AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #1 Skrevet 21. november 2025 I mange tråder dukker det opp spørsmål om hvor tidlig man skal ha sex. Første date? Andre date? Senere? Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er hvordan jeg har tenkt gjennom de årene jeg har gjort slikt. Utgangspunktet mitt er styrende. Er jeg i en fase eller i et humør der jeg er opptatt av å få sex, er hjernen min koblet på det. Mange har sikkert hørt teorien om at menns hjerne er oppdelt i mentale "bokser", der man enten er det ene stedet eller det andre, og der man lukker en boks før man kan gå over i den neste. Jeg er sånn på en del områder. Så dersom hjernen min er i "ha sex"-boksen, skal det litt til å komme over i "kanskje dette kan bli noe mer"-boksen. Det betyr at jeg har gått til en del dater med en klar agenda, nemlig å se om jeg kan få ligge med dama allerede første gangen, eller i verste fall den neste. Hvis hun ikke egentlig er min type, og jeg ikke får sex første dag, kan det hende jeg hopper av (ghoster), og skifter fokus til en annen datingkandidat. Maks to dater og hvis sexen bare er grei, blir det ikke en tredje date. Hvis jeg har en mer seriøs approach, er jeg mer kresen når jeg ser etter date. Det holder ikke med bare pupper og puls, jeg blir opptatt av utseende, hva hun tenker, hva hun driver med og dypere ting. Hvis hun da signaliserer vilje til sex på første date, vil jeg ligge med henne, men hun blir mindre interessant. Spenningen blir utløst for tidlig. Jeg blir skuffet. Jeg hadde tro på at hun var noe spennende og interessant, og så kommer klimaks tidligere - før relasjonen får tid til å bygge seg opp. Da kan piffen gå ut av det som kunne blitt noe mer på sikt. At dette er noe hun har gjort flere ganger før, med andre, er ikke viktig. Det viktige er at vi ikke får latt det hele bygge seg opp over tid. Jeg aner ikke om andre menn er som meg, men en del vil nok kjenne seg igjen. For kvinner kan det være lurt å tenke gjennom dette. Hvis en mann nokså umiddelbart er opptatt av sex, er han kanskje bare opptatt av det - og så ikke noe mer. Hvis han er mer "langsom" kan det være lurt å la sexen vente til kanskje femte daten. Og selv om du har lyst, og kjenne at han har, vent likevel. Husk at selv om menn kan tenke slik jeg sier, vil de alltid - likevel - ha sex dersom de kan. Det betyr ikke at de innerst inne foretrekker at det skjer. Et kyss på munnen på andre date, et kyss med tunge på den tredje og klining/petting på fjerde er progersjon god nok dersom relasjonen virker interessant nok. Imens blir man kjent, snakker sammen, og lager noe mer solid på den måten. (Og selvsagt finnes alle disse unntakene, der man knuller som kaniner på første date, blir gift uken etter år feirer sølvbryllup deretter. Men det er vel nettopp unntakene, kanskje?) Anonymkode: 8de22...bcc 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #2 Skrevet 21. november 2025 Informerer du ikke fra start om hva du er ute etter? Anonymkode: 8ac4c...94b 7 14
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #3 Skrevet 21. november 2025 Du spiller spill med mennesker. Lær deg ærlig og åpen kommunikasjon. Dette er utnyttelse. Om du mister spenning, så forteller det meg at det var kun det du var ute etter i utgangspunktet. Om det er kun sex du vil ha så ha en FF. Å såre andre mennesker for egen vinning er ikke greit. Anonymkode: 2e8b3...b2c 11 13
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Informerer du ikke fra start om hva du er ute etter? Anonymkode: 8ac4c...94b Selvfølgelig gjør han ikke det. Da får han jo ikke pult i det hele tatt. Hvilken dame hadde sagt "ja" til et one night stand med en mann som synes hun "ikke er hans type" og bare duger til engangssex? Cirka ingen. Anonymkode: df78a...ace 3 14
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #5 Skrevet 21. november 2025 Og derfor mine damer og herrer er det så mange kvinner som heller gir opp menn og heller forblir single. Hvem orker å gå på smell etter smell når man tenker man kanskje har funnet noen? Bare for å være ett hull med pupper og puls. Det hjelper ikke å være tilbakeholden på sexen heller, for mange menn som han her, de mister interessen likevel så fort jakten er over og målet er nådd. Det ironiske er at de legger ansvaret for å ikke bli lurt av menn som de selv på alle kvinner fremfor å ta ansvaret for å være ett godt og omtenksomt menneske. Beklager TS, men du er en tosk. En egoistisk og umoden tosk. Anonymkode: fb17b...7fc 13 19
Runnah Skrevet 21. november 2025 #6 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Informerer du ikke fra start om hva du er ute etter? Anonymkode: 8ac4c...94b Det er vel litt rart, med mindre du mener i en profiltekst på Tinder etc. Vet ikke hvorfor noen mister interessen ved tidlig sex, det må jo evt skyldes at man antar at hun har ligget med mange andre tilsvarende tidlig og kanskje ikke er så selektiv (evt attraktiv nok til å kunne velge og vrake blant de beste). 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #7 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og derfor mine damer og herrer er det så mange kvinner som heller gir opp menn og heller forblir single. Hvem orker å gå på smell etter smell når man tenker man kanskje har funnet noen? Bare for å være ett hull med pupper og puls. Det hjelper ikke å være tilbakeholden på sexen heller, for mange menn som han her, de mister interessen likevel så fort jakten er over og målet er nådd. Det ironiske er at de legger ansvaret for å ikke bli lurt av menn som de selv på alle kvinner fremfor å ta ansvaret for å være ett godt og omtenksomt menneske. Beklager TS, men du er en tosk. En egoistisk og umoden tosk. Anonymkode: fb17b...7fc Litt enig, altså. Og disse holdningene forventer enkelte menn respekt og forståelse for? Det helt grunnleggende her i verden er å være et klokt og godt og ærlig menneske. Uansett hvilke sprell jeg som kvinne gjør i livet, lever jeg etter det, klok, god og ærlig. Jeg tror egentlig at de 75 åra som er igjen av dette århundret, bør bli kvinnenes periode. Menn har egentlig spilt fallitt, både politisk, sosialt og menneskelig. Anonymkode: 196f7...2d1 12 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #8 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): I mange tråder dukker det opp spørsmål om hvor tidlig man skal ha sex. Første date? Andre date? Senere? Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er hvordan jeg har tenkt gjennom de årene jeg har gjort slikt. Utgangspunktet mitt er styrende. Er jeg i en fase eller i et humør der jeg er opptatt av å få sex, er hjernen min koblet på det. Mange har sikkert hørt teorien om at menns hjerne er oppdelt i mentale "bokser", der man enten er det ene stedet eller det andre, og der man lukker en boks før man kan gå over i den neste. Jeg er sånn på en del områder. Så dersom hjernen min er i "ha sex"-boksen, skal det litt til å komme over i "kanskje dette kan bli noe mer"-boksen. Det betyr at jeg har gått til en del dater med en klar agenda, nemlig å se om jeg kan få ligge med dama allerede første gangen, eller i verste fall den neste. Hvis hun ikke egentlig er min type, og jeg ikke får sex første dag, kan det hende jeg hopper av (ghoster), og skifter fokus til en annen datingkandidat. Maks to dater og hvis sexen bare er grei, blir det ikke en tredje date. Hvis jeg har en mer seriøs approach, er jeg mer kresen når jeg ser etter date. Det holder ikke med bare pupper og puls, jeg blir opptatt av utseende, hva hun tenker, hva hun driver med og dypere ting. Hvis hun da signaliserer vilje til sex på første date, vil jeg ligge med henne, men hun blir mindre interessant. Spenningen blir utløst for tidlig. Jeg blir skuffet. Jeg hadde tro på at hun var noe spennende og interessant, og så kommer klimaks tidligere - før relasjonen får tid til å bygge seg opp. Da kan piffen gå ut av det som kunne blitt noe mer på sikt. At dette er noe hun har gjort flere ganger før, med andre, er ikke viktig. Det viktige er at vi ikke får latt det hele bygge seg opp over tid. Jeg aner ikke om andre menn er som meg, men en del vil nok kjenne seg igjen. For kvinner kan det være lurt å tenke gjennom dette. Hvis en mann nokså umiddelbart er opptatt av sex, er han kanskje bare opptatt av det - og så ikke noe mer. Hvis han er mer "langsom" kan det være lurt å la sexen vente til kanskje femte daten. Og selv om du har lyst, og kjenne at han har, vent likevel. Husk at selv om menn kan tenke slik jeg sier, vil de alltid - likevel - ha sex dersom de kan. Det betyr ikke at de innerst inne foretrekker at det skjer. Et kyss på munnen på andre date, et kyss med tunge på den tredje og klining/petting på fjerde er progersjon god nok dersom relasjonen virker interessant nok. Imens blir man kjent, snakker sammen, og lager noe mer solid på den måten. (Og selvsagt finnes alle disse unntakene, der man knuller som kaniner på første date, blir gift uken etter år feirer sølvbryllup deretter. Men det er vel nettopp unntakene, kanskje?) Anonymkode: 8de22...bcc Først vil jeg bare si, hvorfor ligger du med damen du liker, «for tidlig», når du vet at dette gjør henne mindre interessant? Er det ikke også ditt ansvar å bygge opp denne spenningen? Eller mister du interessen fordi hun liker sex? Sex er en naturlig del av et forhold, så kanskje du har noen ideer som jobber mot deg her? Ellers, mine tanker er nok litt annerledes enn dine, men som ung 20-åring kan jeg kjenne meg igjen i en del. Dette har endret seg etter vært som jeg har blitt eldre, snart 40. Jeg liker sex, og har ingen problemer med å ha løse relasjoner. Når det er sagt, så har jeg aldri fokus, eller et mål om å få meg noe. Det skjer om begge har lyst. Jeg har aldri kunnet fire på min «standard». Så alle jeg har datet og kommer til å date er svært vakre damer i mine øyne - den fysiske tiltrekningen er der allerede. Det som derimot skjer på daten er at vi begge får følt på kjemien mellom oss. Den kan være svært god, fraværende, og alt i mellom. Er den svært god, da går jeg inn i beskyttelsesmodus. Ikke at jeg tar avstand fra henne - tvert imot, men jeg kan ikke ha sex med henne for tidlig. Jeg er da redd for å falle pladask for en dame som ikke er på samme sted som meg, eller på vei. Jeg må vite at hun kjenner på det samme som meg. Først da kan jeg kaste meg i det og få frigjort all den spenningen som har bygget seg opp. Om kjemien er helt ok, eller generelt noe annet enn svært god. Da har jeg kontrollen og kan ha sex når som helst. Sexen vil ikke få meg til å like henne bedre eller mindre, men for meg kan det hindre følelsene mine å utvikle seg. Noe sånt… Anonymkode: c8fc4...682 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #9 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og derfor mine damer og herrer er det så mange kvinner som heller gir opp menn og heller forblir single. Hvem orker å gå på smell etter smell når man tenker man kanskje har funnet noen? Bare for å være ett hull med pupper og puls. Det hjelper ikke å være tilbakeholden på sexen heller, for mange menn som han her, de mister interessen likevel så fort jakten er over og målet er nådd. Det ironiske er at de legger ansvaret for å ikke bli lurt av menn som de selv på alle kvinner fremfor å ta ansvaret for å være ett godt og omtenksomt menneske. Beklager TS, men du er en tosk. En egoistisk og umoden tosk. Anonymkode: fb17b...7fc Sant. Det verste jeg har vært borti, var en mann som mente det var viktig å bli kjent og ikke ha sex med det første, så vi ventet i FIRE MÅNEDER. Etter første gangen vi hadde sex, ble jeg ghostet. Og nei, jeg lukter ikke vondt, er ikke feit, og heller ikke dårlig i senga. Han presterte til og med å komme tilbake til meg to uker etter at han ghostet og forsøkte å gjenoppta kontakten. Min mistanke er at han dobbeldatet til den store gullmedaljen, og at det ikke ble noe bra med den andre slik at han kom tilbake til "god nummer to". Anonymkode: df78a...ace 1 4
Runnah Skrevet 21. november 2025 #10 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt enig, altså. Og disse holdningene forventer enkelte menn respekt og forståelse for? Det helt grunnleggende her i verden er å være et klokt og godt og ærlig menneske. Uansett hvilke sprell jeg som kvinne gjør i livet, lever jeg etter det, klok, god og ærlig. Jeg tror egentlig at de 75 åra som er igjen av dette århundret, bør bli kvinnenes periode. Menn har egentlig spilt fallitt, både politisk, sosialt og menneskelig. Anonymkode: 196f7...2d1 Vi menn tilpasser oss realitetene, virker som at kvinner har svært liten forståelse for hvordan markedet er for menn flest. Ærlighet ville vært fint, det, men det fungerer svært dårlig i praksis. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #11 Skrevet 21. november 2025 Det er noe som bommer i kritikken mot meg etter innlegget mitt. Det jeg skriver avvises så raskt. Det stemmer liksom ikke og jeg er en tosk. Jeg skrev det første innlegget for under en halvtime siden (i skrivende stund) og i løpet av minutter rakk noen å (1) oppdage det, (2) lese det, (3) tenke over hva jeg skrev og (4) svare på det. Jeg må nesten spørre om man egentlig har tenkt gjennom det man skyter tilbake mot, så å si fra hofta. Og - har man tenkt over at dette var "mannetanker" å reflektere over, og at instinktive kvinnelige reaksjoner ikke er så relevante? Dessuten (selv om det blir litt på siden her): Mange kvinner på datingmarkedet tenker også slik. Jeg har opplevd flere tilfeller der kvinner eksplisitt og direkte avtaler sextreff som blind date. Det er sant. Det skjer. Og det er fristende å si ja. Jeg har gjort det fire-fem ganger. Men, poenget her var altså mer konservativt og "gammeldags" enn det kritikken prøver å ramme: Hvis jeg er i en fase der jeg ønsker noe "mer", vil jeg ikke at dama ønsker sex med meg fort. Jeg vil ikke det. Jeg vil ha en kjærestetid som bygger seg opp, og der vi tidsnok kommer til det å ha sex. Dette er ikke å leke med andres følelser. Det er å la flamme vokse, ikke å pøse på med tennvæske fra første stund. At hun har ligget med andre, og gjort det raskt, har ingen betydning (selv om en kommentar trodde det). Jeg har jo også gjort det, og vi er da voksne. Anonymkode: 8de22...bcc 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #12 Skrevet 21. november 2025 Heldigvis er ikke alle menn drittsekker, men det er alt for mange av dere. Anonymkode: e6724...23c 10
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #13 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er noe som bommer i kritikken mot meg etter innlegget mitt. Det jeg skriver avvises så raskt. Det stemmer liksom ikke og jeg er en tosk. Jeg skrev det første innlegget for under en halvtime siden (i skrivende stund) og i løpet av minutter rakk noen å (1) oppdage det, (2) lese det, (3) tenke over hva jeg skrev og (4) svare på det. Jeg må nesten spørre om man egentlig har tenkt gjennom det man skyter tilbake mot, så å si fra hofta. Og - har man tenkt over at dette var "mannetanker" å reflektere over, og at instinktive kvinnelige reaksjoner ikke er så relevante? Dessuten (selv om det blir litt på siden her): Mange kvinner på datingmarkedet tenker også slik. Jeg har opplevd flere tilfeller der kvinner eksplisitt og direkte avtaler sextreff som blind date. Det er sant. Det skjer. Og det er fristende å si ja. Jeg har gjort det fire-fem ganger. Men, poenget her var altså mer konservativt og "gammeldags" enn det kritikken prøver å ramme: Hvis jeg er i en fase der jeg ønsker noe "mer", vil jeg ikke at dama ønsker sex med meg fort. Jeg vil ikke det. Jeg vil ha en kjærestetid som bygger seg opp, og der vi tidsnok kommer til det å ha sex. Dette er ikke å leke med andres følelser. Det er å la flamme vokse, ikke å pøse på med tennvæske fra første stund. At hun har ligget med andre, og gjort det raskt, har ingen betydning (selv om en kommentar trodde det). Jeg har jo også gjort det, og vi er da voksne. Anonymkode: 8de22...bcc Men sier du det til henne? Eller later du som ingenting og tester henne? Hvis du ikke VIL at hun skal ønske seg med deg fort, så SI det. Ikke lag en felle for ei dame som du liksom er interessert i noe seriøst med, for så å dumpe. Det er bare idiotisk. Anonymkode: df78a...ace 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #14 Skrevet 21. november 2025 Runnah skrev (16 minutter siden): Det er vel litt rart, med mindre du mener i en profiltekst på Tinder etc. Vet ikke hvorfor noen mister interessen ved tidlig sex, det må jo evt skyldes at man antar at hun har ligget med mange andre tilsvarende tidlig og kanskje ikke er så selektiv (evt attraktiv nok til å kunne velge og vrake blant de beste). Vi snakker jo om dating. Uavhengig om det er på nett med profiltekst, eller om du går på date med noen ute, så er jo selve ideen med dating å se om det er kjemi og om man passer i lag. Helt normalt å utrykke hva man ser etter: et varig forhold, familie på sikt eller om man bare vil ha FF eller tilfeldig sex. Anonymkode: 8ac4c...94b 4
Runnah Skrevet 21. november 2025 #15 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi snakker jo om dating. Uavhengig om det er på nett med profiltekst, eller om du går på date med noen ute, så er jo selve ideen med dating å se om det er kjemi og om man passer i lag. Helt normalt å utrykke hva man ser etter: et varig forhold, familie på sikt eller om man bare vil ha FF eller tilfeldig sex. Anonymkode: 8ac4c...94b Jeg har ikke vært borti det som et tema tidligere
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #16 Skrevet 21. november 2025 Jeg var på mange dater, og aldri ville jeg ha sex på første date. Så traff jeg mannen min, og vi hadde en fantastisk kveld, han var så fin og jeg følte meg så trygg, og kåt...og hvisket til han; "Skal vi dra hjem til deg". Da svelgte han tungt mange ganger, og sa at han likte meg så godt at han ville være trygg på at dette ble riktig for meg. Sendte meg hjem i taxi....og tekstet meg med at han gledet seg til neste gang vi møttes. Så ja. Jeg tenker vel at det er greit å vente litt. Det ble jo ikke mer enn andre date på oss da. Men det var vel kanskje et tilfelle av at vi begge visste at her hadde vi funnet gull. Gift i 13 år nå, og sammen i 20. Ingen sa noensinne til meg at "jeg er bare ute etter sex". Hvem sier det? Ikke at det spilte så mye rolle hva de sier. Det kan godt hende mannen min egentlig var ute etter sex, men så mer. Poenget er at hvis du plutselig liker noen så godt at du faktisk vil være sammen med dem, gifte deg med dem, ta hele din tilværelse med et annet menneske, så spiller det vel ingen rolle hva du tenkte i utgangspunktet. Det er møtene mellom folk som er viktig med dating. Men målet må jo være å treffe noen du liker. Anonymkode: e1024...987 1
svartkatt Skrevet 21. november 2025 #17 Skrevet 21. november 2025 Har tenkt i mange år at det beste er at mannen har en seksuell partner, eller i det minste runker før date, for å få en mer seriøs date, eller bli-kjent-fase. Mange menn som sier de ikke vil kaste bort tid.. men hva er grunnen til det? Garantert mange som vil ha sex snarest. Er mange som sier de vil vite om sexen er god så snart som mulig, men akkurat det er en av de dårligste grunnene etter min mening. Jeg kan ha sex tidlig, men jeg tror sexen med meg vil være bedre etterhvert, når vi er bedre kjent. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #18 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er noe som bommer i kritikken mot meg etter innlegget mitt. Det jeg skriver avvises så raskt. Det stemmer liksom ikke og jeg er en tosk. Jeg skrev det første innlegget for under en halvtime siden (i skrivende stund) og i løpet av minutter rakk noen å (1) oppdage det, (2) lese det, (3) tenke over hva jeg skrev og (4) svare på det. Jeg må nesten spørre om man egentlig har tenkt gjennom det man skyter tilbake mot, så å si fra hofta. Og - har man tenkt over at dette var "mannetanker" å reflektere over, og at instinktive kvinnelige reaksjoner ikke er så relevante? Dessuten (selv om det blir litt på siden her): Mange kvinner på datingmarkedet tenker også slik. Jeg har opplevd flere tilfeller der kvinner eksplisitt og direkte avtaler sextreff som blind date. Det er sant. Det skjer. Og det er fristende å si ja. Jeg har gjort det fire-fem ganger. Men, poenget her var altså mer konservativt og "gammeldags" enn det kritikken prøver å ramme: Hvis jeg er i en fase der jeg ønsker noe "mer", vil jeg ikke at dama ønsker sex med meg fort. Jeg vil ikke det. Jeg vil ha en kjærestetid som bygger seg opp, og der vi tidsnok kommer til det å ha sex. Dette er ikke å leke med andres følelser. Det er å la flamme vokse, ikke å pøse på med tennvæske fra første stund. At hun har ligget med andre, og gjort det raskt, har ingen betydning (selv om en kommentar trodde det). Jeg har jo også gjort det, og vi er da voksne. Anonymkode: 8de22...bcc Det var jeg som sier du oppfører deg som en egoistisk umoden tosk når du holder på sånn og det står jeg ved. Du legger ansvaret for om damen skal tiltrekke seg deg som forholdsmaterial med forskjellige kriterier ut fra hva du føler for på en gitt dag. Altså, du har en forventning om at kvinnen skal være en slags tankeleser og tilpasse seg deg ut fra dine behov ellers må hun bare akseptere å bli brukt for sex og så sett ned på. Det at du ikke forstår hvor håpløs denne tankegangen er viser nettopp hvorfor kritikken min treffer. At det finnes eksempler av damer som gjør det samme er ikke grunn god nok. Det er ikke greit uansett om man er mann eller kvinne å lede noen an, gi inntrykk av at man er seriøs når man slettes ikke er det. Du må så gjerne ha disse tankene og perspektivene om dating, jeg sier ikke at du ikke tenker å føler sånn, eller at andre menn ( og kvinner) tenker det samme, jeg sier bare du burde holde deg for god til å behandle andre så dårlig. Anonymkode: fb17b...7fc 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #19 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men sier du det til henne? Eller later du som ingenting og tester henne? Hvis du ikke VIL at hun skal ønske seg med deg fort, så SI det. Ikke lag en felle for ei dame som du liksom er interessert i noe seriøst med, for så å dumpe. Det er bare idiotisk. Anonymkode: df78a...ace Enig. Det har med emosjonell trygghet å gjøre. Ellers blir det nesten Damned if you do, and damned if you don't. Å gjøre dama usikker er bare feigt. Er hun god og interessert så aksepterer hun og venter. Kommunikasjon folkens 👏👏👏👏 Anonymkode: 2e8b3...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #20 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var jeg som sier du oppfører deg som en egoistisk umoden tosk når du holder på sånn og det står jeg ved. Du legger ansvaret for om damen skal tiltrekke seg deg som forholdsmaterial med forskjellige kriterier ut fra hva du føler for på en gitt dag. Altså, du har en forventning om at kvinnen skal være en slags tankeleser og tilpasse seg deg ut fra dine behov ellers må hun bare akseptere å bli brukt for sex og så sett ned på. Det at du ikke forstår hvor håpløs denne tankegangen er viser nettopp hvorfor kritikken min treffer. At det finnes eksempler av damer som gjør det samme er ikke grunn god nok. Det er ikke greit uansett om man er mann eller kvinne å lede noen an, gi inntrykk av at man er seriøs når man slettes ikke er det. Du må så gjerne ha disse tankene og perspektivene om dating, jeg sier ikke at du ikke tenker å føler sånn, eller at andre menn ( og kvinner) tenker det samme, jeg sier bare du burde holde deg for god til å behandle andre så dårlig. Anonymkode: fb17b...7fc Be better, do better 💪 Ikke seil under falskt flagg.... Anonymkode: 2e8b3...b2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå