AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #1 Skrevet 53 minutter siden Jeg hører stadig om folk med jobber der stort sett ikke gjør noe. De klager fordi det blir kjedelig i lengden og lite stimulerende. Jeg forstår det. Men for meg ville en sånn jobb vært perfekt. Har dere forslag til hva slags jobber jeg bør sikte meg inn mot? Og hvordan jeg realistisk kan få slike jobber? Anonymkode: a2e57...d03
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Skrevet 51 minutter siden Er det så gøy da? Jævlig lange dager på jobb er neppe gøy i lengden. Anonymkode: 151a8...369
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden Nattevakt. Jeg kjenner to stykker som jobber natt i industrilokaler, og hvor det eneste de må gjøre er å gå sjekkrunde to faste tidspunkt, og bruker ca tjue minutter pr. runde. Anonymkode: baa9f...86d
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #4 Skrevet 21 minutter siden Sovende nattvakt? Eller noe kommunale greier. Anonymkode: 3c6c9...7b6
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #5 Skrevet 12 minutter siden Jeg kjenner tre med sånne jobber. Ene jobber i skranken på et større kontorbygg med flere bedrifter. Hun er tilgjengelig for telefoner og folk som lurer på veien, men 99% av de som kommer vet hvor de skal og svært få ringer også. Hun hjelper til med møteromsbookinger men de fleste ordner det også selv. Hun kjeder livet av seg. Nummer to jobber kveldsvakter i et større selskap som kun har drift på dagtid, så hans jobb er egentlig bare å passe på at prosessene går slik de skal uten stopp. Han er tilgjengelig og følger med på skjermer og gjør ellers svært lite. Han digger jobben sin. Den siste er direktør i et kommunalt foretak. Han ler bare når vi spør hva han egentlig gjør om dagene. Han svarer på litt e-post, pusler litt med budsjett, men akkurat dette foretaket går av seg selv og hadde strengt tatt ikke trenger noen direktør. Han er over 60 så han sier han har startet pensjonisttilværelsen og har fine dager. Anonymkode: 5c6c5...9cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå