AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:29 #21 Skrevet onsdag kl. 10:29 Kakemann og raggsokker 😀 Anonymkode: ea1dd...997
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:58 #22 Skrevet onsdag kl. 23:58 Har kjøpt sjokolade hjerter og en pk med julete til kalenderen på jobb:) Anonymkode: 8879e...b42
Strigiformes Skrevet i går, 08:02 #23 Skrevet i går, 08:02 AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 13.36): Istedenfor julekalender spis en julelunsj sammen der alle gir noe Anonymkode: 8f45c...cc5 De kan ha pakkelek. Det er supergøy 🙌
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #24 Skrevet i går, 08:30 Jeg gir en kvern med salt med noe ekstra smak, en liten julepynt og en hjemmestrikket klut. Kommer på litt over 100,- tilsammen men siden jeg hadde kluten (ubrukt altså 😆) liggende hjemme så tok jeg den med. Anonymkode: 48e76...f35 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Skrevet 23 timer siden Jeg har nok kopper og syns slik er unødvendig. Tar plass, og opp gjennom har de fleste fått noen kopper her og der. Jeg kunne likt en fin julepynt til treet. Har nok, men hver jul knuses noen, og kjekt med noe nytt. Noe spiselig som et par plater sjokolade, konfekt, julemarsipan, brente mandler, gode gammeldagse drops, en spekepølse osv. Om en ikke liker det selv, er det kjekt å ha noe å sette frem i besøk. En flaske med noe godt. F.eks gløgg eller juice. En god kaffe eller te Hjemmestrikkete sokker for de som kan det En pose med pene stearinlys, kubbelys eller stearinlys En pen håndsåpe på flaske Kjekt å få noe som kan brukes. Har selv fått en fin og enkel telysholder, jeg likte og har enda. Men har også fått kopp som jeg har masse av, og ikke var det en kopp i min stil heller. Har også fått dekor som ser jævlig ut. Unngår derfor selv å gi noe som er ment for hjemmet da folk har ulik stil. Anonymkode: b49aa...707
Irja Skrevet 23 timer siden #26 Skrevet 23 timer siden Flaxlodd, sjokolade, te, servietter, lys, julekule, julebrus. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #27 Skrevet 13 timer siden Si heller gode ord til hverandre,alle må skrive noe til noen.sett av tid til å løfte hverandre. Det hadde jeg ønsket meg. Anonymkode: abecd...bbe
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #28 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 13.36): Istedenfor julekalender spis en julelunsj sammen der alle gir noe Anonymkode: 8f45c...cc5 Hvorfor ikke svare på det ts spør om? Det ene utelukker vel ikke det andre? På min arbeidsplass har vi også adventskalender. Og julelunsj Anonymkode: 7af08...d69
endo Skrevet 2 timer siden #29 Skrevet 2 timer siden Tobias001 skrev (På 21.11.2025 den 15.50): For stusslige 100 kr får mang ingen ting. Det er berdre å droppe julekalender da enn å fylle den med søppel Hvorfor? Du spyr jo ut oppgulp her helt gratis. Så du kan jo ikke være så opptatt av penger? Ts: noe artig hjemmelagd med jobbtema kan være en klassiker. (Alt kommer egentlig an på hvordan kollegaene dine er)
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Skrevet 2 timer siden Hadde stått over. Anonymkode: 8e21f...cae
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Skrevet 1 time siden Refleks Lakris En god alkoholfri drikke Batteridrevet lys Anonymkode: 8db6a...af5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå