AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Skrevet 21. november Jeg har valgt 100% permisjon og så ulønnet i 5 mnd til. Har 1 mnd igjen av permisjonen og tenker å gradere slik at de neste 2 mnd jeg har 50/50 mammapermisjon og ulønnet. Resten blir ulønnet igjen. Kan jeg bare endre planen på NAV? Eller må jeg sende inn en revidert søknad om permisjon til arbeidsgiveren? Det er arbeidsgiveren som betaler meg og så krever refusjon fra NAV. Anonymkode: a39e5...cab
AnonymBruker Skrevet 21. november #2 Skrevet 21. november Du må både søke NAV og så informere arbeidsgiver Anonymkode: 225d0...17d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #3 Skrevet 21. november Det går enkelt å endre hvis arbeidsgiver er villig. Eneste du ikke kan endre på er å bytte mellom 80% og 100% i Nav. Men du kan ta ut 50% av den 100% permisjonen uten problemer 🤗 Anonymkode: 21c80...667 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Skrevet 21. november Du må bare være obs på at du ikke har krav til ulønnet permisjon når du har gradert i mellom om arbeidsgiver skulle bli vanskelig:) Anonymkode: aabaf...821
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå