernia! :)

Skrevet

Jif har sånne hvite ark som brukes en gang, så det er vel engangstørrmopp? De har det i butikkene.

Gjest Gjesta
Skrevet
Har de ENGANGS TØRR mopper i jif? Har sett masse tørrmopper men ikke engangs, og masse engangs våt mopper..

Skal sjekke ut Jernia! :)

Ja, de fås i eske som er mørkeblå og hvit. Tror det koster rundt femtilappen for 15 kluter som kastes etter bruk.

Skrevet

Europris sine er mye billigere og veldig gode.

Gjest Sabia
Skrevet (endret)
Europris sine er mye billigere og veldig gode.

Fant ikke på Europris...? Er det på rull eller i pakke? Hvor mange i pakka? Var der på lørdag og det var bare ekstrahjelper som ikke visste.. Kanskje jeg får prøve midt i uka :)

Endret av Nivea
Skrevet
Fant ikke på Europris...? Er det på rull eller i pakke? Hvor mange i pakka? Var der på lørdag og det var bare ekstrahjelper som ikke visste.. Kanskje jeg får prøve midt i uka :)

De kommer i pakke, henger som regel ved siden av moppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...