AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:32 #41 Skrevet onsdag kl. 23:32 For et morsomt TV-eksperiment! Veldig gøy at NRK laget dette. Det er lærerikt, utfordrende, debattskapende og underholdende. Perfekt for NRK. Men de kunne godt ha droppet kjendisene, for flere av dem hadde helt feil fokus. Dette var ikke TV-produksjonen for å vise seg frem som morsom eller standhaftig, som de to yngste var utelukkende opptatt av. NRK burde ha valgt noen som ville tatt dette på det alvoret det fortjener. Tenk så mye mer interessant det hadde vært med folk med vanlige yrker. F.eks. en lærer eller sykepleier (god menneskekjenner?), en økonom eller IT-person (et øye for detaljer?), eller en håndverker (som kanskje til og med hadde hatt noen relevante førstehåndskunnskaper om arbeidsbilen). Men fy søren så frustrerende det var å sitte med hundre spørsmål som aldri ble stilt! Hva er yrket til Michael Pape? Kan han også være tømrer, og dermed ha sagflis på klærne? Han eide ikke bil, men disponerte han bil (f.eks. arbeidsbil)? Han bodde i en sokkelleilighet, ble de i hovedetasjen avhørt og hadde de hørt om han smalt i inngangsdøren da han kom hjem (jeg tviler på at en så dramatisk kar lukker døren forsiktig når han kommer beruset hjem fra fest og nettopp er blitt avvist av eksen). Og jeg har så mange spørsmål om det nachspillet! Var Pia med på nachspillet, eller hvor var hun 03.30? Hva tenker dere om vitnene? Hvem synes dere virket mest troverdige? Jeg lurer veldig på hvor mye info skuespillerne hadde, og om eventuelle småfeil skyldes mangelen på manus eller om det var lagt inn med vilje. Sånn som naboen med høreapparatet som sa at han selv hadde kontaktet politiet etter å ha lest i avisen, mens etterforskningslederen sa at politiet kontaktet naboen på en rundspørring i nabolaget. Jeg har så mange spørsmål! Anonymkode: b9d20...ad4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå