Gå til innhold

Mannetanker om dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gratis skrev (24 minutter siden):

Feminismen og den seksuelle revolusjonen ville at kvinner skulle slippe skam, etikk og moral.
Alt for å ha sex med de samme forutsetningene som menn.
Litt seint å angre nå og snakke om å såre andre. Mulig informasjonen om kjønnsforskjellene ikke helt nådde frem til alle, men ærlig talt. 
En mann som gjennom lang tid har levd i mørket for kvinner, hvorfor skal han være redd for å såre noen når han årevis seinere får oppmerksomhet fra alle.

Fordi det å finne kjærligheten er så enormt mye mer verdt enn å knulle rundt? 

De menn jeg kjenner som trengte noen år på å vokse inn i seg selv fant seg flotte damer, fikk barn og er lykkelige. Antagelig mer lykkelige enn dem som ble bitre og "skal ta igjen ". Men så skylder de ikke på kvinner angående at DE knapt klarte å prate normalt med kvinner før opp i rundt 30- årene. 

Anonymkode: 577c5...be3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kompis, det er ikke noe nytt at gutta trikser med damene for å få ligge. Det har skjedd i alle tider. Det er det spillet handler om. Jeg tipper du er en av dem som ikke hadde denne muligheten.

Anonymkode: 93aad...f3f

Men det er jo nettopp dette som er problemet - at man "trikser med damene". Slutt med det!

Det er bare så hinsides teit. Det er lett å sitte her og late som at de som "trikser" lykkes. Det gjør de som regel ikke, over 90% av tilfellene blir avslørt. Og med på dragsuget kommer det ørten false positives, fordi en mann som faktisk bare vil ligge inntil og kose uten noe mer ikke blir stolt på fordi noen kanskje har en personlig erfaring med noen som har "trikset" (les: løyet) og prøvd seg likevel, eller at det er en del av den "maskuline" stereotypen man gjerne trer over menn og man derfor bare antar at "maskulinitet betyr sånn".

Jeg aner ikke hva du tipper ut fra, men jeg ville satset på noe annet enn lotto eller langoddsen hvis denne gjetningen din er representativ for dine ferdigheter på feltet.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
knooters skrev (26 minutter siden):

Men det er jo nettopp dette som er problemet - at man "trikser med damene". Slutt med det!

Det er bare så hinsides teit. Det er lett å sitte her og late som at de som "trikser" lykkes. Det gjør de som regel ikke, over 90% av tilfellene blir avslørt. Og med på dragsuget kommer det ørten false positives, fordi en mann som faktisk bare vil ligge inntil og kose uten noe mer ikke blir stolt på fordi noen kanskje har en personlig erfaring med noen som har "trikset" (les: løyet) og prøvd seg likevel, eller at det er en del av den "maskuline" stereotypen man gjerne trer over menn og man derfor bare antar at "maskulinitet betyr sånn".

Jeg aner ikke hva du tipper ut fra, men jeg ville satset på noe annet enn lotto eller langoddsen hvis denne gjetningen din er representativ for dine ferdigheter på feltet.

Du sier noe der. Menn med ærlige intensjoner må virkelig bevise at de har det, fordi som kvinne går man jo nesten ut fra at de fleste menn bare er ute etter kortvarig moro. Slik var det da jeg var ung, og slik er det nå også. Bare verre, siden noen har klart å overbevise mange unge menn om at man må ligge med mange kvinner for å ikke være en taper.

Hvilket fører til at veldig mange kvinner gjør seg ikke- tilgjengelig for noen menn overhodet. Man vet jo ikke hvem som er ekte og ærlig. Synd for de oppriktige og ærlige menn, som faller i skyggen på grunn av skepsis, og blir avvist og mistenkeliggjort når de prøver seg på en kvinne. Veldig synd for oss som gjerne skulle hatt en hyggelig svigersønn etterhvert også. 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Runnah skrev (På 22.11.2025 den 12.44):

Med respekt, i en vennlig tone. Kan ofte være legitime grunner til å være frustrert, men tilnærmingen er helt vesentlig. Hvis man for eksempel begynner å si "nå får du skjerpe deg og begynne å bidra her hjemme, jeg er ikke moren din", da er man på ville veier.

Har ærlig talt vanskelig for å respektere voksne menn som ikke tar sin del av ansvar og arbeidsoppgaver i hus og heim.

Anonymkode: db980...d2f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ærlig talt vanskelig for å respektere voksne menn som ikke tar sin del av ansvar og arbeidsoppgaver i hus og heim.

Anonymkode: db980...d2f

Det er off topic 

Skrevet
Runnah skrev (3 timer siden):

Det er off topic 

Nå får du skjerpe deg, jeg er ikke moren din, det er neppe første melding man har fått angående dette, og det er selvfølgelig svært vesentlig at alle har sin tålegrense før de begynner å miste både tålmodighet og respekt. 

Respekt og vennlighet er ikke noe bare kvinner skal gi menn. Å ikke ta sin del av husarbeidet og dytte det over på kvinnen er verken å vise henne respekt eller vennlighet. Før eller siden vil da tonen bli skarp, og det er berettiget. 

Respekt og vennlighet går man tom for når det ikke er gjensidig. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...