AnonymBruker Skrevet 21. november #1 Skrevet 21. november Vi skal ha adventskalender på jobben i år. Maks 100kr, må passe til begge kjønn. Hva ville DU likt å få? Anonymkode: a191c...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #3 Skrevet 21. november En morsom kaffekopp, eventuelt med noe godteri oppi. Anonymkode: 66bed...a23 4 1
Natttåke Skrevet 21. november #8 Skrevet 21. november Alltid glad for litt spiselig. Ikke duftlys. De er skrekkelige. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 21. november #9 Skrevet 21. november Koffeinfrie teposer. Jule-te gjerne! Hyggelig kopp. Kapsler til jobbens nespresso. Mørk 70-sjokolade. Pen post it-blokk. (Jobber med barn så kan tillate meg gøyere lapper☺️)
AnonymBruker Skrevet 21. november #10 Skrevet 21. november Håndkrem flaxlodd håndsåpe vanter😅🤶🏻 Anonymkode: 047ff...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. november #11 Skrevet 21. november Flaxlodd. God sjokolade eller kaffe, eller noe annet spiselig. Vil ikke ha kopp eller julepynt, sånt vil jeg velge selv (mye ræl som samler seg opp om man skal få slikt hele tiden). Anonymkode: 0ab42...caa 3
AnonymBruker Skrevet 21. november #12 Skrevet 21. november Sjokoladehjerter og en alkoholfri ginger joe 🥰 Anonymkode: fd733...c25
AnonymBruker Skrevet 21. november #13 Skrevet 21. november Jeg ville satt pris på noe spiselig, tror jeg. En liten gavepose med pasta og pastasaus/pesto av et litt ordentlig merke? Nissesjokolade Kakao i gaveeske m/minimashmellows Evt. noe julete som jeg kunne brukt til å pynte opp på jobb? Liten lysslynge med usb lading? Et lite juletre eller noe pynt som kunne henges opp på PC/skillevegger? God sjokolade - generelt Noe praktisk? Et bra kjøkkenredskap? En liten krukke med sukkertøy? Anonymkode: b0d07...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #14 Skrevet 21. november Jeg ville hatt et kubbelys eller duftlys - uten julelukt, for det synes jeg er kvalmende. Kakao også kanskje, men ikke sjokolade. Håndkrem, og gjerne flaxlodd! Kunne også tenkt meg en liten flaske med vin. Anonymkode: c3246...dab 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #15 Skrevet 21. november Kjempefine tips alle sammen - takk skal dere ha! ☺️ Anonymkode: a191c...b3d
Tobias001 Skrevet 21. november #16 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi skal ha adventskalender på jobben i år. Maks 100kr, må passe til begge kjønn. Hva ville DU likt å få? Anonymkode: a191c...b3d For stusslige 100 kr får mang ingen ting. Det er berdre å droppe julekalender da enn å fylle den med søppel 1
Amatariel Skrevet mandag kl. 12:22 #17 Skrevet mandag kl. 12:22 Noe spiselig (sjokolade/lakris) eller flaxlodd.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:33 #18 Skrevet mandag kl. 12:33 Jeg ville likt sjokolade, julekaffe. Får jeg en kopp så fantaserer jeg om å knuse den Anonymkode: aedba...ae6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:36 #19 Skrevet mandag kl. 12:36 Istedenfor julekalender spis en julelunsj sammen der alle gir noe Anonymkode: 8f45c...cc5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:27 #20 Skrevet mandag kl. 13:27 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Istedenfor julekalender spis en julelunsj sammen der alle gir noe Anonymkode: 8f45c...cc5 Vi skal ha julelunsj også. Jeg påvirker ikke om adventskalenderen finner sted eller ikke. Trengte bare gavetips, og det har jeg fått ☺️ Anonymkode: a191c...b3d 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå