Tilia77 Skrevet 21. november 2025 #1 Skrevet 21. november 2025 Hei😊 Jeg er ikke så vant til å bruke sminke, og har heller ikke all verden med utvalg i sminkevesken. Har lyst å «kaste alt», kjøpe meg en ny sminkepung og fylle den med nye produkter. Men med hva? Har du tips til hva som bør være med i sminkepungen og i en hverdagsrutine når det kommer til sminke? Tar veldig gjerne i mot råd og tips om produkter og merker. 😊 På forhånd tusen takk.💗
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #2 Skrevet 21. november 2025 Hverdagssminke for meg er kun mascara, brynsgele med farge og rough. Øyenskygge hvis jeg skal ha mer. Som du skjønner så gjør jeg det veldig enkelt. Anonymkode: 14fa5...01e 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #3 Skrevet 21. november 2025 Lumene sin CC krem er kjempefin til hverdags ☺️ Bruker også Nyx sin bare with me serum concealer (tynn i konsistensen så den legger seg veldig fint på). Anonymkode: 120b6...e87 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 Jeg er ikke så glad i å bruke mye ansikt sminke men er utrolig glad i leppe produkter. Av leppestifter anbefaler jeg YSL Rouge Pur Couture. Det er den beste leppestiften jeg vet om. Lipliner ville jeg valgt mac. De har stort fargeutvalg, god påføring og sitter pent. Benefit Benetint lip stain er fin for en stain som varer lenge. Black honey almost lipstick er en klassiker som kler de aller fleste og ser veldig naturlig ut. Passer utrolig godt til hverdags hvor man kanskje ikke ønsker å se veldig sminket ut. Mac sine øyeskygge paletter er overlegent gode. Serien heter connect in colour og de har ulike farger palletter. Flotte farger, ingen talc for de som bryr seg om det. Legger seg pent på øyelokket. Gode sminke koster for å legge øyeskygge synes jeg er et must. Viss du blir lett blank eller trenger et setting pulver er både løs pudderet og compact pudderet til laura mercier de beste. De er også uten talc for de som er opptatt av det. For en god gloss effekt på leppene synes jeg Decubal Lips & Dry Spots Balm er den beste. Dette er ikke et sminke produktene men det har alikevel fast plass i min sminkepung. Bruker den alene eller over annet leppe produkt. Normal har en Vippetangen som er elektrisk med varme. Bøyen holder seg hele dagen. Anonymkode: 7724b...19c 1
Roci Skrevet 21. november 2025 #5 Skrevet 21. november 2025 Hva er alderen din og hvilken hudtype har du? Det er nemlig ganske avgjørende for om hudsminken din blir fin, og om du bør gå for krem- eller pudderprodukter. Et godt underlag, altså en velpleid hud, har også mye å si for resultatet. Du trenger ikke en omfattende og dyr rutine med ørten produkter, men en skånsom og effektiv rens og en god fuktighetskrem til din hudtype bør du ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå